Jeg synes ikke, der er så simpelt stillet op, at det nærmest er synd for SSE22, som kæmper som en anden Urias i en kamp, der er umulig at vinde.jonas386 skrev: ↑20. apr 2025, 22:02Først og fremmest tror jeg ikke vi havde erklæret os konkurs lige med det første, der var enten kørt smalhals med det samme bestyrelse og sportslige tilgang, og håbe der på et tidspunkt ville komme en rigmand forbi og overtage. Konkurs kunne sagtens være blevet en mulighed med tiden, men du siger det jo lidt selv. Alternativet var et stop for professionel fodbold i Aalborg, og måske med en genstart i danmarksserien med tiden - eller hvordan det nu fungerer i dag. Tyskerne har/havde ikke den store pengepung der kunne løfte os op hvor vi har været, men kom trods alt med 50 millioner og gav os chancen for endnu et forsøg, og har rykket nogle ting udenfor banen, hvor vi har stået stille i et årti. Det er som at give kirugen skylden for noget der ligner en umulig operation, og hvor ingen andre ville påtage sig opgaven.R Rosenberg skrev: ↑20. apr 2025, 21:48Jeg er ganske klar over kronologien. Det ændrer bare ikke på, at de er kommet med for lidt og for ringe. Small dick igen. Og det er useriøst. Og at pisse på folk.
Så er næste spørgsmål som altid: Alternativet var en konkurs, ville du hellere det? Tja. For mig at se er det pest eller kolera.
De overtog en klub der startede med at rykke ned, havde en komplet disfunktionel spillertrup, en ungdumsafdeling i ruiner, og hvor sponsorerne igennem flere år har engageret sig stadig mindre.
De kom ind for over to år siden. De har haft slutningen af forrige sæson, hele sæsonen i 1. division samt hele denne sæson snart. Og der har på de godt og vel to år været mere afvikling end udvikling.
Man smider erfarne spillere ud (jeg var enig i det meste), men fylder op med noget, der er dårligere. Meget dårligere. Man adresserer ikke de tydelige problemer, men hyrer den ene journeyman eller lejesvend efter den anden. Hvad fanden forventer man? Og ja, det er deres ansvar.
Hvor længe skal der gå, før vi må stille SSE22 til ansvar? 5 år? 10 år?
Og igen: JEG synes, at der er useriøst at overtage en fodboldklub og så ikke have eller ville bruge midlerne til at køre den. Og JEG synes, det er at pisse på alle dem, hvor AaB er hjerteblod gennem årtier.
Fair nok, at du mener, at de bare kæmper for at sminke et lig, som andre har ombragt. Og jeg er langt hen ad vejen enig i, at det nuværende startede et helt andet sted. Men det ændrer ikke på, at jeg hellere havde set dem holde sig væk end dette foretagende, hvor man køber en flot bil, man kan flashe for sine venner, men ikke har råd til at køre i.
Jeg var MEGET pro SSE22, for jeg hadede den tidligere ledelse og bestyrelse. Nu ser jeg bare vel meget Kejserens nye klæder.