DenSataniskeHest skrev: ↑28. apr 2025, 09:00
Dalbjerg skrev: ↑28. apr 2025, 08:32
Selv hvis det skulle lykkes at vinde mod Vejle i dag, ja så er AaB I den situation, at de nærmest må betragtes som favorit til at rykke ned..
Oddsene vil formentlig sige 50/50 pga pointfordelen i det tilfælde..
Men når man kigger på kampene tilbage, så er det lige før at jeg sidder og frygter, at man reelt tager til Lyngby uden nogen chance for at redde det i sidste runde..
Håber at vi har den rette træner nu..
Men der skal så meget kulturændring til i AaB, fordi tankegangen blandt spillerne synes fortsat at være, at AaB af sig selv nok skal blive en kæmpe igen, og man slet ikke kan forstille sig en Vejle deroute..
Svært at bevare optimisme..
Puuuuha..
Menno skulle være fyret for 2 kampe siden. Jeg tror desværre vi rykker ned, det er for sent at steppe op nu. Vinder man ikke over Vejle idag, tror jeg de er så ramt mentalt at de ikke kan trække sig op.
Det er dog sindsygt at tænke på, hvor dyre de afbrændere har været.. Med lidt dygtighed havde man haft 4 point mere end vi har.
Tidspunktet var ihvertfald for sent, hvis man samtidigt havde kigget på kampprogrammet..
Men ja, Widells kæmpe afbrænder I Vejle plus lidt flere..
Og så de groteske afbrændere hjemme mod Lyngby..
Ja, de fire point (som reelt ville være 5 point, fordi det også ville tage et fra Lyngby), ja det er dem man mangler nu.
Og ja, Lyngby kunne også til sidst have rendt med det hele i den kamp, men det havde nok været anderledes sidste kvarter, hvis vi havde været oppe med to..
Nu sidder vi i saksen, og selv hvis vi vinder i dag, ja så er vi kun 2,1 point foran Lyngby..
Kunne være klassisk, hvis vi rykker ned pga alle lussingerne mod top 8..
Men ja, jeg har os nærmest stadigvæk som favorit til at ryge ned, selv hvis vi vinder i dag.
Taber vi I dag, ja så tror jeg ikke at vi får noget at spille for i sidste runde.
Wickmann må modbevise mig, men tror han har for kort tid til at kunne gøre noget på den korte bane..
10 års kultur rettes ikke op på uger..
Vi er mini United.. Råddenskaben løses ikke med noget træbeskyttelse oven på..
Det ser kortvarigt godt ud, men råddenskaben trækker hurtigt ud igen..