Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2791
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af NIN » 5. jul 2025, 12:27

De kære tyskere er med rette blevet beskyldt for meget i det nordjyske. Men hvis der vitterlig er nogen der går rundt med fantasien om, at Ross vælger en klub uden hverken hoved eller hale. Sportschef eller træner og som kigger ind i en sexet 1. division uden garanti for oprykning. Så er SSE22 ikke de eneste der lever på månen.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af troelsh » 5. jul 2025, 13:52

Nogen som bed mærke i hvordan Adrian Justinussen gjorde det i går?

Jeg synes det er en oplagt transfer, snart kontraktudløb, garant for mål og assist også har han altså en rigtig god indlægsfod, det har vi savnet efter en hel sæson med Widells sløje hjørnespark og frispark.

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 281
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af DonSilicone » 5. jul 2025, 13:59

troelsh skrev:Nogen som bed mærke i hvordan Adrian Justinussen gjorde det i går?

Jeg synes det er en oplagt transfer, snart kontraktudløb, garant for mål og assist også har han altså en rigtig god indlægsfod, det har vi savnet efter en hel sæson med Widells sløje hjørnespark og frispark.
Ydesen kommenterede under kampen om der var interesse for Justinussen fra AaB og det meldte han kategorisk NEJ til.
God indlægsfod og gode skud på standardsituationer, men alt andet under 1. divisions standard var begrundelsen. Jeg er enig med Ydesen her.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af jonas386 » 5. jul 2025, 14:37

DonSilicone skrev:
5. jul 2025, 13:59
troelsh skrev:Nogen som bed mærke i hvordan Adrian Justinussen gjorde det i går?

Jeg synes det er en oplagt transfer, snart kontraktudløb, garant for mål og assist også har han altså en rigtig god indlægsfod, det har vi savnet efter en hel sæson med Widells sløje hjørnespark og frispark.
Ydesen kommenterede under kampen om der var interesse for Justinussen fra AaB og det meldte han kategorisk NEJ til.
God indlægsfod og gode skud på standardsituationer, men alt andet under 1. divisions standard var begrundelsen. Jeg er enig med Ydesen her.
Jeg kender ham stort set ikke, men 20 mål i 45 1. Div. kampe for en at best midterklub, er vel som minimum 1. Divisionsstandard? Om der så er yderligere perspektiv i ham, eller om han passer til holdet, er selvfølgelig en anden sag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af FIDEL » 5. jul 2025, 15:27

DonSilicone skrev:
5. jul 2025, 13:59
troelsh skrev:Nogen som bed mærke i hvordan Adrian Justinussen gjorde det i går?

Jeg synes det er en oplagt transfer, snart kontraktudløb, garant for mål og assist også har han altså en rigtig god indlægsfod, det har vi savnet efter en hel sæson med Widells sløje hjørnespark og frispark.
Ydesen kommenterede under kampen om der var interesse for Justinussen fra AaB og det meldte han kategorisk NEJ til.
God indlægsfod og gode skud på standardsituationer, men alt andet under 1. divisions standard var begrundelsen. Jeg er enig med Ydesen her.
Justinussen er også god i mellemrummene, men det er nok lige typen AaB vil satse på nu.
Så er Said mere relevant, selvom han ikke har været stabil for Viborg.

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Indlæg: 1035
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af hit666 » 5. jul 2025, 16:10

FIDEL skrev:
5. jul 2025, 10:06
Pontoppi skrev:
5. jul 2025, 10:03
https://bold.dk/fodbold/klubber/viborg/ ... klubskifte

kunne det være os?
Evt. bytte med Ross kunne være fedt, da Viborg har været interesserede i ham. Men mon ikke Said får mulighed for at spille SL eller udlandet.
De har i øvrigt samme agent.
så vi skal bytte en spiller der ikke kan finde ud af at lave mål med en anden der ikke kan finde ud af at lave mål ellers tak :thumbsdown: :thumbsdown:
AaB AaB AaB AaB

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 717
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Gamling » 5. jul 2025, 17:48

