Du aner ikke en skid om, hvem der ringer til Lucas...
Sidst vi spillede 1. div, der vandt vi de fleste kampe.
Du glemmer ret tit, hvor AaB er henne som klub.

Du aner ikke en skid om, hvem der ringer til Lucas...

Du har ikke set megen Championship, kan jeg forstå.
Han havde 6 kampe med mere end 60 minutter, ikke ligefrem en bærende profil. Når han endelig var på banen sænkede han spillet og lavede ukarakterisktisk mange fejl.Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2025, 11:19Du aner ikke en skid om, hvem der ringer til Lucas...

Ja, det er derfor jeg skriver vi har set ham i 1. division. I sin anden sæson i QPR har han mest været indskifter, og havde en lang periode hvor han slet ikke blev udtaget til holdet. Du har måske set ham meget i England?R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 11:24Du har ikke set megen Championship, kan jeg forstå.
Og det ved vi reelt ikke, om de gør. Men jeg må lige minde dig om, kan jeg se, at AaB ikke spiller superliga. Faktisk spiller AaB 1.division, hvor AaB indtager en 8. plads med 1 point efter de to første kampe. Godt nok mod giganter som Kolding og Hillerød, men alligevel.

Lucas sidste tid i AaB handlede udelukkende om hvordan man kunne komme af med ham. Hans løn var alt alt for højt, 3 gange det vi betaler maximalt nu her.jonas386 skrev: ↑30. jul 2025, 11:26Han havde 6 kampe med mere end 60 minutter, ikke ligefrem en bærende profil. Når han endelig var på banen sænkede han spillet og lavede ukarakterisktisk mange fejl.Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2025, 11:19Du aner ikke en skid om, hvem der ringer til Lucas...
Og jeg glemmer absolut ingenting, men jeg har set Lucas på 1. divisionsniveau, og jeg har ingen grund til at tro han kan gøre en forskel. Tværtimod lugter det mere af en Hamren, Kusk eller Helenius situation, hvor han tager en sidste dans i klubben og gør mere skade på sit eftermæle end gavn.
Han var også dårlig i superligaen før det, og det er ikke rollefordelingen der fjerner førstegangsberøringerne eller resulterer i upræcise og vattede afleveringer, afslutninger der dårligt når ind til målet eller den pludseligt manglende evne til at sætte en mand på selv divisionsniveau.bonanza skrev: ↑30. jul 2025, 11:34Lucas sidste tid i AaB handlede udelukkende om hvordan man kunne komme af med ham. Hans løn var alt alt for højt, 3 gange det vi betaler maximalt nu her.jonas386 skrev: ↑30. jul 2025, 11:26Han havde 6 kampe med mere end 60 minutter, ikke ligefrem en bærende profil. Når han endelig var på banen sænkede han spillet og lavede ukarakterisktisk mange fejl.Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2025, 11:19Du aner ikke en skid om, hvem der ringer til Lucas...
Og jeg glemmer absolut ingenting, men jeg har set Lucas på 1. divisionsniveau, og jeg har ingen grund til at tro han kan gøre en forskel. Tværtimod lugter det mere af en Hamren, Kusk eller Helenius situation, hvor han tager en sidste dans i klubben og gør mere skade på sit eftermæle end gavn.
Han blev spillet på den centrale midtbane, og alle ved at Lucas er en offensiv playmaker der er dygtig til at læse spillet. At han blev brugt som balancespiller i AaB, var en del af en agenda om at få ham ud.
I QPR har Lucas været god, men konkurrencen og skader sendte ham på bænken. Det er tilgengæld rigtig mange kampe hvor han er kommet ind fra bænken og har gjort en forskel og har været afgørende på de offensive pladser. Om Lucas skal tilbage til AaB? Nok ikke, for så skal han gå markant ned i løn fra de kontrakter han har haft senest. Der er ingen tvivl om at Lucas er god nok til at hjælpe AaB, jeg ville starte ham over Ross any day of the week.

Med højers tilgang skal vi istedet for højt pres og direkte hovedløst spil uden plan være mere i boldbesiddelseR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 11:26Jamen, så hent to kanter, og hent Lucas til den centrale midt, hvor han kan spille med Bommeren og Håpnes.
Nå nej, vi har jo hentet stjernen Børsting. Det kan jeg godt se, er meget bedre.
Jo mere jeg tænker over det med Lucas jo mere hul i hovedet synes jeg det er. Det er en dyr lotto kupon på en spiller vi ikke kan være sikker på flro alvor kan genfinde sit niveau eller holde sig skadesfri. Jeg synes det er for risky.baresi skrev: ↑30. jul 2025, 11:58Med højers tilgang skal vi istedet for højt pres og direkte hovedløst spil uden plan være mere i boldbesiddelseR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 11:26Jamen, så hent to kanter, og hent Lucas til den centrale midt, hvor han kan spille med Bommeren og Håpnes.
Nå nej, vi har jo hentet stjernen Børsting. Det kan jeg godt se, er meget bedre.
Og der passer Lucas perfekt ind på en 8 er
Der er ikke bedre spiller i 1. Div til at fordele bolden
Men jeg siger det bare 4-2-3-1 med Lucas som 10 er
Altså dyrJakobsen skrev: ↑30. jul 2025, 12:04Jo mere jeg tænker over det med Lucas jo mere hul i hovedet synes jeg det er. Det er en dyr lotto kupon på en spiller vi ikke kan være sikker på flro alvor kan genfinde sit niveau eller holde sig skadesfri. Jeg synes det er for risky.baresi skrev: ↑30. jul 2025, 11:58Med højers tilgang skal vi istedet for højt pres og direkte hovedløst spil uden plan være mere i boldbesiddelseR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 11:26Jamen, så hent to kanter, og hent Lucas til den centrale midt, hvor han kan spille med Bommeren og Håpnes.
Det skulle ikke undre mig, hvis Højer har et ønske om at hente Lucas, hvis vi skal til at spille dbu-baseret pladderromantisk og skabelonskåret fodbold.baresi skrev: ↑30. jul 2025, 12:08Altså dyrJakobsen skrev: ↑30. jul 2025, 12:04Jo mere jeg tænker over det med Lucas jo mere hul i hovedet synes jeg det er. Det er en dyr lotto kupon på en spiller vi ikke kan være sikker på flro alvor kan genfinde sit niveau eller holde sig skadesfri. Jeg synes det er for risky.baresi skrev: ↑30. jul 2025, 11:58Med højers tilgang skal vi istedet for højt pres og direkte hovedløst spil uden plan være mere i boldbesiddelseR Rosenberg skrev: ↑30. jul 2025, 11:26Jamen, så hent to kanter, og hent Lucas til den centrale midt, hvor han kan spille med Bommeren og Håpnes.
Der er jo et budget som de forholder sig til og passer han ind i det kan han jo aldrig blive for dyr
De sidste 2-3- vinduer er der hentet et hav af kuponer uden lotto chance overhovedet bare skrald
Lucas kommer fra Championship så kan han nok også klare en dansk 1. Div

og vi brændte os ret kraftigt på Lucas der ogsåRolf Engels skrev: ↑30. jul 2025, 12:27Jeg tror ikke I behøver at diskutere om hvorvidt Lucas Andersen er dygtig nok. Tænker ikke han bliver aktuel. Husker ikke hvor, men Ydesen skrev på et tidspunkt, at så længe SSE var inde over var Lucas ikke aktuel.
Tror han brændte sig ret kraftigt på dem

jeg kalder hans sidste periode en skændsel. Hvis man ikke for 3 mio. om året gider spille på et hold man selv har været med til at spille ned