HB Køge - AaB den 10. august

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AaBager
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af AaBager » 12. aug 2025, 12:03

jonas386 skrev:
12. aug 2025, 10:33
AaBager skrev:
12. aug 2025, 10:29
jonas386 skrev:
12. aug 2025, 10:12
R Rosenberg skrev:
12. aug 2025, 10:00
AaBager skrev:
12. aug 2025, 09:39
alithebeast skrev:
11. aug 2025, 19:57


Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.

Han endte med 1 point og en målscore på 6-12 på trods af det mest jammerlige pindsvinefodbold nogensinde. Mandens pointsnit som AaB-træner endte på 0,2(!) - Bruce Rioch havde et snit på 0,8 og Pehrsson på 1,22, hvis man er ringere end Rioch og fik over et point mindre i snit end Pehrsson, så burde man næsten selv have set, at man manglede kompetencer.
Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.
Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.
Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.

I øvrigt, så virker det for mig at se lettere vanvittigt at være så (på mange punkter med rette) kritisk over for trupsammensætningen, snakke om aldi-skrald, lejesvende og discount, og samtidig tro nedrykningen kunne være undgået, hvis bare vi havde haft divisionstræneren der præsterede lige præcis 0 sejre i lidt længere tid. Men det er nok mellemregningerne jeg misser her.

Chancen for overlevelse var formentlig større hvis vi havde beholdt Menno og at spillerne ikke begyndte at køre deres eget show inde på banen, frem for at følge trænerens anvisninger
Ha ha, du forstår at lave sjov. 🤪 Dit lange skriv og %udregninger, får det til at virke til at du seriøst mener, at man kan vurdere en træners niveau på de få kampe han fik AaB, fremfor hans andre meritter.
Er det ikke det du selv gør, når du påstår Wichmann ville have sikret overlevelse? Hvorfor er dine (ubegrundende) antagelser bedre end mine?
Jeg sagtens begrunde, jeg kørte bare samme stil, som det opslag jeg først svarede på, for på den måde at udstille dumheden i det.

I følge mig, har en trup som vores, en trup der er dårligere end vores konkurrenter, brug for en træner der kan skrue en defensiv sammen. Det kunne Menno slet ikke, men det har KW vist han kan i Kolding og især i Union Berlin, hvor KW havde ansvaret for det defensive og skabte det 3. bedste forsvar i BL, målt på mål imod.

At påstå at KW havde ansvaret for, at lukke mål ind sent i Silkeborgkampen er uretfærdigt, grænsende til latterligt, når det er sket hele sæsonen under Menno. Det er en frygt der er skabt i truppen over hele sæsonen og som tager mere end 3-4 kampe at smide.

Jeg havde håbet at KW kunne vende skibet, men han blev hyret for sent. Fair nok, hvis du tror at Menno havde formået det, men så må du være en af de eneste, efter at have set Silkeborgkampen.
Legaliser pyro!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6760
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Jakobsen » 12. aug 2025, 12:15

FlæskeFrank skrev:
10. aug 2025, 18:10
Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
BERNHARD SAGT NEIN!!!!!!! 🤬
RAUS RAUS SSE!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af jonas386 » 12. aug 2025, 12:21

AaBager skrev:
12. aug 2025, 12:03
Jeg sagtens begrunde, jeg kørte bare samme stil, som det opslag jeg først svarede på, for på den måde at udstille dumheden i det.

I følge mig, har en trup som vores, en trup der er dårligere end vores konkurrenter, brug for en træner der kan skrue en defensiv sammen. Det kunne Menno slet ikke, men det har KW vist han kan i Kolding og især i Union Berlin, hvor KW havde ansvaret for det defensive og skabte det 3. bedste forsvar i BL, målt på mål imod.

At påstå at KW havde ansvaret for, at lukke mål ind sent i Silkeborgkampen er uretfærdigt, grænsende til latterligt, når det er sket hele sæsonen under Menno. Det er en frygt der er skabt i truppen over hele sæsonen og som tager mere end 3-4 kampe at smide.