Vi køber ikke og vi bytter ikke - Vi er bolsjestribet og gratis !!!
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af le Cid » 5. jul 2025, 20:05

Gamling skrev:
5. jul 2025, 17:48
Vi køber ikke og vi bytter ikke - Vi er bolsjestribet og gratis !!!
Que??? Vi har da aldrig solgt for så meget, som vi gør her i tiden! Det kan godt være, at SSE er nogle lallede amatører, men hold da kæft, hvor vi sælger!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 717
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Gamling » 6. jul 2025, 04:24

le Cid skrev:
5. jul 2025, 20:05
Gamling skrev:
5. jul 2025, 17:48
Vi køber ikke og vi bytter ikke - Vi er bolsjestribet og gratis !!!
Que??? Vi har da aldrig solgt for så meget, som vi gør her i tiden! Det kan godt være, at SSE er nogle lallede amatører, men hold da kæft, hvor vi sælger!
Ja men pengene for salgene bruges jo på at dække underskud, lønninger til fyrede trænere og sportsdirektører, løn til alle de “specialister” sse22 fik ansat, konsulenthonorarer til Peters og så en lille skilling for at hente Olsson. Det er fortsat mantraet at vi ikke skal bruge penge/transfers på at hente spillere. De skal være transfermæssigt gratis eller næsten gratis og helst kun kræve en lav/lavere løn.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Pontoppi » 6. jul 2025, 07:45

Gamling skrev:
6. jul 2025, 04:24
Ja men pengene for salgene bruges jo på at dække underskud, lønninger til fyrede trænere og sportsdirektører, løn til alle de “specialister” sse22 fik ansat, konsulenthonorarer til Peters og så en lille skilling for at hente Olsson. Det er fortsat mantraet at vi ikke skal bruge penge/transfers på at hente spillere. De skal være transfermæssigt gratis eller næsten gratis og helst kun kræve en lav/lavere løn.
arh nu overdriver du vist… kunne jo være de specialister også var med til at udvikle spillere som Davidsen…
at vi får et lønloft er ikke en dårlig ting…. burde vi have haft for længst for at holde styr på løn op mod kvalitet.
vi skal sælge spillere for at tingene løber rundt…. og at vi kan det nu gør en stor forskel!!
Du opfordre til mere minusfest og sådan en klub gider ingen investerer i.
hjertet i nord :aabfan:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af R Rosenberg » 6. jul 2025, 08:42

Pontoppi skrev:
6. jul 2025, 07:45
Gamling skrev:
6. jul 2025, 04:24
Ja men pengene for salgene bruges jo på at dække underskud, lønninger til fyrede trænere og sportsdirektører, løn til alle de “specialister” sse22 fik ansat, konsulenthonorarer til Peters og så en lille skilling for at hente Olsson. Det er fortsat mantraet at vi ikke skal bruge penge/transfers på at hente spillere. De skal være transfermæssigt gratis eller næsten gratis og helst kun kræve en lav/lavere løn.
arh nu overdriver du vist… kunne jo være de specialister også var med til at udvikle spillere som Davidsen…
at vi får et lønloft er ikke en dårlig ting…. burde vi have haft for længst for at holde styr på løn op mod kvalitet.
vi skal sælge spillere for at tingene løber rundt…. og at vi kan det nu gør en stor forskel!!
Du opfordre til mere minusfest og sådan en klub gider ingen investerer i.
Bare lige, hvis du har glemt det: AaB har solgt spillere for 50-70 mio. de seneste måneder og er stadig en minusfest.
Det er ikke bæredygtigt.
Ædruelighedens stemme

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 717
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Gamling » 6. jul 2025, 09:45

