Gentleman Finn skrev: ↑17. mar 2025, 01:59
Salle17 skrev: ↑17. mar 2025, 00:05
Genistreg af Menno at skifte Ross ud i pausen.. Med den løse kanon (dommeren) på banen kunne alt ske..
Jeg synes måske at kritikken af Redder er lidt for skarp, i og med han ikke kan gøre noget ved hjørnesparks målet. Men hvordan Tykgaard og Redder anser indlægget som SE målmanden bare skal samle op, som et skud på mål, hvilket næsten må være årsagen til det er den samme spilsituation, det kommer jeg ikke til at forstå.
Men det tager helt sikkert for meget fokus herinde, fra hvad der var en rigtig, rigtig god præstation. Vi ser bedre ud med bolden end i efteråret. Og så har vi haft et godt tag på SE indtil videre, hvilket også kan være vigtigt i de 2 resterende kampe mod dem.
Det var netop en rigtig god præstation, hvis den sætter standarden for, hvordan spillerne kommer til at håndtere nerverne i slutspillet, så kommer vi til at se stærke ud. Jeg tror, Widell spiller en stor rolle i det, så ham skal man virkelig tænke grundigt over, hvordan man vil erstatte. Og så var det en ret god præstation af Ross indtil han blev pillet ud - enig. Jeg vil mene, hans gule kort er en af dem, det er lidt svært at undgå - begge spillere går efter bolden, SJ-spilleren stikker sin fod under Ross's, hvad skulle han lige gøre? Men det var et flot mål, han scorede, virkelig ærgerligt, det blev annulleret på hvad der ligner en fejldom.
4 points udbytte af de sidste 5 kampe i grundspillet med dét program, og de 3 af dem mod SJ. Jeg tænker, vi nok havde købt det på forhånd. Det er så ærgerligt, at Lyngby og Vejle er kommet så meget i gang, som de er, men det kan man jo ikke kontrollere.