Jeg havde håbet at KW kunne vende skibet, men han blev hyret for sent. Fair nok, hvis du tror at Menno havde formået det, men så må du være en af de eneste, efter at have set Silkeborgkampen.
En træner der gentagende gange vælger at bruge Kasper Jørgensen i midterforsvaret, og endda holder ved efter de åbenlyse konsekvenser med dumme straffespark og absurde defensive fejl begynder at vise sig, har ganske enkelt ikke nogen relevant fodboldfaglighed at byde ind med på superliganiveau. Sorry to say. Det er sådan noget Morten Wieghorst kunne finde på. Manden har haft to fine sæsoner, en i 2. division der endte i oprykning og en 3. plads i 1. division, dog 15 point fra 2. pladsen og det hold i top-6 (udover Vensyssel) der lukkede klart flest mål ind. De 6 måneder i Union Berlin er da fedt nok for ham, men det gik så heller ikke bedre end at han fik sparket sammen med Svensson efter 15-16 runder.

Jeg kan heller ikke se hvor den gode defensiv i Berlin kommer fra. Som jeg lige kan se det havde de ikke en katastrofal defensiv, men der var alligevel 11 andre hold som havde lukket færre mål ind i BuLi, da Svensson og assistenterne fik sparket.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AaBager
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af AaBager » 12. aug 2025, 12:33

jonas386 skrev:
12. aug 2025, 12:21
AaBager skrev:
12. aug 2025, 12:03
Jeg sagtens begrunde, jeg kørte bare samme stil, som det opslag jeg først svarede på, for på den måde at udstille dumheden i det.

I følge mig, har en trup som vores, en trup der er dårligere end vores konkurrenter, brug for en træner der kan skrue en defensiv sammen. Det kunne Menno slet ikke, men det har KW vist han kan i Kolding og især i Union Berlin, hvor KW havde ansvaret for det defensive og skabte det 3. bedste forsvar i BL, målt på mål imod.

At påstå at KW havde ansvaret for, at lukke mål ind sent i Silkeborgkampen er uretfærdigt, grænsende til latterligt, når det er sket hele sæsonen under Menno. Det er en frygt der er skabt i truppen over hele sæsonen og som tager mere end 3-4 kampe at smide.

Jeg havde håbet at KW kunne vende skibet, men han blev hyret for sent. Fair nok, hvis du tror at Menno havde formået det, men så må du være en af de eneste, efter at have set Silkeborgkampen.
En træner der gentagende gange vælger at bruge Kasper Jørgensen i midterforsvaret, og endda holder ved efter de åbenlyse konsekvenser med dumme straffespark og absurde defensive fejl begynder at vise sig, har ganske enkelt ikke nogen relevant fodboldfaglighed at byde ind med på superliganiveau. Sorry to say. Det er sådan noget Morten Wieghorst kunne finde på. Manden har haft to fine sæsoner, en i 2. division der endte i oprykning og en 3. plads i 1. division, dog 15 point fra 2. pladsen og det hold i top-6 (udover Vensyssel) der lukkede klart flest mål ind. De 6 måneder i Union Berlin er da fedt nok for ham, men det gik så heller ikke bedre end at han fik sparket sammen med Svensson efter 15-16 runder.

Jeg kan heller ikke se hvor den gode defensiv i Berlin kommer fra. Som jeg lige kan se det havde de ikke en katastrofal defensiv, men der var alligevel 11 andre hold som havde lukket færre mål ind i BuLi, da Svensson og assistenterne fik sparket.
Jeg er mere typen der bedømmer en træner på mere end 5 kampe, så har lidt svært ved at argumentere imod det du siger. Jeg synes du skal se de budgetter han har skabt resultater med, i din bedømmelse af ham. De har langt fra været de største. Minder den udfordring dig om en klub vi begge holder af?

Ang hans tid i Union Berlin.

https://bold.dk/fodbold/klubber/union-b ... ede-faerre

De dødbolde kunne vi også godt have brugt...
Legaliser pyro!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af jonas386 » 12. aug 2025, 12:41

AaBager skrev:
12. aug 2025, 12:33
jonas386 skrev:
12. aug 2025, 12:21
AaBager skrev:
12. aug 2025, 12:03
Jeg sagtens begrunde, jeg kørte bare samme stil, som det opslag jeg først svarede på, for på den måde at udstille dumheden i det.

I følge mig, har en trup som vores, en trup der er dårligere end vores konkurrenter, brug for en træner der kan skrue en defensiv sammen. Det kunne Menno slet ikke, men det har KW vist han kan i Kolding og især i Union Berlin, hvor KW havde ansvaret for det defensive og skabte det 3. bedste forsvar i BL, målt på mål imod.

At påstå at KW havde ansvaret for, at lukke mål ind sent i Silkeborgkampen er uretfærdigt, grænsende til latterligt, når det er sket hele sæsonen under Menno. Det er en frygt der er skabt i truppen over hele sæsonen og som tager mere end 3-4 kampe at smide.

