Silkeborg - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Nitten
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Søren dissing
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Silkeborg - AaB

Indlæg af Nitten » 16. apr 2025, 19:37

Henriksen skrev:
16. apr 2025, 19:35
Ingen taktik, udpræget ingen kvalitet på banen der berettiger til mere end et jævnt hold i 1. Division og en træner der har spillet fallit på de fleste parametre. Hele det her Cirkus Lotto har kamp-smadret det der engang var kendt som AaB fra Aalborg.

Nede under det sidste lag lort allerlængst nede på bunden - der kan man grave et dybt dybt hul og finde en stor klump ingenting. Under det ligger AaB begravet...

Hvor er det trist at klubben over dem alle er kommet her til.

Der må ryddes HELT OP. Ud med tyskere, englænderne og alle lotto-kuponerne på banen. Die Stunde Nul!

Giv mig AaB tilbage....
Så må du jo op med tegnebogen

Belwas
2. div
2. div

Indlæg af Belwas » 16. apr 2025, 19:38

Buzz Killington skrev:
16. apr 2025, 19:34
Kom så AaB
Jeg er altså vild med de her 😂

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 16. apr 2025, 19:38

Det her er klokkeklart fyringsgrundlag. Truppen er helt sikker tvivlsom, men at vi løber ind i den femte ( 5 ) kamp i sæsonen, hvor modstanderen scorer minimum 4 mål imod os - det er utilgiveligt. Medmindre de ikke har pengene til at fyre Menno, så bør han være ude af vagten senest imorgen

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 16. apr 2025, 19:39

FlemmingG skrev:
16. apr 2025, 19:38
Det her er klokkeklart fyringsgrundlag. Truppen er helt sikker tvivlsom, men at vi løber ind i den femte ( 5 ) kamp i sæsonen, hvor modstanderen scorer minimum 4 mål imod os - det er utilgiveligt. Medmindre de ikke har pengene til at fyre Menno, så bør han være ude af vagten senest imorgen
Jeg er enig. Han bør være væk senest i morgen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Frank

Indlæg af DenSataniskeHest » 16. apr 2025, 19:39

Nitten skrev:
16. apr 2025, 19:37
Henriksen skrev:
Ingen taktik, udpræget ingen kvalitet på banen der berettiger til mere end et jævnt hold i 1. Division og en træner der har spillet fallit på de fleste parametre. Hele det her Cirkus Lotto har kamp-smadret det der engang var kendt som AaB fra Aalborg.

Nede under det sidste lag lort allerlængst nede på bunden - der kan man grave et dybt dybt hul og finde en stor klump ingenting. Under det ligger AaB begravet...

Der må ryddes HELT OP. Ud med tyskere, englænderne og alle lotto-kuponerne på banen. Die Stunde Nul!

Giv mig AaB tilbage....
Sjovt som de andre bundhold ser ud til at blive spillet bedre og bedre sammen, de har samme budget. Faktum er sse 22 snakker men er stort set kun fejlet

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 16. apr 2025, 19:40

Funky skrev:
Henriksen skrev:

Giv mig AaB tilbage....
Der er nu en god håndfuld lokale helte på banen lige nu, og de er helt, helt væk.
Hvad angår tyskere og englændere…det var dem, der kom med pengene. Hvad fanden skal man så gøre?
Hvis jeg bare vidste det... SUK!

Jeg kan kun konkludere, at AaB anno 2024/25 - det er een stor katastrofe. Amatører fra top til bund. Enhver form for respekt omkring projektet er smadret til atomer.

Der bliver pisset på så mange års stolte smukke traditioner at det er til at tude over
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 16. apr 2025, 19:41

Nitten skrev:
Henriksen skrev:

Giv mig AaB tilbage....
Tro mig, hvis jeg løb med en lotto-gevinst på 500 millioner+ så kom læderet frem....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

AlbertE
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ingen

Indlæg af AlbertE » 16. apr 2025, 19:42

Hatten af for de AaB fans der har taget turen derned, at de stadig kan opretholde en god stemning det er flot.

EINHILL
1. div
1. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af EINHILL » 16. apr 2025, 19:42

Ja, så er det vidst mere end bevidst, at Menno’s manglende erfaring blev afgørende for os.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 16. apr 2025, 19:42

Vanvittig elendigt taktisk sat op af menno…
Truppens kvalitet er håbløs men mennos taktiske formåen er idioti..
har været til et foredrag hvor han ordret står at siger at et 3 mands forsvar er kedeligt… og det nægter han at spille med

Men sådan som vi blir slagtet - ingen andre hold blir kørt rundt sådan af nogen
Vi er til grin.
Komplet til grin og vi rykker 100 ned med mennos taktik.
Vi har ikke bedre spiller men så må man fandme spille efter at få point…
Det her er skandaløst

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Indlæg af Mephisto2 » 16. apr 2025, 19:43

Men kan vel nok konkludere, at SSE22 er ren varm luft og bar røv i måneskin.

Rent sælger-lingo fra handelsskolen.

De er nærmest ringere fagligt end den i øvrigt sørgelige gamle garde.

Brugeravatar
YentotreKaffe
2. div
2. div

Indlæg af YentotreKaffe » 16. apr 2025, 19:43

Vi skal jo heller ikke presse så højt op på det hurtige underlag, det er jo guf for Silkeborg.

