Enig. Men nu var Thelander jo ikke bedre end at han spillede for os, og han kom til Lyngby bagefter. Plus han slet ikke kunne klare den i udlandet. Så større spiller var han ikke, Rinne var bestemt en god målmand, men tror bestemt ikke han kunne redde os fra nedrykning alene. Så jeg tænker på at de 75% udskældte spiller på vores hold den gang ville have pyntet gevaldigt de sidste 3 år.jonas386 skrev: ↑21. jun 2025, 10:24Men de spillere blev også i høj grad reddet af, at vi havde en række superligaprofiler der kunne kompensere for at andre spillere var i den tungere ende af superligaen. Rinne og Thelander (inden Ungarn) som de mest oplagte eksempler i sæsonerne op til nedrykningen.raekkeettre skrev: ↑21. jun 2025, 09:30Vi må jo også bare sige, at de spillere, der blev kritiseret højlydt, holdt os oppe i superligaen, var med til at genere den ene død kedelige 5-8 plads efter den anden - MEN - de var superliga spillere, og de kunne mere end få så, indtil super brugtvognsforhandleren troede han viste best selv. Overtog efter Gaarde, som nok også var lidt bedre end de fleste troede. Det er altid sjovt at se hvordan historien bliver tydelig i fremtidens handlinger.FlemmingG skrev: ↑20. jun 2025, 22:44Jeg tror nu ikke Falk i OB bliver en succes. Tror han er brændt ud - specielt fysisk..R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 21:10Børsting er alle dage blevet talt op af nogle mennesker. Som regel med nogle fluffy argumenter om indstilling, fight og alt det der.DenSataniskeHest skrev: ↑20. jun 2025, 19:51Gav de mig samme løn så skulle jeg nok udvise fighter hjerte.. Børstning var manden der altid kom forsent til indlæg, konstant altid lagde afleveringerne en halv meter forkert.. Det er sku sjovt at se hvordan han pludselig bliver talt op. Det stinker af 1 div nivue..MF issehoved skrev: ↑20. jun 2025, 19:47
Det kommerfighter hjerte som de færreste
Han er ikke nogen Toni Kroos
Men mindre kan også gøre det
Elementer, som ikke siger en skid om man kan spille fodbold. Fuldstændig tomme karakteristika.
Jeg kan i øvrigt se, at OB arbejder på at hente Rasmus Falk hjem. Vi henter Børsting hjem... Ak og ve, hvor er det dog svært at sluge, hvordan vi er kørt agterud af alt og alle.
Børsting er ikke guds gave til fodbolden. Men vi må heller ikke undervurdere vigtigheden af, at have de rigtige typer på et hold - også menneskeligt. En spiller som Augo var nu heller ikke en specielt prangende boldspiller, men som menneske og leder var han et foregangsbillede. Siger ikke at Børsting og Augo er ens, men har en fornemmelse af at Børsting kan være god for truppen - masser af humør, klar til at kæmpe 100% for klubben og sætter holdets behov før egne ambitioner. Tror han bliver vigtig for os, både på og udenfor banen
For dette, har de sidste 3 år være en lang nedtur. Så for mit vedkommen, må jeg kig historisk set på det, og velkommen Børsting tilbage, som en af de spillere der holdt en nedrykning på lang afstand, og som noget vi aldrig kunne drømme om ske. Velkommen tilbage.
Du er med til at holde en drøm i live, om at vi igen vil få et hold der spiller nogle 5-8 pladser hjem i superligaen, og rejse os fra ildens gløder. Indtil nogle på ledelsesniveau, kan vi få vision og handling til at hænge sammen og få os tilbage i toppen.
Det er ikke fordi nedrykningen I 23' nødvendigvis var så meget dårligere rent spillemæssigt, men Rinne redede bare mange point, og Thelander kunne kompensere for den ikke-eksisterende bund i midtbanen, i hvert fald til en vis grad.
Og historien tæller jo bare sit tydelige sprog nu. Selvom der var flere, jeg heller ikke synes vi skulle have på holdet, fordi vores ambition dengang var top 4. Men at man skiftede superligaspillere ud, som Børsting var, med 1. Div spillere for at komme i top 4, det var nok ikke lige det hovedpointen var
Men dejligt at se nogle tilbage igen, da vores ambitionsniveau nu bare er en overlevelse I Superligaen. Så måtte de for min skyld, gerne hente alle de udskældte spillere tilbage, som jo et eller andet sted må sidde og tænke, shit mand de kunne ikke bruge mig, og se hvad der er sket siden...