Laumag skrev: ↑26. aug 2025, 10:21Ja så - din ekspert viden fra sidst Lucas var i klubben skal bruges til at bedømme om han er egnet til kontrakt fremfor de ret professionelle mennesker der er så heldige at se ham træne med truppen.Bugatti1 skrev: ↑26. aug 2025, 08:58NEJ tak til Lucas. Sidst han var her viste han intet andet end at være uhyre langsom, fedtede rundt med bolden til den blev taget fra ham, og så er han i øvrigt for dårlig til opdækning og returløb...... AaB´s skrantende økonomi skal bruges fornuftigt, og gerne noget med perspektiv som man bygge videre på, så en tilbagevenden til SL år efter år bliver større og større. I en klub hvor man har to typer som Gravesen og Tøfting, der har man så meget defensiv midtbane styrke, at en Lucas kunne få større offensiv frihed..... Men der er vi slet ikke..... Så hellere give Bomholt muligheden for at vokse
Ja Lucas har høstet noget erfaring fra Championship - ganske vist med begrænset succes, men ikke desto mindre kunne han måske bidrage med noget erfaring. Og ja, sidst han var i klubben virkede han ikke til at bidrage til meget til slut - jeg synes han virkede en hel del tynget af anførerbindet samt manglende erfaring hos de daværende trænere (Hiljemark & van Dam), hvilket er med til at male ham lidt middelmådig.
Ville han isoleret set kunne være en forstærkning? Ja.
Har vi så brug for det han ville kunne bidrage med? Her mener jeg svaret er 51% nej, da han var en del af en problematisk trup og hvordan vil han reagere ved modgang (enten personligt eller holdmæssigt) ved ingen - Jeg ønsker ham det allerbedste og håber at han finder et nyt eventyr på en højere hylde end AaB, men jeg tror vi har brug for en ren tavle (og ny inspiration!) i holdet for at drive det fremad de kommende to-tre sæsoner.
Signer vi ham? okay, fair nok, men vil forholde mig skeptisk, heppe på ham og håbe at nogen på Hornevej kan styre ham rigtigt...