Jeg havde håbet at KW kunne vende skibet, men han blev hyret for sent. Fair nok, hvis du tror at Menno havde formået det, men så må du være en af de eneste, efter at have set Silkeborgkampen.
En træner der gentagende gange vælger at bruge Kasper Jørgensen i midterforsvaret, og endda holder ved efter de åbenlyse konsekvenser med dumme straffespark og absurde defensive fejl begynder at vise sig, har ganske enkelt ikke nogen relevant fodboldfaglighed at byde ind med på superliganiveau. Sorry to say. Det er sådan noget Morten Wieghorst kunne finde på. Manden har haft to fine sæsoner, en i 2. division der endte i oprykning og en 3. plads i 1. division, dog 15 point fra 2. pladsen og det hold i top-6 (udover Vensyssel) der lukkede klart flest mål ind. De 6 måneder i Union Berlin er da fedt nok for ham, men det gik så heller ikke bedre end at han fik sparket sammen med Svensson efter 15-16 runder.

Jeg kan heller ikke se hvor den gode defensiv i Berlin kommer fra. Som jeg lige kan se det havde de ikke en katastrofal defensiv, men der var alligevel 11 andre hold som havde lukket færre mål ind i BuLi, da Svensson og assistenterne fik sparket.
Jeg er mere typen der bedømmer en træner på mere end 5 kampe, så har lidt svært ved at argumentere imod det du siger. Jeg synes du skal se de budgetter han har skabt resultater med, i din bedømmelse af ham. De har langt fra været de største. Minder den udfordring dig om en klub vi begge holder af?

Ang hans tid i Union Berlin.

https://bold.dk/fodbold/klubber/union-b ... ede-faerre

De dødbolde kunne vi også godt have brugt...
Noget af det allerførste Wichmann udtalte som nyansat AaB-træner var, at vi heldigvis var et hold der havde godt styr på de defensive standardsituationer, så det behøvede han ikke at kigge så meget på. Først troede jeg det var en blanding af høflighed (vil ikke sparke bagud) og sort humor, da det muligvis er det punkt hvor vi har været absolut ringest i hele landet. Da vi så var lige så ringe på de defensive standarder efter han var kommet til, og han tilsyneladende ikke havde ændret det store, begyndte jeg at tro han faktisk var seriøs, hvilket er en imponerende ikke-indsigtsfuld bemærkning.

Jeg kan ikke helt få det til at gå op med at kun Bayern lukkede færre ind i efteråret, medmindre han stopper optællingen 1. december, men hvem ville nogensinde gøre det?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AaBager
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 24. jun 2020, 11:38
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af AaBager » 12. aug 2025, 12:43

jonas386 skrev:
12. aug 2025, 12:41
AaBager skrev:
12. aug 2025, 12:33
jonas386 skrev:
12. aug 2025, 12:21
AaBager skrev:
12. aug 2025, 12:03
Jeg sagtens begrunde, jeg kørte bare samme stil, som det opslag jeg først svarede på, for på den måde at udstille dumheden i det.

I følge mig, har en trup som vores, en trup der er dårligere end vores konkurrenter, brug for en træner der kan skrue en defensiv sammen. Det kunne Menno slet ikke, men det har KW vist han kan i Kolding og især i Union Berlin, hvor KW havde ansvaret for det defensive og skabte det 3. bedste forsvar i BL, målt på mål imod.

At påstå at KW havde ansvaret for, at lukke mål ind sent i Silkeborgkampen er uretfærdigt, grænsende til latterligt, når det er sket hele sæsonen under Menno. Det er en frygt der er skabt i truppen over hele sæsonen og som tager mere end 3-4 kampe at smide.

Jeg havde håbet at KW kunne vende skibet, men han blev hyret for sent. Fair nok, hvis du tror at Menno havde formået det, men så må du være en af de eneste, efter at have set Silkeborgkampen.
En træner der gentagende gange vælger at bruge Kasper Jørgensen i midterforsvaret, og endda holder ved efter de åbenlyse konsekvenser med dumme straffespark og absurde defensive fejl begynder at vise sig, har ganske enkelt ikke nogen relevant fodboldfaglighed at byde ind med på superliganiveau. Sorry to say. Det er sådan noget Morten Wieghorst kunne finde på. Manden har haft to fine sæsoner, en i 2. division der endte i oprykning og en 3. plads i 1. division, dog 15 point fra 2. pladsen og det hold i top-6 (udover Vensyssel) der lukkede klart flest mål ind. De 6 måneder i Union Berlin er da fedt nok for ham, men det gik så heller ikke bedre end at han fik sparket sammen med Svensson efter 15-16 runder.

Jeg kan heller ikke se hvor den gode defensiv i Berlin kommer fra. Som jeg lige kan se det havde de ikke en katastrofal defensiv, men der var alligevel 11 andre hold som havde lukket færre mål ind i BuLi, da Svensson og assistenterne fik sparket.
Jeg er mere typen der bedømmer en træner på mere end 5 kampe, så har lidt svært ved at argumentere imod det du siger. Jeg synes du skal se de budgetter han har skabt resultater med, i din bedømmelse af ham. De har langt fra været de største. Minder den udfordring dig om en klub vi begge holder af?

Ang hans tid i Union Berlin.

https://bold.dk/fodbold/klubber/union-b ... ede-faerre

De dødbolde kunne vi også godt have brugt...
Noget af det allerførste Wichmann udtalte som nyansat AaB-træner var, at vi heldigvis var et hold der havde godt styr på de defensive standardsituationer, så det behøvede han ikke at kigge så meget på. Først troede jeg det var en blanding af høflighed (vil ikke sparke bagud) og sort humor, da det muligvis er det punkt hvor vi har været absolut ringest i hele landet. Da vi så var lige så ringe på de defensive standarder efter han var kommet til, og han tilsyneladende ikke havde ændret det store, begyndte jeg at tro han faktisk var seriøs, hvilket er en imponerende ikke-indsigtsfuld bemærkning.
Vi bliver aldrig enige (om ret meget :-)) - så lad os stoppe den her.
Legaliser pyro!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2389
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af alithebeast » 13. aug 2025, 20:31

le Cid skrev:
11. aug 2025, 20:59
alithebeast skrev:
11. aug 2025, 19:57
AaBager skrev:
11. aug 2025, 15:20
Pontoppi skrev:
10. aug 2025, 18:13
FlæskeFrank skrev:
10. aug 2025, 18:10
Mon ikke Steffen Højer holder mere end 5 kampe end forgængeren!!!
han taler heller ikke i tåger og så valgte han større klubber fra for AaB….

ved ikke med andre men det er i hvert fald vigtigt for mig at de ansættelser vi laver nu er nogen der prioritere AaB også på den lange bane
Jeg havde nu gerne beholdt tågesnakkeren, så havde vi haft max point nu.
Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.

Han endte med 1 point og en målscore på 6-12 på trods af det mest jammerlige pindsvinefodbold nogensinde. Mandens pointsnit som AaB-træner endte på 0,2(!) - Bruce Rioch havde et snit på 0,8 og Pehrsson på 1,22, hvis man er ringere end Rioch og fik over et point mindre i snit end Pehrsson, så burde man næsten selv have set, at man manglede kompetencer.
Uden at skulle tale Wichmann op til Messias-status, så var det sandt for dyden også et smadret hold, som han overtog. De to andre havde et laaaangt bedre udgangspunkt!
Kusi og Dickson… Det krævede den måske bedste træner nogensinde i klubben at få Pehrssons trup til med nød og næppe at overleve i sidste spillerunde.
Hader København!

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Raptorr » 13. aug 2025, 22:04

jonas386 skrev:
12. aug 2025, 10:49
R Rosenberg skrev:
12. aug 2025, 10:45
jonas386 skrev:
12. aug 2025, 10:36
R Rosenberg skrev:
12. aug 2025, 10:31
jonas386 skrev:
12. aug 2025, 10:12
R Rosenberg skrev:
12. aug 2025, 10:00


Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.
Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.

I øvrigt, så virker det for mig at se lettere vanvittigt at være så (på mange punkter med rette) kritisk over for trupsammensætningen, snakke om aldi-skrald, lejesvende og discount, og samtidig tro nedrykningen kunne være undgået, hvis bare vi havde haft divisionstræneren der præsterede lige præcis 0 sejre i lidt længere tid. Men det er nok mellemregningerne jeg misser her.

Chancen for overlevelse var formentlig større hvis vi havde beholdt Menno og at spillerne ikke begyndte at køre deres eget show inde på banen, frem for at følge trænerens anvisninger
Mellemregningerne = et elendigt hold og en trup, der er mentalt, totalt kollapset på alle parametre. Det er en umulig opgave på 5 kampe. Og det ved du sikkert også godt.
Hvis Wichmann, der ikke ligefrem er nogen Guardiola, Klopp eller Ancelotti, var forskellen på overlevelse eller det som flere har beskrevet som "nedrykning med et brag", så var truppen vist heller ikke værre end det bliver fremstillet. Jeg synes ikke helt man både kan påstå at truppen var alt alt alt for dårlig til superligafodbold, samtidig med at et trænernavn som Kristoffer Wichmann kunne/burde sikre overlevelse. Med Mennos pointsnit var vi btw. også superligahold i dag, ligesom vi stadig var over stregen da Wichmandemand overtog tøjlerne.
Jeg har ikke sagt, at vi ville overleve. Jeg siger blot, at nogle glemmer mellemregningerne, når de bedømmer Wichmann. Og din afsluttende name calling siger nok, at det handler om andet end de 5 kampe.
Men det påstår AaBager, og du bakker ham op, og skriver at folk der er uenige bare ikke forstår mellemregningerne. Der er intet der tyder på Wichmann kunne have sikret overlevelse, hvis han bare var kommet til tidligere, og jeg forstår simpelthen ikke begejstringen for en mand der valgte at benytte Kasper Jørgensen i midterforsvaret, og vedblev at gøre det, selv efter at have set konsekvenserne af valget. Det er simpelthen ikke en skarp fodboldhjerne der kommer frem til den konklusion.
Hvad var Wichmanns pointgennemsnit?

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: HB Køge - AaB den 10. august

Indlæg af Raptorr » 13. aug 2025, 22:11

AaBager skrev:
12. aug 2025, 10:29
jonas386 skrev:
12. aug 2025, 10:12
R Rosenberg skrev:
12. aug 2025, 10:00
AaBager skrev:
12. aug 2025, 09:39
alithebeast skrev:
11. aug 2025, 19:57
AaBager skrev:
11. aug 2025, 15:20


Jeg havde nu gerne beholdt tågesnakkeren, så havde vi haft max point nu.
Wichmann var et kæmpe fejlcast, og der var intet i sol, måne eller stjerner, der tilsagde at en sommerpause havde ændret det.

Han endte med 1 point og en målscore på 6-12 på trods af det mest jammerlige pindsvinefodbold nogensinde. Mandens pointsnit som AaB-træner endte på 0,2(!) - Bruce Rioch havde et snit på 0,8 og Pehrsson på 1,22, hvis man er ringere end Rioch og fik over et point mindre i snit end Pehrsson, så burde man næsten selv have set, at man manglede kompetencer.
Var Wichmann blevet ansat ved vinterpausen, var vi blevet i SL.
Drop det. Der findes ingen mellemregninger hos dem, der ikke kan lide Wichmann.
Hvad er mellemregningerne da? Træneren der fik 15% af kampene, hentede 4% af pointene, det var imod modstandere som VB, Lyngby og SønderjyskE - i tre kampe imod de direkte modstandere hentede han et point. Det er selvfølgelig bedre end de 0 han hentede imod de sidste to, men ikke noget der i en eneste sæson vil give overlevelse. Mentaliteten på holdet var heller ikke bedre end at vi kollapsede i slutningen af SIF-kampen i næstsidste runde, hvor vi endegyldigt endte med at rykke ned. Det var elendigt og utilgiveligt hele vejen rundt.

I øvrigt, så virker det for mig at se lettere vanvittigt at være så (på mange punkter med rette) kritisk over for trupsammensætningen, snakke om aldi-skrald, lejesvende og discount, og samtidig tro nedrykningen kunne være undgået, hvis bare vi havde haft divisionstræneren der præsterede lige præcis 0 sejre i lidt længere tid. Men det er nok mellemregningerne jeg misser her.

Chancen for overlevelse var formentlig større hvis vi havde beholdt Menno og at spillerne ikke begyndte at køre deres eget show inde på banen, frem for at følge trænerens anvisninger
Ha ha, du forstår at lave sjov. 🤪 Dit lange skriv og %udregninger, får det til at virke til at du seriøst mener, at man kan vurdere en træners niveau på de få kampe han fik AaB, fremfor hans andre meritter.
Meritter, hvordan er det egentlig med dem? Og selvfølgelig skal han bedømmes på præstationen, også selvom vilkårene var vanskelige. Men lad os lige huske på, hvilke hold det var, "han mødte". Det var kort fortalt bunden af SL og nærmeste konkurrenter. Så er man selvfølgelig fri til at lege gætteleg omkring, hvad det kunne være blevet til. Jeg foretrækker at kigge på, hvad det rent faktisk blev til.

Besvar