Nu vises stort set alle AaBs kampe på deres hemmelige streamingtjeneste, og hver fjerde Liverpool-kamp er på Prime
WTF??? Hvad hevlede gør man så???
Hvad menes der med deres “hemmelige streamingtjeneste”?le Cid skrev: ↑23. jul 2025, 23:27Jeg købte den store ViaShit pakke, fordi jeg ville være sikker på, at jeg kunne se alle AaBs, Liverpools og landsholdets kampe - det var den eneste løsning for mig, for et YouSee abb. krævede, at jeg også fik deres internet, som åbenbart svarer til et 56K modem, der hvor jeg bor...
Nu vises stort set alle AaBs kampe på deres hemmelige streamingtjeneste, og hver fjerde Liverpool-kamp er på Prime![]()
Ja det er da lidt volapyk. Viaplay ER en streamingtjeneste, og de er intet hemmeligt i at det er på den man ser AaB og alle andre 1. div. kampe undtagen uges TV-kamp. Dertil er det ikke dem der har landsholdet, det er TV2. Er du sikker på du ikke mener at du har købt en eller anden stor TV pakke hos en eller anden udbyder?andrii skrev: ↑24. jul 2025, 01:28Hvad menes der med deres “hemmelige streamingtjeneste”?le Cid skrev: ↑23. jul 2025, 23:27Jeg købte den store ViaShit pakke, fordi jeg ville være sikker på, at jeg kunne se alle AaBs, Liverpools og landsholdets kampe - det var den eneste løsning for mig, for et YouSee abb. krævede, at jeg også fik deres internet, som åbenbart svarer til et 56K modem, der hvor jeg bor...
Nu vises stort set alle AaBs kampe på deres hemmelige streamingtjeneste, og hver fjerde Liverpool-kamp er på Prime![]()
1. div kampene vises (som udgangspunkt) ikke på en flowkanal. De vises på en række "stream-slots", som de tildeles tilfældigt op til kampstart om som kun kan tilgås genne Viaplay appen.le Cid skrev: ↑24. jul 2025, 13:09Forkert formuleret. Jeg købte de store pakke hos Viasat (nu Allente) - og Viaplay har hele tiden været inkluderet, men nu har jeg åbenbart ikke længere adgang til den skreaming-kanal, som sender AaBs kampe.
Disclaimer: Det kan være, at jeg blander nogle ting sammen. Jeg antager (antog), at Viasat Sport News viser kampe fra 1. div, eftersom jeg fik at vide, at jeg ikke havde adgang til kampen. Det kan dog også hænge sammen med, at jeg faktisk var ude af landet under kampen mod Kolding...

Jeg har Allente Premium, som inklpuderer ViaSat Total. Så må vi se på lørdag, om 1. div. er inkluderet, når man er i DK... Prisen er stukket af på det sidste (897,95 på seneste faktura), så hvis ikke jeg kan se AaB, så må det betyde skift af TV pakke![Rosengren] skrev: ↑24. jul 2025, 14:17Jeg har Viaplay Premium inkl. tv-kanaler til 639,- månedligt. Jeg kan se det hele.

Det tror jeg ikke du kan, mener du skal have enten Viaplay Premium pakke eller Viaplay Dansk Fodbold pakke for at kunne se 1.Divle Cid skrev: ↑24. jul 2025, 14:33Jeg har Allente Premium, som inklpuderer ViaSat Total. Så må vi se på lørdag, om 1. div. er inkluderet, når man er i DK... Prisen er stukket af på det sidste (897,95 på seneste faktura), så hvis ikke jeg kan se AaB, så må det betyde skift af TV pakke![Rosengren] skrev: ↑24. jul 2025, 14:17Jeg har Viaplay Premium inkl. tv-kanaler til 639,- månedligt. Jeg kan se det hele.

Jeg synes det er mega dyrt når du kun vil se udekampene. Hvad er det 2-3 kampe om måneden max? Det er dyrt for min pengepung.Bombommelom skrev: ↑25. jul 2025, 00:56Jeg tror bare, at vi har forskellige definitioner af, hvad dyrt er.Kr. 3.588,- om året for dansk fodbold er mere, end hvad jeg synes det er værd.
Jeg synes ikke så meget det er prisen der er problemet. Det er den nærmest forbrugerfjendske måde man sætter produkterne op på og løbende ændrer dem, så folk skal betale mere/igen for samme produkt, og at det nærmest er uigennemskueligt hvor mange og hvilke produkter man skal købe.Krage skrev: ↑25. jul 2025, 08:32Jeg synes det er mega dyrt når du kun vil se udekampene. Hvad er det 2-3 kampe om måneden max? Det er dyrt for min pengepung.Bombommelom skrev: ↑25. jul 2025, 00:56Jeg tror bare, at vi har forskellige definitioner af, hvad dyrt er.Kr. 3.588,- om året for dansk fodbold er mere, end hvad jeg synes det er værd.
Et eller andet pirat streaming der er så nemt tilgængeligt og i så høj kvalitet, at hele markedet fuldstændig smadres. De har virkelig fortjent det... Så kan det være de, ligesom musikbranchen, finder en måde at lave produkter til at maksimere forbrugeroplevelsen fremfor deres egen pengepung./quote]
Kan godt følge dig, men har vi ikke det allerede i IPTV?
Jeg kender 0 mennesker der bruger det. Hvis jeg skal følge Napster sammenligningen var det størstedelen af min omgangskreds der brugte det til musik, indtil der kom gode musik streamingtjenester.Gazza skrev: ↑25. jul 2025, 09:00Et eller andet pirat streaming der er så nemt tilgængeligt og i så høj kvalitet, at hele markedet fuldstændig smadres. De har virkelig fortjent det... Så kan det være de, ligesom musikbranchen, finder en måde at lave produkter til at maksimere forbrugeroplevelsen fremfor deres egen pengepung.
Kan godt følge dig, men har vi ikke det allerede i IPTV?

Hvis det sker, kommer det til at stikke kniven dybt ind i samtlige superliga og 1. divisions klubber, da årsagen til det morads vi ser, skyldes de høje priser på rettighederne.Belwas skrev: ↑25. jul 2025, 08:52Jeg håber så meget at der kommer en "Napster" på sports-TV markedet snart. Et eller andet pirat streaming der er så nemt tilgængeligt og i så høj kvalitet, at hele markedet fuldstændig smadres. De har virkelig fortjent det... Så kan det være de, ligesom musikbranchen, finder en måde at lave produkter til at maksimere forbrugeroplevelsen fremfor deres egen pengepung.