AaB - Sønderjyske
Re: AaB - Sønderjyske
Hvor er det ynkeligt. Det her forsvar…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
De er helt væk de 2
Ross er SÅ overvurderet
-
R Rosenberg
- Allstar

Seriøst hvordan er Ross fortsat på banen. Det er en hån mod alt og alle
At de stadig er på banen er en gåde.
Igen kostede en stor personlig fejl (Jasson).
Nå, må det blive et farvel til Menno
Kom nu igang AaB!!!
Nå, tak og godnat.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Bestemt ikke. Det er kun mig, der støtter ham betingelsesløst. Alle andre hader ham.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Nå, 1-3. Jamen for fuck med det forsvar. Widell kroner sin ringe indsats med at svigte en markering. Og tak til Jasson for at forære det hjørnespark væk.
Det er simpelthen så ringe, det her.
Det er simpelthen så ringe, det her.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Er vores anfører skadet, i karantæne eller fortjent sat af siden han ikke er med.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Ross er den nye brænder.. Dum forlængelse
Men Kasper Jørgensen er jo også elendige på mange afgørende elementer. Jason har før været ok stabil men er også skide dårlig. Der er for lavt bund i for mange af spillerne så der er intet at falde tilbage på når det ikke fungere.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Så fik vi lige et billede af Peters senior fra sse22
Han skal også fyres Menno, men hvem er alternativet...
Han skal også fyres Menno, men hvem er alternativet...
Det er jo ikke Mennos skyld, at Jasson og Jørgensen giver mål væk, og at vi ikke kan score på kæmpe chancer, men han virker taktisk helt væk igen.
Hvorfor spiller Ross og Jasson overhovedet 2. halvleg?
Hvorfor forsøger vi ikke at hjælpe vores elendige defensiv ved at spille mere kompakt?
Hvorfor spiller vi ikke på at trække de andre hold frem og forsøger at true deres bagrum, når det er det eneste, vi reelt er rigtigt gode til?
Jeg forstår godt, hvorfor han bliver fyret, hvis det sker. Jeg frygter dog også alternativet.
Hvorfor spiller Ross og Jasson overhovedet 2. halvleg?
Hvorfor forsøger vi ikke at hjælpe vores elendige defensiv ved at spille mere kompakt?
Hvorfor spiller vi ikke på at trække de andre hold frem og forsøger at true deres bagrum, når det er det eneste, vi reelt er rigtigt gode til?
Jeg forstår godt, hvorfor han bliver fyret, hvis det sker. Jeg frygter dog også alternativet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg forstår ikke helt, hvorfor Ross får SÅ meget på hatten for denne kamp, hvor Widell har smidt alt væk, han overhovedet har kunnet komme i nærheden af.DenSataniskeHest skrev: ↑20. apr 2025, 18:38Ross er den nye brænder.. Dum forlængelse
Men Kasper Jørgensen er jo også elendige på mange afgørende elementer. Jason har før været ok stabil men er også skide dårlig. Der er for lavt bund i for mange af spillerne så der er intet at falde tilbage på når det ikke fungere.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Lars søndergaard er mit bedste bud på en der hurtig kan træde til og har erfaring men om han kan rede os ved jeg sku ikke
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Med en fyring har vi lavet otte trænerskift siden 2020.
Det er det største tegn på, hvor latterligt at cirkus, som klubben er blevet til.
Spillet bliver først bedre, den dag vi tør satse på en træner.
Ikke at det skal være Menno, men det kunne have været alle de andre trænere, vi har skyllet ud. Minus Erik. Det var helt fucked at hente ham.
Det er det største tegn på, hvor latterligt at cirkus, som klubben er blevet til.
Spillet bliver først bedre, den dag vi tør satse på en træner.
Ikke at det skal være Menno, men det kunne have været alle de andre trænere, vi har skyllet ud. Minus Erik. Det var helt fucked at hente ham.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ham har vi sgudda ikke råd til, og hvorfor skulle han overhovedet sige ja tak?DenSataniskeHest skrev: ↑20. apr 2025, 18:41Lars søndergaard er mit bedste bud på en der hurtig kan træde til og har erfaring men om han kan rede os ved jeg sku ikke
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Han er også geografisk tæt på. Han træner tit i Friis centeret.DenSataniskeHest skrev: ↑20. apr 2025, 18:41Lars søndergaard er mit bedste bud på en der hurtig kan træde til og har erfaring men om han kan rede os ved jeg sku ikke
Jeg tror dog ikke, at det bliver ham.
ELSKER HELENIUS