Dine kommentarer viser bedre end noget, hvor mange nuancer der mangler i debatten omkring AaB for tiden - det er jo bare fordummende!MF issehoved skrev: ↑6. jun 2025, 18:30Kunji skrev: ↑6. jun 2025, 18:24Pt. er Julius Nagel ansat på samme vis som alle andre, der er ansat under SSE22. Er Ahlmann også en forlænget arm fra SSE22, når de ansatte ham? Julius har ikke ejerskab over noget. Han er menig ansat.MF issehoved skrev: ↑6. jun 2025, 18:10Men Nagel er jo så bare SSE22' forlængede arm - så er det hele jo lige vidt. Jeg tænker "hvis" han også er inde over sportschef. Så må det hedde status QMartino1 skrev: ↑6. jun 2025, 18:02At få 15mio for Davidsen er altså et kongesalg; men det meste skal være sort/hvidt herinde.Kunji skrev: ↑6. jun 2025, 17:59Antageligvis Julius Nagel, som også stod for salgene af Otoa og Widell. Han er jo ansat.MF issehoved skrev: ↑6. jun 2025, 17:05Hvem sidder og styre salg og køb lige i øjeblikket? Troede tysken fratrådt alt indblanding.. Men det tyder vel på de stadig har folk til at trække i trådene? Eller er der nogen der har en mere enkelt udlægning?(Kasper Davidsen salg jeg tænker på)
SSE22 MÅ OG SKAL UD
Han er ikke inde over sportschef. Det er den danske del af bestyrelsen og direktionen.
Det er noget du ved? Jeg er bare af den tro, at SSE ikke bare fra den ene dag til den anden trækker sig. De er nogle udspekulerede sataner....
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
frankstrandli
- Lilleput

- Favoritspiller: Frank Strandli
Nagel er virkelig SSE’s mand. Jan Peters og Nagel er bedste kammerater. Derfor kan han jo godt være kompetent og sikret os nogle gode salg.
Men hvis der skal være nogen form for troværdighed over at den tyske del af bestyrelse vil fjerne sig fra Hornevej, så skal Nagel også snart finde sig et andet sted at arbejde. Han kan kun ha’ arbejdet med direkte linje til Hamburg.
Det er nogle flotte salg, det ændre dog overhovedet ikke på at den tyske andel af SSE skal ud af AaB!
Forza AaB
Men hvis der skal være nogen form for troværdighed over at den tyske del af bestyrelse vil fjerne sig fra Hornevej, så skal Nagel også snart finde sig et andet sted at arbejde. Han kan kun ha’ arbejdet med direkte linje til Hamburg.
Det er nogle flotte salg, det ændre dog overhovedet ikke på at den tyske andel af SSE skal ud af AaB!
Forza AaB
- KongGulerod
- Landshold

Det er jo helt hul i hovedet. Er det ikke netop kompetente, dygtige medarbejdere vi er interesseret i, så vi kan få rykket AaB fremad? Jeg forstår godt frustrationen, men der må altså også være grænser.frankstrandli skrev: ↑7. jun 2025, 07:16Nagel er virkelig SSE’s mand. Jan Peters og Nagel er bedste kammerater. Derfor kan han jo godt være kompetent og sikret os nogle gode salg.
Forza AaB
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det et fantastisk hvordan AaB fans kan blive ved med at skyde sig selv i fodenfrankstrandli skrev: ↑7. jun 2025, 07:16Nagel er virkelig SSE’s mand. Jan Peters og Nagel er bedste kammerater. Derfor kan han jo godt være kompetent og sikret os nogle gode salg.
Forza AaB
Ser man bort fra den mulige nepotisme omkring Nagel, så er jeg stadig ikke overbevist eller specielt tryg med en rekrutteringschef der har brilleret med at udpege spillere som Iredale, Diakhité, Müller, John, Ask, Makolli, Jimenez, Seydel, osv. som valide transferemner til os. Det har ikke lignet særlig kompetent arbejde.KongGulerod skrev: ↑7. jun 2025, 09:03Det er jo helt hul i hovedet. Er det ikke netop kompetente, dygtige medarbejdere vi er interesseret i, så vi kan få rykket AaB fremad? Jeg forstår godt frustrationen, men der må altså også være grænser.frankstrandli skrev: ↑7. jun 2025, 07:16Nagel er virkelig SSE’s mand. Jan Peters og Nagel er bedste kammerater. Derfor kan han jo godt være kompetent og sikret os nogle gode salg.
Forza AaB
- KongGulerod
- Landshold

