Øøøh nej, han blev ikke fyret for at mobbe. Han blev fyret pga. dårlige resultater.Baatnakken skrev: ↑5. jun 2025, 14:30Præcis han fik derfor også en skriftlig advarsel og blev fyretAaBager skrev: ↑5. jun 2025, 14:03Nej det er ikke kun det tilfælde, der blev nævnt andre tilfælde i Ottesens blogindlæg. Men ledelsen er ansvarlig for arbejdsmiljøet på alle arbejdspladser, således også den af SSE indsatte ledelse i AaB.Baatnakken skrev: ↑5. jun 2025, 13:27Er det, det enkeltstående tilfælde med med mennos mobning du ophøjer til en "kultur" er det SSE22 der har dikteret at han skulle omtale en medarbejder som fedladen, eller hvordan tænker du de er ansvarlige for detAaBager skrev: ↑5. jun 2025, 13:14Jeg kan ikke tale for andre, men for mig er måden manFlæskeFrank skrev: ↑5. jun 2025, 12:52Hvad er den ordentlighed for noget. Er det at prøve at skabe en sund forretning? Er det at fyre en træner, som mobber?AaBager skrev: ↑5. jun 2025, 11:59Din hensigt er at fremstille det som om, din analyse af tingene er den eneste rigtige og få alle der ikke er enige med dig, til at se dumme og virkelighedsfjerne ud.
SSE er ved at ødelægge den klub vi alle elsker, det er hvad jeg opponerer imod. Jeg er fan og har aldrig krævet 200 mio fra nogen. Jeg kræver først og fremmest ordentlighed.
Hvad er det for nogle ting, som der menes, AaB skulle være bedre til?
Igen hvem forventede en nedrykning i vinters og var utilfreds med tingenes tilstand? Jeg tror ikke, at du kan finde mange på debatsiden, som synes det var et realistisk scenarie i vinters.
- frøs legender ud af klubben
- fyrede en kompetent lokal akademichef, fordi "vi alene vide"
- har skabt en ledelseskulptur baseret på latterliggørelse og frygt, igen fordi "vi alene vide"
- undervurderede ligaen på, selvom mange forsøgte at råbe dem op, igen igen fordi "vi alene vide"
ikke ordentlighed og slet ikke excellent. At tro man står med de vises sten og affejer alle andres viden, er dømt til at gå galt. Det gjorde det så også.
Fik han en skriftlig advarsel?
Farzam - Tipsbladet skrev:
Vil du ikke bare fortælle sandheden så?
– Jeg vil slet ikke involveres i denne slags diskussion. Jeg ved, det er forkert, og jeg vil bare ignorere det, for det er ikke sandt. Jeg har ikke fået en officiel advarsel. Jeg har ikke fået en skriftlig advarsel om det.