Pontoppi skrev:
6. jul 2025, 07:45
Gamling skrev:
6. jul 2025, 04:24
Ja men pengene for salgene bruges jo på at dække underskud, lønninger til fyrede trænere og sportsdirektører, løn til alle de “specialister” sse22 fik ansat, konsulenthonorarer til Peters og så en lille skilling for at hente Olsson. Det er fortsat mantraet at vi ikke skal bruge penge/transfers på at hente spillere. De skal være transfermæssigt gratis eller næsten gratis og helst kun kræve en lav/lavere løn.
arh nu overdriver du vist… kunne jo være de specialister også var med til at udvikle spillere som Davidsen…
at vi får et lønloft er ikke en dårlig ting…. burde vi have haft for længst for at holde styr på løn op mod kvalitet.
vi skal sælge spillere for at tingene løber rundt…. og at vi kan det nu gør en stor forskel!!
Du opfordre til mere minusfest og sådan en klub gider ingen investerer i.
Davidsen var allerede godt på vej og ud fra hvad “specialisterne” har bedrevet indtil videre er jeg ikke imponeret. De er ca lige så gode til deres job som sse22 har været til at hente gratis spillere. Og jeg opfordrer ikke til permanent minusfest, men til at man justerer kursen og henter udvalgt kvalitet så AaB igen bliver en klub som spillere gider at komme til, sponsorer gider at støtte og tilskuerne vedbliver med at møde op til. Vi er i underholdningsbranchen og indtil nu har man sparet ad helvede til på kerneproduktet og ladet millionerne fise ud af vinduet på et koncept opfundet af nogle ishockeyeksperter som bare ikke virker.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 379
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Bundgaard » 7. jul 2025, 11:24

jeg syntes godtnok der er rigtig stille i og omkring AaB lige nu, er der ikke nogle der høre noget på vandrørene, der er under 14 dage til første kamp, jeg syntes vi mangler et par spillere og mangler stadig både træner og sportschef og jo det er da godt vi har en del gode unge u19 spillere der måske blive rigtig gode, men føler bare ikke de kan stå alene eller er det bare mig der er overdrevet nervøs
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af bedstefar » 7. jul 2025, 12:21

Bundgaard skrev:
7. jul 2025, 11:24
jeg syntes godtnok der er rigtig stille i og omkring AaB lige nu, er der ikke nogle der høre noget på vandrørene, der er under 14 dage til første kamp, jeg syntes vi mangler et par spillere og mangler stadig både træner og sportschef og jo det er da godt vi har en del gode unge u19 spillere der måske blive rigtig gode, men føler bare ikke de kan stå alene eller er det bare mig der er overdrevet nervøs
Jeg er da også lidt små nervøs, men tænker vi ser en 2-3 signinger i den her uge. Håber det bliver nøglespillere og ikke fyld. Vores unge spillere er en godkendt 1 div bænk. Vi må heller ikke glemme at lyngby er markant svækket og Horsens køber Vejle og gfs overskudslager. Det skal nok gå :aabfan:

Jimmy1
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Jimmy1 » 7. jul 2025, 12:27

bedstefar skrev:
7. jul 2025, 12:21
Bundgaard skrev:
7. jul 2025, 11:24
jeg syntes godtnok der er rigtig stille i og omkring AaB lige nu, er der ikke nogle der høre noget på vandrørene, der er under 14 dage til første kamp, jeg syntes vi mangler et par spillere og mangler stadig både træner og sportschef og jo det er da godt vi har en del gode unge u19 spillere der måske blive rigtig gode, men føler bare ikke de kan stå alene eller er det bare mig der er overdrevet nervøs
Jeg er da også lidt små nervøs, men tænker vi ser en 2-3 signinger i den her uge. Håber det bliver nøglespillere og ikke fyld. Vores unge spillere er en godkendt 1 div bænk. Vi må heller ikke glemme at lyngby er markant svækket og Horsens køber Vejle og gfs overskudslager. Det skal nok gå :aabfan:
Altså det Horsens hold der i går slog Silkeborg 2-0? Måske jeg misser en form for ironi.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af le Cid » 7. jul 2025, 12:33

