Kamptråd Lyngby - AaB
Re: Kamptråd Lyngby - AaB
Wichmanns præstationer i AaB er da indtil videre ganske stabile. Ingen store udsving pointmæssigt.
Hvor er vores spillere dog elendige foran mål. Dybt pinligt!
Må indrømme at det banner om, at ejernes mødre havde prostitueret sig selv på Reeperbahn, ikke var så klar for mig.
Men ja, derudover stor indsats af de fremmødte.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Må tilstå jeg ikke til fulde forstår kritikken af Wichmann. Han sagde jo allerede som Kolding-træner at AaB var lette at læse, fordi der ikke var struktur på holdet. Den mangel har været der lige indtil han tog over. Bortset fra de sidste 5 minutters hjerneblødninger mod Silkeborg, har der faktisk været mere sammenhæng fremadrettet og struktur i defensiven, end vi har oplevet vel næsten siden Jacob Friis var træner.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
- MF issehoved
- 2. div

Altså Ross har jo ikke engang niveau til 3. Division
Han har, og har aldrig haft noget at byde ind med
Han har, og har aldrig haft noget at byde ind med
Netop kommet ind i kampen - hvorfor er Helenius ikke med?
Anden halvleg ser da ud til at være startet okay, mere spil i og foran Lyngbys felt end AaB’s. Hvordan faldt Lyngbys mål?
Anden halvleg ser da ud til at være startet okay, mere spil i og foran Lyngbys felt end AaB’s. Hvordan faldt Lyngbys mål?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jens fup
- Superliga

Skadet. Det samme med Melker, som har fået lov at rejse på ferie. Sagde de i hvert fald i løbet af 1. halvleg...
Bill Shankly
Bill Shankly
Nu begynder nogle af fansene så at skændes med Mathias Jørgensen. Ikke så fedt.
Enig. Skrev det inden jeg så det banner.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi har jo sådan set skabt chancerne til at redde os, men spillerne er for uskarpe i felterne.Martino1 skrev: ↑24. maj 2025, 15:36alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 15:34Det hele er jo Mennos skyld må forståes. Hvis ikke han havde ødelagt psyken på velbetalte professionelle sportsmænd, så havde vi aldrig stået her.Men det har jo været helt og aldeles ufarligt under Wichmann og jeg forstår ikke hvorfor vi skal spille 352/532
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Hellere få point og lukke mål ind, end at spille elendigt med 5 i bag og stadig tabe..jens fup skrev: ↑24. maj 2025, 16:09Må tilstå jeg ikke til fulde forstår kritikken af Wichmann. Han sagde jo allerede som Kolding-træner at AaB var lette at læse, fordi der ikke var struktur på holdet. Den mangel har været der lige indtil han tog over. Bortset fra de sidste 5 minutters hjerneblødninger mod Silkeborg, har der faktisk været mere sammenhæng fremadrettet og struktur i defensiven, end vi har oplevet vel næsten siden Jacob Friis var træner.
Hader København!
Nogle sortklædte fætre i matchende bøllehatte og solbriller, som MJ åbenbart gik i rette med, hvorefter de gik eller blev eskorteret ud. Ak ja.
Det er nemlig pinligt. Det underminerer de saglige budskaber.FIDEL skrev: ↑24. maj 2025, 16:18Det er langt over grænsen. Troede ærligt talt, at fansne havde lidt højere IQ end sådan noget umodent pjat.
Der er sgu mange grunde til at vi er rykket ned
Generelt er vi bare PIV ringe
Generelt er vi bare PIV ringe
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fløjt nu bare af.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
jens fup
- Superliga

Joken er jo at vi aldrig får point - og vi lukker stadig mål ind. Som salig Richard Møller-Nielsen har sagt: "Når du bygger et hus, starter du jo ikke med skorstenen!"alithebeast skrev: ↑24. maj 2025, 16:16Hellere få point og lukke mål ind, end at spille elendigt med 5 i bag og stadig tabe..jens fup skrev: ↑24. maj 2025, 16:09Må tilstå jeg ikke til fulde forstår kritikken af Wichmann. Han sagde jo allerede som Kolding-træner at AaB var lette at læse, fordi der ikke var struktur på holdet. Den mangel har været der lige indtil han tog over. Bortset fra de sidste 5 minutters hjerneblødninger mod Silkeborg, har der faktisk været mere sammenhæng fremadrettet og struktur i defensiven, end vi har oplevet vel næsten siden Jacob Friis var træner.
Og med den forfatning AaB var i, da Wichmann overtog, tager det naturligt nok tid inden fundamentet er støbt. Da især når halvdelen af truppen forsvinder hen over sommeren.
Bill Shankly
Bill Shankly
Nå, ramt på en omstilling - igen. Kvaliteten er der bare ikke, og det er guf for et par middelgode superligaspillere som Gytkjær og Hamaleinen.
-
RufusTheDog
- 2. div

Ja, cirka ligeså dumt som den hetz der blev kørt mod Helenius herinde.FIDEL skrev: ↑24. maj 2025, 16:18Det er langt over grænsen. Troede ærligt talt, at fansne havde lidt højere IQ end sådan noget umodent pjat.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.