AaB - Silkeborg
Re: AaB - Silkeborg
Han er godt nok uskarp..
Lad os da i det mindste se en redning..
Lad os da i det mindste se en redning..
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Hvis man vil spille superliga skal der laves mål der
Efter en god start er vi desværre røget i defensiven. Der er masser af løbevilje og arbejdsindsats, men vi halser bare efter. Pasningerne bliver for pressede, og vi vinder ikke andenboldene.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Han er elendig. Vi kan glemme alt om at blive bedre i eget felt med den målmand.
Spændende. Debutant på banen. Brutalt tidspunkt.
Derudover. Lige nu skal vi overleve den her vind. Det er ren panik i opspillet.
Derudover. Lige nu skal vi overleve den her vind. Det er ren panik i opspillet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Marcus Bonde?? Hvad foregår der… Lidt for vigtig kamp til de her eksperimenter! Det kan vise sig fatalt…
-
Dongdongwh0
- 2. div

Hahaha Hernes, Aarøen, Jimenez og så skifter vi ham der ind
Hvordan kan man have en spiller, som ikke har fået navn på trøjen?
Altså det er da måske en lille og ligegyldig ting, men det er dog stadigvæk amatøragtigt..
Altså det er da måske en lille og ligegyldig ting, men det er dog stadigvæk amatøragtigt..
Ærgerligt med det sammenstød med McGowatt. Ikke lige, hvad vi havde brug for efter en pæn start.
Vi er allerede gået i 1. Divisions mode....
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Noget af en streg i regningen at skulle have en helt uprøvet fyr ind centralt.
Bonde er en moderne 6'er, der fysisk of taktisk er rigtig fin, men som ikke nødvendigvis er en Pirlo på bolden.
Bonde er en moderne 6'er, der fysisk of taktisk er rigtig fin, men som ikke nødvendigvis er en Pirlo på bolden.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Vi står simpelthen for dybt til min smag. Helenius og Jørgensen går nærmest først i pres når Silkeborg er nået en tredjedel ned af vores banehalvdel. Når vi så bryder bolden er der meget langt op og Silkeborg kan nemt holde et højt pres. Frygten for at åbne sig defensivt er tydelig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er en træner som vel tænker, at en spiller med en fremtid i klubben kan levere lige så godt som 3 mand, der ER blevet prøvet og har vist sig for lette, og som sikkert er væk om halvanden kamp. I øvrigt er Jimenez efter sigende i bad standing på en disciplinær-sag.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hvad er der sket?Funky skrev: ↑18. maj 2025, 14:31Det er en træner som vel tænker, at en spiller med en fremtid i klubben kan levere lige så godt som 3 mand, der ER blevet prøvet og har vist sig for lette, og som sikkert er væk om halvanden kamp. I øvrigt er Jimenez efter sigende i bad standing på en disciplinær-sag.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
Dongdongwh0
- 2. div

Ja det siger lidt om vores tilføjelserFunky skrev: ↑18. maj 2025, 14:31Det er en træner som vel tænker, at en spiller med en fremtid i klubben kan levere lige så godt som 3 mand, der ER blevet prøvet og har vist sig for lette, og som sikkert er væk om halvanden kamp. I øvrigt er Jimenez efter sigende i bad standing på en disciplinær-sag.
Silkeborg har åbentlyst spekuleret i, at vores målmand er dårlig i luftspillet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ved det ikke, det er Ydesen som har bragt historien.Erasmus Montanus skrev: ↑18. maj 2025, 14:32Hvad er der sket?Funky skrev: ↑18. maj 2025, 14:31Det er en træner som vel tænker, at en spiller med en fremtid i klubben kan levere lige så godt som 3 mand, der ER blevet prøvet og har vist sig for lette, og som sikkert er væk om halvanden kamp. I øvrigt er Jimenez efter sigende i bad standing på en disciplinær-sag.
Vejle presset helt i bund..
Viborg lidt uskarpe, men ikke de helt store chancer..
Så den tager Vejle nok på kynisme i anden halvleg..
Viborg lidt uskarpe, men ikke de helt store chancer..
Så den tager Vejle nok på kynisme i anden halvleg..
Det må man sige. Jeg er mest overrasket over, at Hernes er røget ud i kulden, for han var altså ret dygtig i de første kampe. Aarøen har vist aaalt for lidt, og Jimenez, tjah…Dongdongwh0 skrev: ↑18. maj 2025, 14:32Ja det siger lidt om vores tilføjelserFunky skrev: ↑18. maj 2025, 14:31Det er en træner som vel tænker, at en spiller med en fremtid i klubben kan levere lige så godt som 3 mand, der ER blevet prøvet og har vist sig for lette, og som sikkert er væk om halvanden kamp. I øvrigt er Jimenez efter sigende i bad standing på en disciplinær-sag.
For helvede, Kramers afspil er simpelthen håbløse. Han kan heade en bold til flere forskellige medspillere, i stedet bliver den bare lagt langt frem til SIF.