Jimmy1 skrev:
7. jul 2025, 12:27
Altså det Horsens hold der i går slog Silkeborg 2-0? Måske jeg misser en form for ironi.
Nok nærmere det Horsens-hold, der sejlede rundt sidste sæson. 2-0 over SilkeHår er da pænt, men man skal passe på med at lægge for meget i træningskampe.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af bedstefar » 7. jul 2025, 13:49

le Cid skrev:
7. jul 2025, 12:33
Jimmy1 skrev:
7. jul 2025, 12:27
Altså det Horsens hold der i går slog Silkeborg 2-0? Måske jeg misser en form for ironi.
Nok nærmere det Horsens-hold, der sejlede rundt sidste sæson. 2-0 over SilkeHår er da pænt, men man skal passe på med at lægge for meget i træningskampe.
Ja og vi slog bodø. Kom nu lidt altså, de kampe har ingen betydning. Hører du noget @baresi?

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af baresi » 7. jul 2025, 17:36

bedstefar skrev:
7. jul 2025, 13:49
le Cid skrev:
7. jul 2025, 12:33
Jimmy1 skrev:
7. jul 2025, 12:27
Altså det Horsens hold der i går slog Silkeborg 2-0? Måske jeg misser en form for ironi.
Nok nærmere det Horsens-hold, der sejlede rundt sidste sæson. 2-0 over SilkeHår er da pænt, men man skal passe på med at lægge for meget i træningskampe.
Ja og vi slog bodø. Kom nu lidt altså, de kampe har ingen betydning. Hører du noget @baresi?
Skal nok lige få fulgt op her i ugen ift spiller transfers
Ved kun at der er 3 sportsdirektører der er tilbudt kontrakt og har takket nej -kender 2 af navnene
Nedergaard og Laursen
Ved at wichmann stadig godt kunne se sig i projektet under de rette betingelser
Spillere har jeg intet nyt på - desværre
Har intet nyt på

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af FIDEL » 7. jul 2025, 17:43

baresi skrev:
7. jul 2025, 17:36
bedstefar skrev:
7. jul 2025, 13:49
le Cid skrev:
7. jul 2025, 12:33
Jimmy1 skrev:
7. jul 2025, 12:27
Altså det Horsens hold der i går slog Silkeborg 2-0? Måske jeg misser en form for ironi.
Nok nærmere det Horsens-hold, der sejlede rundt sidste sæson. 2-0 over SilkeHår er da pænt, men man skal passe på med at lægge for meget i træningskampe.
Ja og vi slog bodø. Kom nu lidt altså, de kampe har ingen betydning. Hører du noget @baresi?
Skal nok lige få fulgt op her i ugen ift spiller transfers
Ved kun at der er 3 sportsdirektører der er tilbudt kontrakt og har takket nej -kender 2 af navnene
Nedergaard og Laursen
Ved at wichmann stadig godt kunne se sig i projektet under de rette betingelser
Spillere har jeg intet nyt på - desværre
Har intet nyt på
+ Fredberg har sagt nej tak.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Funky » 7. jul 2025, 18:35

baresi skrev:
7. jul 2025, 17:36
bedstefar skrev:
7. jul 2025, 13:49
le Cid skrev:
7. jul 2025, 12:33
Jimmy1 skrev:
7. jul 2025, 12:27
Altså det Horsens hold der i går slog Silkeborg 2-0? Måske jeg misser en form for ironi.
Nok nærmere det Horsens-hold, der sejlede rundt sidste sæson. 2-0 over SilkeHår er da pænt, men man skal passe på med at lægge for meget i træningskampe.
Ja og vi slog bodø. Kom nu lidt altså, de kampe har ingen betydning. Hører du noget @baresi?
Skal nok lige få fulgt op her i ugen ift spiller transfers
Ved kun at der er 3 sportsdirektører der er tilbudt kontrakt og har takket nej -kender 2 af navnene
Nedergaard og Laursen
Ved at wichmann stadig godt kunne se sig i projektet under de rette betingelser
Spillere har jeg intet nyt på - desværre
Har intet nyt på
Det er sgu ikke nogen easy sell, Tuxen Boll står med.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar