Enig - tror de får svært ved at rykke op i år.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
AaB - Horsens den 15. august
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Re: AaB - Horsens den 15. august
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
De møder bare et endnu større lortehold.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg er næsten mere ærgerlig over Pudel ser ud til at være langtidsskadet end nederlaget, for Horsens har bare mere kvalitet end os.
Jeg synes egentlig Makolli/Pudel konstellationen fungerer fint, og vi vinder intet med Olsson på banen, han koster som minimum et mål pr. Kamp.
så håber virkelig vi får speedet op og hentet de forstærkninger vi skulle have haft for længst.
Jeg synes egentlig Makolli/Pudel konstellationen fungerer fint, og vi vinder intet med Olsson på banen, han koster som minimum et mål pr. Kamp.
så håber virkelig vi får speedet op og hentet de forstærkninger vi skulle have haft for længst.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvad, har vi her i VfB Peters 1 eller 2 spillere, der kunne komme på hold/bænk i en af de 12 superligaklubber?
Ædruelighedens stemme
Jeg vil til enhver tid hellere se på det, AaB stiller op med og forsøger, end det, Horsens har smidt på banen i denne kamp.Forza skrev: ↑15. aug 2025, 20:56De møder bare et endnu større lortehold.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Hvis vi skal sikkert i top-6, så kræver det investeringer.
Jeg tror ikke på oprykning. Måske kan vi med de rigtige tilgange lave et run i foråret, men i første omgang handler det om top-6.
Vi mangler:
1 venstreback
1 midterforsvarer
1-2 kanter
0-1 angriber
Jeg kan godt se John overtage en kant.
Altså sammen skal være på et niveau, der hedder minimum bunden af superligaen, hvis det skal rykke noget.
Jeg tror ikke på oprykning. Måske kan vi med de rigtige tilgange lave et run i foråret, men i første omgang handler det om top-6.
Vi mangler:
1 venstreback
1 midterforsvarer
1-2 kanter
0-1 angriber
Altså sammen skal være på et niveau, der hedder minimum bunden af superligaen, hvis det skal rykke noget.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
De står og griner imens de leger krampe olsen og moro usympatisk pis hold.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Er Pudel skadet???
Well, et lortehold måske - meeen et lortehold, som spadserer sig til en sejr mod et AaB-hold, der har haft siger og skriver én afslutning inden for målrammen på 93 minutter...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
1. Bomholt. Det er det. Bonde og Valdemar Møller bliver også gode, men de er der ikke endnu.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:57Hvad, har vi her i VfB Peters 1 eller 2 spillere, der kunne komme på hold/bænk i en af de 12 superligaklubber?
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi mangler vel også en højre back. Og en central midtbane. Samt en keeper. Hvis altså, vi mener det alvorligt.Kunji skrev: ↑15. aug 2025, 20:58Hvis vi skal sikkert i top-6, så skræver det investeringer.
Vi mangler:
1 venstreback
1 midterforsvarer
1-2 kanter
0-1 angriber
Ædruelighedens stemme
Jeg tror ikke, de har spadseret. Jeg tror, vi har set, hvad de kan, og jeg er helt ærligt ikke imponeret.Hovedet skrev: ↑15. aug 2025, 20:59Well, et lortehold måske - meeen et lortehold, som spadserer sig til en sejr mod et AaB-hold, der har haft siger og skriver én afslutning inden for målrammen på 93 minutter...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
-
R Rosenberg
- Allstar

Enig. Nummer 2 kunne være Håpnes, som måske godt kunne få en bænk i en af klubberne 7-12. Ingen andre ville blive skelet til af en superligaklub.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 20:591. Bomholt. Det er det. Bonde og Valdemar Møller bliver også gode, men de er der ikke endnu.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:57Hvad, har vi her i VfB Peters 1 eller 2 spillere, der kunne komme på hold/bænk i en af de 12 superligaklubber?
Ædruelighedens stemme
Han gik skadet ud ja og det så ikke for godt ud.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queenFunky skrev: ↑15. aug 2025, 20:57Jeg vil til enhver tid hellere se på det, AaB stiller op med og forsøger, end det, Horsens har smidt på banen i denne kamp.Forza skrev: ↑15. aug 2025, 20:56De møder bare et endnu større lortehold.Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
Det så rigtig grimt ud desværre.
Hvor er det vildt at trække tiden foran 2-0 mod et fuldstændig ufarligt AaB hold i 95 minut.
- Krage
- 1. div

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Hvis det er det man kan få for 80millioner. Så er jeg dælme alvorligt bange for den kvalitet vi kan få ind for de håndører vi har...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 21:00Jeg tror ikke, de har spadseret. Jeg tror, vi har set, hvad de kan, og jeg er helt ærligt ikke imponeret.Hovedet skrev: ↑15. aug 2025, 20:59Well, et lortehold måske - meeen et lortehold, som spadserer sig til en sejr mod et AaB-hold, der har haft siger og skriver én afslutning inden for målrammen på 93 minutter...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
Nej, det er på ingen måde et godt hold, det er jeg helt enig i. Personligt er nu markant mere forarget over, at AaB stiller med et hold, der er betydeligt ringere!Funky skrev: ↑15. aug 2025, 21:00Jeg tror ikke, de har spadseret. Jeg tror, vi har set, hvad de kan, og jeg er helt ærligt ikke imponeret.Hovedet skrev: ↑15. aug 2025, 20:59Well, et lortehold måske - meeen et lortehold, som spadserer sig til en sejr mod et AaB-hold, der har haft siger og skriver én afslutning inden for målrammen på 93 minutter...Funky skrev: ↑15. aug 2025, 20:55Jeg synes egentlig, Horsens er et lortehold som intet interessant har vist for alle de mange flere penge, de skulle have bygget hold for.Buzz Killington skrev: ↑15. aug 2025, 20:52Ja, Horsens er pt. bare et markant bedre hold. Svært at klandre drengene. Let at klandre den der ikke har sørget for et stærkere hold.
Ja my bad. Det kunne han godt. Det samme mener jeg faktisk også godt at Pudel kunne nu jeg får luft til hjernen.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 21:01Enig. Nummer 2 kunne være Håpnes, som måske godt kunne få en bænk i en af klubberne 7-12.Martino1 skrev: ↑15. aug 2025, 20:591. Bomholt. Det er det. Bonde og Valdemar Møller bliver også gode, men de er der ikke endnu.R Rosenberg skrev: ↑15. aug 2025, 20:57Hvad, har vi her i VfB Peters 1 eller 2 spillere, der kunne komme på hold/bænk i en af de 12 superligaklubber?