Det kan jeg måske godt følge dig i, men er du helt sikker på, ikke en af dem du nævner, vil bakke mig op? Jeg behøver ikke andre til at fortælle mig hvad jeg skal tænke og er stadig sikker på, jeg har ret i min påstand. "Hvis det ligner en lort, lugter som en lort..." Jeg synes konklusionen ligger lige for.jonas386 skrev: ↑1. jun 2025, 11:21Hvorfor har Ydesen eller nogle af de mange kritikere (der har udtalt sig offentligt) ikke hørt det samme? Jeg har kun set påstanden fra anonyme typer herinde. Ikke engang Ottesen, Hegnet, gæster i hverken RIposten eller Rød Aalborg, har leveret samme påtand eller "rygte". Hvordan kan det være? Skulle man ikke tro (aprospos logiske konklusioner) at det var et relevant kritikpunkt at hive frem? Særligt hvis man i forvejen er (og har været) kritisk over for projektet.AaBager skrev: ↑1. jun 2025, 11:13Nej, det er den logiske konklusion på fx Thelandersituationen og hvad jeg løbende hørte på vandrørene.jonas386 skrev: ↑1. jun 2025, 11:07"Ledelsen bestemte hvem der ikke skulle spille, Menno sagde javel. Det er ikke råderum og noget Wichmann ikke ville finde sig i."AaBager skrev: ↑1. jun 2025, 11:06Hvis du med gæt mener et kvalificeret bud ud fra de valg der blev taget i løbet af sæsonen, tilsat hvad jeg løbende har hørt af rygter, så ja. Det er sådanne konklusioner man kan lave, når man ikke vælger at lege de tre blinde, døve og stumme aber.
Alene det du forsøger at forsvare det valg om Thelander, viser jo tydeligt at du er lige så ensporet i dit forsvar af SSE, som du anklager andre at være i deres kritik.
Så det her er hevet ud af røven? Er det ikke lidt underligt at sidde og blive edderspændt rasende over noget der primært er et produkt af din egne forestillinger?
Er det ikke lidt underligt, at man som fan stædigt forsvarer et ejerskab, der er ved at ødelægge den klub, man angiveligt elsker? "Altid for AaB..."
Nu snakker vi ikke om min holdning til SSE22, men om hvorfor du - og andre - påstår Menno var en nikkedukke der fik spillervalg dikteret oppefra. Hvis det virkelig primært bygger på at en spiller, der var på vej ud af døren, blev udeladt fra kamptruppen, er det sgu et noget pauvert grundlag.
Wichmanns spillervalg ift Mennos er lige ledes vand på min mølle.