Jeg er helt enig, der har været for mange fejlskud, men han har altså Ahlmann ved sin side i rollen som scout. Det har selvfølgelig været en stejl læringskurve for dem begge. Lad os håbe at de har taget ved lære af dette ene år i Superligaen og forbedre den del gevaldigt fremadrettet.emenike skrev: ↑7. jun 2025, 10:02Ser man bort fra den mulige nepotisme omkring Nagel, så er jeg stadig ikke overbevist eller specielt tryg med en rekrutteringschef der har brilleret med at udpege spillere som Iredale, Diakhité, Müller, John, Ask, Makolli, Jimenez, Seydel, osv. som valide transferemner til os. Det har ikke lignet særlig kompetent arbejde.KongGulerod skrev: ↑7. jun 2025, 09:03Det er jo helt hul i hovedet. Er det ikke netop kompetente, dygtige medarbejdere vi er interesseret i, så vi kan få rykket AaB fremad? Jeg forstår godt frustrationen, men der må altså også være grænser.frankstrandli skrev: ↑7. jun 2025, 07:16Nagel er virkelig SSE’s mand. Jan Peters og Nagel er bedste kammerater. Derfor kan han jo godt være kompetent og sikret os nogle gode salg.
Forza AaB
I forhold til salgene, så kan jeg ikke lade være med at tænke på, at det ikke er helt urealistisk at Davidsen var endt som en Magnus Christensen 2.0 for få år tilbage. Man vil selvfølgelig gerne se vores akademispillere så længe som muligt på stadion, men på den anden side skal man også smede mens jernet er varmt, så man får sendt et signal til spillere i og udenfor klubben om, at AaB er et fornuftigt skridt i karrieren.
Ingen der har nogle transfer ønsker? Og vil det egentlig være fornuftigt med B. Grønkær på kassen frem for Muller? Eller er det for tidligt?
Det er lidt svært at tænke i konkrete spillere, når hverken sportschef eller træner er på plads, og så rimer 1. Division ikke rigtigt på “ønsker”
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frankstrandli
- Lilleput

Jeg har massere af ønsker. Men de ligger tæt op af K.Wichmanns tanker for fremtiden. Det bliver han fyret for, nu er tyskerne (eftersigende) væk. Så vil man så arbejde med KW’s tanker alligevel. Vi aner det jo ikke.
Men jeg har med egne øjne set Tuxen Boll i samtale med Sebastian Grønning. De virker dog ikke til at være enige om ret meget og slet ikke da jeg overhørte ordet: løn. Og det var før KW blev fyret.
Vi har flere salgsemner i egne rækker: Bomholt, V. Møller, Grønkjær og måske flere. Synes det er rutine og kendskab til 1.div/superligaen vi mangler. Skulle de så også kende AaB i forvejen synes jeg det ville være et plus. Nogen som vil være med til at genrejse klubben.
Men jeg har med egne øjne set Tuxen Boll i samtale med Sebastian Grønning. De virker dog ikke til at være enige om ret meget og slet ikke da jeg overhørte ordet: løn. Og det var før KW blev fyret.
Vi har flere salgsemner i egne rækker: Bomholt, V. Møller, Grønkjær og måske flere. Synes det er rutine og kendskab til 1.div/superligaen vi mangler. Skulle de så også kende AaB i forvejen synes jeg det ville være et plus. Nogen som vil være med til at genrejse klubben.
Måske du skulle have fortalt Tuxen Boll, at Grønning allerede har skrevet under med Hertha Berlin.frankstrandli skrev: ↑7. jun 2025, 12:29Men jeg har med egne øjne set Tuxen Boll i samtale med Sebastian Grønning. De virker dog ikke til at være enige om ret meget og slet ikke da jeg overhørte ordet: løn. Og det var før KW blev fyret.
-
frankstrandli
- Lilleput

Det har du sørme ret i, men jeg er ikke mindre end 100% sikker på at det var Sebastian Grønning…. Nok bare en fremtids-kaffedate.
Sikker på det ikke var Bjarke Jakobsen? De ligner lidt hinanden.frankstrandli skrev: ↑7. jun 2025, 12:46Det har du sørme ret i, men jeg er ikke mindre end 100% sikker på at det var Sebastian Grønning…. Nok bare en fremtids-kaffedate.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det er noget af en røverhistorie det der..frankstrandli skrev: ↑7. jun 2025, 12:29Jeg har massere af ønsker. Men de ligger tæt op af K.Wichmanns tanker for fremtiden. Det bliver han fyret for, nu er tyskerne (eftersigende) væk. Så vil man så arbejde med KW’s tanker alligevel. Vi aner det jo ikke.
-
frankstrandli
- Lilleput

Nope. Den er god nok. Deler aldrig herinde. Bl.a. fordi når man så kommer med noget som man er 100% sikker på. Så er det altid løgn, eller man er en idiot eller lignende. Tak for nu.
Den er 100% rigtig. Men arbejd selv med det.
God pinse
Forza de røde
God pinse
Forza de røde
Elsker rygter. Tak fordi du delte.frankstrandli skrev: ↑7. jun 2025, 14:27Nope. Den er god nok. Deler aldrig herinde. Bl.a. fordi når man så kommer med noget som man er 100% sikker på. Så er det altid løgn, eller man er en idiot eller lignende. Tak for nu.
God pinse
Forza de røde
Håber de uændrede forventninger, betyder at pengene skal genivesteres i truppen. Regner også med der er en fin videresalgsklausul oveni.
Fint salg, og tillykke til Davidsen med en spændende mulighed.
Fint salg, og tillykke til Davidsen med en spændende mulighed.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Vi æder det også normalt råt, så del gerne andre ting i fremtiden.frankstrandli skrev: ↑7. jun 2025, 14:27Nope. Den er god nok. Deler aldrig herinde. Bl.a. fordi når man så kommer med noget som man er 100% sikker på. Så er det altid løgn, eller man er en idiot eller lignende. Tak for nu.
God pinse
Forza de røde
Men at du i stilhed har siddet så tæt på de to herrer og kunnet overhøre deres uenighed på flere emner - herunder lønnen, da den første blev bragt på banen - lyder bare ganske heldigt.
Jeg siger ikke, at det ikke er sket - men jeg forstår godt, at folk vil kigge på beretningen med skeptiske briller.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Har vi en oversigt over de samlede årlige konsulentbetalinger til SSE22? Eller er de skjult i regnskabet?
- KongGulerod
- Landshold