Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
- NIN
- Allstar

- Indlæg: 2791
- Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
De kære tyskere er med rette blevet beskyldt for meget i det nordjyske. Men hvis der vitterlig er nogen der går rundt med fantasien om, at Ross vælger en klub uden hverken hoved eller hale. Sportschef eller træner og som kigger ind i en sexet 1. division uden garanti for oprykning. Så er SSE22 ikke de eneste der lever på månen.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Nogen som bed mærke i hvordan Adrian Justinussen gjorde det i går?
Jeg synes det er en oplagt transfer, snart kontraktudløb, garant for mål og assist også har han altså en rigtig god indlægsfod, det har vi savnet efter en hel sæson med Widells sløje hjørnespark og frispark.
Jeg synes det er en oplagt transfer, snart kontraktudløb, garant for mål og assist også har han altså en rigtig god indlægsfod, det har vi savnet efter en hel sæson med Widells sløje hjørnespark og frispark.
-
DonSilicone
- 1. div

- Indlæg: 281
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Ydesen kommenterede under kampen om der var interesse for Justinussen fra AaB og det meldte han kategorisk NEJ til.troelsh skrev:Nogen som bed mærke i hvordan Adrian Justinussen gjorde det i går?
Jeg synes det er en oplagt transfer, snart kontraktudløb, garant for mål og assist også har han altså en rigtig god indlægsfod, det har vi savnet efter en hel sæson med Widells sløje hjørnespark og frispark.
God indlægsfod og gode skud på standardsituationer, men alt andet under 1. divisions standard var begrundelsen. Jeg er enig med Ydesen her.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jeg kender ham stort set ikke, men 20 mål i 45 1. Div. kampe for en at best midterklub, er vel som minimum 1. Divisionsstandard? Om der så er yderligere perspektiv i ham, eller om han passer til holdet, er selvfølgelig en anden sag.DonSilicone skrev: ↑5. jul 2025, 13:59Ydesen kommenterede under kampen om der var interesse for Justinussen fra AaB og det meldte han kategorisk NEJ til.troelsh skrev:Nogen som bed mærke i hvordan Adrian Justinussen gjorde det i går?
Jeg synes det er en oplagt transfer, snart kontraktudløb, garant for mål og assist også har han altså en rigtig god indlægsfod, det har vi savnet efter en hel sæson med Widells sløje hjørnespark og frispark.
God indlægsfod og gode skud på standardsituationer, men alt andet under 1. divisions standard var begrundelsen. Jeg er enig med Ydesen her.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Justinussen er også god i mellemrummene, men det er nok lige typen AaB vil satse på nu.DonSilicone skrev: ↑5. jul 2025, 13:59Ydesen kommenterede under kampen om der var interesse for Justinussen fra AaB og det meldte han kategorisk NEJ til.troelsh skrev:Nogen som bed mærke i hvordan Adrian Justinussen gjorde det i går?
Jeg synes det er en oplagt transfer, snart kontraktudløb, garant for mål og assist også har han altså en rigtig god indlægsfod, det har vi savnet efter en hel sæson med Widells sløje hjørnespark og frispark.
God indlægsfod og gode skud på standardsituationer, men alt andet under 1. divisions standard var begrundelsen. Jeg er enig med Ydesen her.
Så er Said mere relevant, selvom han ikke har været stabil for Viborg.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
så vi skal bytte en spiller der ikke kan finde ud af at lave mål med en anden der ikke kan finde ud af at lave mål ellers takFIDEL skrev: ↑5. jul 2025, 10:06Evt. bytte med Ross kunne være fedt, da Viborg har været interesserede i ham. Men mon ikke Said får mulighed for at spille SL eller udlandet.Pontoppi skrev: ↑5. jul 2025, 10:03https://bold.dk/fodbold/klubber/viborg/ ... klubskifte
kunne det være os?
De har i øvrigt samme agent.
AaB AaB AaB AaB
-
Gamling
- Superliga

- Indlæg: 717
- Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Vi køber ikke og vi bytter ikke - Vi er bolsjestribet og gratis !!!
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Que??? Vi har da aldrig solgt for så meget, som vi gør her i tiden! Det kan godt være, at SSE er nogle lallede amatører, men hold da kæft, hvor vi sælger!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Gamling
- Superliga

