Lad os nu lige se når holdet er spillet sammen. De unge gjorde hvad de kunne, så meget kunne jeg se. MJ var der kun lige til sidst, og burde måske også have fået et straffe, det mindede i hvert fald om den mod Silkeborg.martinaalborg skrev: ↑19. jul 2025, 16:40De virker ligegladeYentotreKaffe skrev: ↑19. jul 2025, 16:31Nej til stemningsboykot. Spillerne skal mærke vi er på deres side.FlemmingG skrev: ↑19. jul 2025, 16:30Jeg tænker også vi er nødt til at komme helt frem på barrikaderne igen. Stemningsboykot af kampe, mere offentlig kampagne så medierne forhåbentlig kan grave mere i det. Deres engagement har været en stor jammer og de har smadret klubben og truppen fuldstændig… jeg er rystetHovedet skrev: ↑19. jul 2025, 16:24Lige for en god ordens skyld: Fortsætter SSE 22 med at overføre kapital til sig selv fra AaB? Jeg går da - trods alt - ud fra, at der er sat en stopper for de 140.000 kroner + det løse hver måned, som foretagendet systematisk har overført fra AaB til SSE 22 siden maj 2022.
Bortset fra det: Ingen har jo lyst til at være i den klub, og der eksisterer ingen fremtid, så længe SSE 22 fortsat er engageret i klubben. Her og nu drejer det sig kun om rendyrket overlevelse på det sportslige plan.
Langt vigtigere er en intensivering af kampen mod SSE 22, for det er umuligt at tiltrække ordentlige, ansvarlige og kompetente mennesker, så længe dette foretagende har blot en perifer berøring med klubben. Derfra kan en egentlig genopbygning begynde.
Men vi har brug for at nogle af de etablerede går forest.