Jeg fatter ikke hvorfor Menno ikke stiller mere defensivt op på det underlag, Silkeborg er jo skabt til at spille igennem det her.

Vi hentede point i Silkeborg ved at spille defensivt sidste gang.

Det må Menno simpelthen tage skylden for. Også selvom jeg synes flere spillere ser lidt langsomme ud i dag. Nok er søndagens kamp meget vigtig, men det gav ingen mening at angribe på dem i den her kamp

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 16. apr 2025, 19:43

DenSataniskeHest skrev:
16. apr 2025, 19:39
Nitten skrev:
Henriksen skrev:

Giv mig AaB tilbage....
Sjovt som de andre bundhold ser ud til at blive spillet bedre og bedre sammen, de har samme budget. Faktum er sse 22 snakker men er stort set kun fejlet
De kommer ikke med penge, de kommer med kompetencer, faglighed og netværk - det er endnu bedre!
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 16. apr 2025, 19:43

Henriksen skrev:
16. apr 2025, 19:40
Funky skrev:
Henriksen skrev:

Giv mig AaB tilbage....
Der er nu en god håndfuld lokale helte på banen lige nu, og de er helt, helt væk.
Hvad angår tyskere og englændere…det var dem, der kom med pengene. Hvad fanden skal man så gøre?
Hvis jeg bare vidste det... SUK!

Jeg kan kun konkludere, at AaB anno 2024/25 - det er een stor katastrofe. Amatører fra top til bund. Enhver form for respekt omkring projektet er smadret til atomer.

Der bliver pisset på så mange års stolte smukke traditioner at det er til at tude over
Ja, det stinker voldsomt lige nu.
De kan simpelthen bare ikke være det bekendt. Og Davidsen og Bomholt, som gerne vil spille fast og bla bla bla.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Alpa Chino
Superliga
Superliga

Indlæg af Alpa Chino » 16. apr 2025, 19:43

Menno ud! Elendig træner!

1885Cricket
1. div
1. div
Favoritspiller: Jan Pedersen

Indlæg af 1885Cricket » 16. apr 2025, 19:45

R Rosenberg skrev:
DenSataniskeHest skrev:
16. apr 2025, 19:39
Nitten skrev:
Henriksen skrev:

Giv mig AaB tilbage....
De kommer ikke med penge, de kommer med kompetencer, faglighed og netværk - det er endnu bedre!
Nej de tager penge i konsulentydelser.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 16. apr 2025, 19:45

baresi skrev:
16. apr 2025, 19:42
Vanvittig elendigt taktisk sat op af menno…
Truppens kvalitet er håbløs men mennos taktiske formåen er idioti..
har været til et foredrag hvor han ordret står at siger at et 3 mands forsvar er kedeligt… og det nægter han at spille med

Men sådan som vi blir slagtet - ingen andre hold blir kørt rundt sådan af nogen
Vi er til grin.
Komplet til grin og vi rykker 100 ned med mennos taktik.
Vi har ikke bedre spiller men så må man fandme spille efter at få point…
Det her er skandaløst
Jae, vi har vist fået svaret nu på, om en talentfuldt ungdomstræner med family feeling var god nok.

Det var han så ikke.

Jyden
2. div
2. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Indlæg af Jyden » 16. apr 2025, 19:45

Jeg ved godt det ikke kommer til at ske, men tror i at en type som Peter Sørensen (kan ikke fordrage ham), kan lykkedes med at sætte en prop i?

Få skabt noget defensiv organisation og kompakthed så vi kan hente nogle uafgjorte?

Jeg kan simpelthen ikke forstå man tager til Silkeborg på kunstgræsbane og forsøger at spiller lige op med bolden? Jeg så nogle artikler sidste uge hvor der blev stillet spørgsmål ved om AaB forstår alvoren - det virker virkelig ikke sådan :'(

For satan, kontinuitet i opstillingen og så spil grimt - gå efter 1 fcking point i sådan en kamp her og overlev :@

kongen44
Lilleput
Lilleput
Favoritspiller: Diego Maradona

Indlæg af kongen44 » 16. apr 2025, 19:46

EINHILL skrev:
Ja, så er det vidst mere end bevidst, at Menno’s manglende erfaring blev afgørende for os.
ROOOOOOOOLIG NU drenge, i havde sku da ikke regnet med point i den her kamp, så er i sku også for naive. jeg er enig i der er for mange fejl fra både spillere og træner, men set over hele sæsonen, så var de forhåbentlige ingen der havde regnet med noget i den her kamp. det er de næste 2 kampe der afgøre om AaB skal spille superliga efter sommerferien. fortsat god aften.

AlbertE
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ingen

Indlæg af AlbertE » 16. apr 2025, 19:47

kongen44 skrev:
16. apr 2025, 19:46
EINHILL skrev:
ROOOOOOOOLIG NU drenge, i havde sku da ikke regnet med point i den her kamp, så er i sku også for naive. jeg er enig i der er for mange fejl fra både spillere og træner, men set over hele sæsonen, så var de forhåbentlige ingen der havde regnet med noget i den her kamp. det er de næste 2 kampe der afgøre om AaB skal spille superliga efter sommerferien. fortsat god aften.
Ikke regnet med point nej, men satanedme heller ikke regnet med 4-0 inden halvleg :o

Besvar