- Indlæg: 717
- Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Ja men pengene for salgene bruges jo på at dække underskud, lønninger til fyrede trænere og sportsdirektører, løn til alle de “specialister” sse22 fik ansat, konsulenthonorarer til Peters og så en lille skilling for at hente Olsson. Det er fortsat mantraet at vi ikke skal bruge penge/transfers på at hente spillere. De skal være transfermæssigt gratis eller næsten gratis og helst kun kræve en lav/lavere løn.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
arh nu overdriver du vist… kunne jo være de specialister også var med til at udvikle spillere som Davidsen…Gamling skrev: ↑6. jul 2025, 04:24Ja men pengene for salgene bruges jo på at dække underskud, lønninger til fyrede trænere og sportsdirektører, løn til alle de “specialister” sse22 fik ansat, konsulenthonorarer til Peters og så en lille skilling for at hente Olsson. Det er fortsat mantraet at vi ikke skal bruge penge/transfers på at hente spillere. De skal være transfermæssigt gratis eller næsten gratis og helst kun kræve en lav/lavere løn.
at vi får et lønloft er ikke en dårlig ting…. burde vi have haft for længst for at holde styr på løn op mod kvalitet.
vi skal sælge spillere for at tingene løber rundt…. og at vi kan det nu gør en stor forskel!!
Du opfordre til mere minusfest og sådan en klub gider ingen investerer i.
hjertet i nord 
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Bare lige, hvis du har glemt det: AaB har solgt spillere for 50-70 mio. de seneste måneder og er stadig en minusfest.Pontoppi skrev: ↑6. jul 2025, 07:45arh nu overdriver du vist… kunne jo være de specialister også var med til at udvikle spillere som Davidsen…Gamling skrev: ↑6. jul 2025, 04:24Ja men pengene for salgene bruges jo på at dække underskud, lønninger til fyrede trænere og sportsdirektører, løn til alle de “specialister” sse22 fik ansat, konsulenthonorarer til Peters og så en lille skilling for at hente Olsson. Det er fortsat mantraet at vi ikke skal bruge penge/transfers på at hente spillere. De skal være transfermæssigt gratis eller næsten gratis og helst kun kræve en lav/lavere løn.
at vi får et lønloft er ikke en dårlig ting…. burde vi have haft for længst for at holde styr på løn op mod kvalitet.
vi skal sælge spillere for at tingene løber rundt…. og at vi kan det nu gør en stor forskel!!
Du opfordre til mere minusfest og sådan en klub gider ingen investerer i.
Det er ikke bæredygtigt.
Ædruelighedens stemme
-
Gamling
- Superliga

- Indlæg: 717
- Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Davidsen var allerede godt på vej og ud fra hvad “specialisterne” har bedrevet indtil videre er jeg ikke imponeret. De er ca lige så gode til deres job som sse22 har været til at hente gratis spillere. Og jeg opfordrer ikke til permanent minusfest, men til at man justerer kursen og henter udvalgt kvalitet så AaB igen bliver en klub som spillere gider at komme til, sponsorer gider at støtte og tilskuerne vedbliver med at møde op til. Vi er i underholdningsbranchen og indtil nu har man sparet ad helvede til på kerneproduktet og ladet millionerne fise ud af vinduet på et koncept opfundet af nogle ishockeyeksperter som bare ikke virker.Pontoppi skrev: ↑6. jul 2025, 07:45arh nu overdriver du vist… kunne jo være de specialister også var med til at udvikle spillere som Davidsen…Gamling skrev: ↑6. jul 2025, 04:24Ja men pengene for salgene bruges jo på at dække underskud, lønninger til fyrede trænere og sportsdirektører, løn til alle de “specialister” sse22 fik ansat, konsulenthonorarer til Peters og så en lille skilling for at hente Olsson. Det er fortsat mantraet at vi ikke skal bruge penge/transfers på at hente spillere. De skal være transfermæssigt gratis eller næsten gratis og helst kun kræve en lav/lavere løn.
at vi får et lønloft er ikke en dårlig ting…. burde vi have haft for længst for at holde styr på løn op mod kvalitet.
vi skal sælge spillere for at tingene løber rundt…. og at vi kan det nu gør en stor forskel!!
Du opfordre til mere minusfest og sådan en klub gider ingen investerer i.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
jeg syntes godtnok der er rigtig stille i og omkring AaB lige nu, er der ikke nogle der høre noget på vandrørene, der er under 14 dage til første kamp, jeg syntes vi mangler et par spillere og mangler stadig både træner og sportschef og jo det er da godt vi har en del gode unge u19 spillere der måske blive rigtig gode, men føler bare ikke de kan stå alene eller er det bare mig der er overdrevet nervøs
AaB 4ever resten er Skod
GULDET ER VORES
GULDET ER VORES
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jeg er da også lidt små nervøs, men tænker vi ser en 2-3 signinger i den her uge. Håber det bliver nøglespillere og ikke fyld. Vores unge spillere er en godkendt 1 div bænk. Vi må heller ikke glemme at lyngby er markant svækket og Horsens køber Vejle og gfs overskudslager. Det skal nok gåBundgaard skrev: ↑7. jul 2025, 11:24jeg syntes godtnok der er rigtig stille i og omkring AaB lige nu, er der ikke nogle der høre noget på vandrørene, der er under 14 dage til første kamp, jeg syntes vi mangler et par spillere og mangler stadig både træner og sportschef og jo det er da godt vi har en del gode unge u19 spillere der måske blive rigtig gode, men føler bare ikke de kan stå alene eller er det bare mig der er overdrevet nervøs
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Altså det Horsens hold der i går slog Silkeborg 2-0? Måske jeg misser en form for ironi.bedstefar skrev: ↑7. jul 2025, 12:21Jeg er da også lidt små nervøs, men tænker vi ser en 2-3 signinger i den her uge. Håber det bliver nøglespillere og ikke fyld. Vores unge spillere er en godkendt 1 div bænk. Vi må heller ikke glemme at lyngby er markant svækket og Horsens køber Vejle og gfs overskudslager. Det skal nok gåBundgaard skrev: ↑7. jul 2025, 11:24jeg syntes godtnok der er rigtig stille i og omkring AaB lige nu, er der ikke nogle der høre noget på vandrørene, der er under 14 dage til første kamp, jeg syntes vi mangler et par spillere og mangler stadig både træner og sportschef og jo det er da godt vi har en del gode unge u19 spillere der måske blive rigtig gode, men føler bare ikke de kan stå alene eller er det bare mig der er overdrevet nervøs![]()
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Nok nærmere det Horsens-hold, der sejlede rundt sidste sæson. 2-0 over SilkeHår er da pænt, men man skal passe på med at lægge for meget i træningskampe.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Skal nok lige få fulgt op her i ugen ift spiller transfersbedstefar skrev: ↑7. jul 2025, 13:49Ja og vi slog bodø. Kom nu lidt altså, de kampe har ingen betydning. Hører du noget @baresi?
Ved kun at der er 3 sportsdirektører der er tilbudt kontrakt og har takket nej -kender 2 af navnene
Nedergaard og Laursen
Ved at wichmann stadig godt kunne se sig i projektet under de rette betingelser
Spillere har jeg intet nyt på - desværre
Har intet nyt på
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
+ Fredberg har sagt nej tak.baresi skrev: ↑7. jul 2025, 17:36Skal nok lige få fulgt op her i ugen ift spiller transfersbedstefar skrev: ↑7. jul 2025, 13:49Ja og vi slog bodø. Kom nu lidt altså, de kampe har ingen betydning. Hører du noget @baresi?
Ved kun at der er 3 sportsdirektører der er tilbudt kontrakt og har takket nej -kender 2 af navnene
Nedergaard og Laursen
Ved at wichmann stadig godt kunne se sig i projektet under de rette betingelser
Spillere har jeg intet nyt på - desværre
Har intet nyt på
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det er sgu ikke nogen easy sell, Tuxen Boll står med.baresi skrev: ↑7. jul 2025, 17:36Skal nok lige få fulgt op her i ugen ift spiller transfersbedstefar skrev: ↑7. jul 2025, 13:49Ja og vi slog bodø. Kom nu lidt altså, de kampe har ingen betydning. Hører du noget @baresi?
Ved kun at der er 3 sportsdirektører der er tilbudt kontrakt og har takket nej -kender 2 af navnene
Nedergaard og Laursen
Ved at wichmann stadig godt kunne se sig i projektet under de rette betingelser
Spillere har jeg intet nyt på - desværre
Har intet nyt på
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

