1. - Der står jo ikke, at han ville væk. Der står at han var kørt lidt død i det, hvilket ikke nødvendigvis er det samme.jonas386 skrev: ↑26. maj 2025, 15:19Jeg ved godt, at Bakiz sagtens bare kan prøve at beskytte sig selv i nedenstående, men så sent som i april sagde han:DenSataniskeHest skrev: ↑26. maj 2025, 15:08Nemlig, Bakiz var i chock da han fik besked om AaB ikke ønskede ham i klubben mere... At ydesen har sagt han ville vil jeg ikke give meget værdi, når Bakiz selv har sagt modsat imellem linierne i interviews.Secret_admirer2 skrev: ↑26. maj 2025, 14:43Det er en lodret løgn at Bakiz gerne ville videre.jonas386 skrev: ↑26. maj 2025, 14:37Undskyld, men hvad er det med Bakiz? Han ville gerne videre og lignede i både 1. division og i slutningen af superligaen en der allerhelst ville lave alt mulig andet. Thelander havde flere gange vist sig illoyal, og modarbejdet forskellige trænere. Helenius har nærmest intet vist siden han kom tilbage, men trækker til gengæld (ligesom Thelander gjorde) en ret stor løn, som præstationerne på ingen måde kunne bære. Det er ikke et socialkontor.Dongdongwh0 skrev: ↑26. maj 2025, 14:35Behandlingen af Bakiz, Thelander og Helenius??? Afvisningen af Dalsgaard??? Elendige lejespillere??? ansættelsen af Menno??? ansættelsen af Wichmann???
og før du begynder at snakke om James Gow, den mand har bare været nikkedukke.
JaMen GiV dEM et År MErE hahahahahahahhahahh hvad fanden dude
Jeg kan tydeligt huske dagen hvor han fik at vide, meget bestemt, at klubben ville skille sig af med ham mod hans vilje.
Aner simpelthen ikke hvor du får dine informationer fra.
"Jeg var måske kørt lidt død i AaB for at være helt ærlig, selvom jeg kun nåede at være der i to år, og det var måske ikke noget fodbold, der passede mig som fodboldspiller, men det har jeg virkelig fundet her.
- Det var et kæmpestort slag at rykke ned med AaB. Det var ikke de tanker, da jeg skiftede til AaB, at jeg skulle ned og spille 1. division. Så det var en hård pille at sluge, og det kunne man også se på mine præstationer"
https://bold.dk/fodbold/klubber/silkebo ... -dod-i-AaB
2. - Det ligner mest af alt en bakspejlsanalyse, han laver der.