Kasper skrev: ↑29. aug 2025, 15:25
AaBWanKenobi skrev: ↑29. aug 2025, 14:34
Kasper skrev: ↑29. aug 2025, 08:43
le Cid skrev: ↑29. aug 2025, 08:38
Prøliåhørher! SELVFØLGELIG kommer der 2-3 mere ind her de allersidste dage - det er hele tiden meldt ud, og der er afsat penge til det. AaB er desværre bare en meget lille fisk nu, og derfor må vi pænt vente til de store er færdige med at handle, og så se hvilke rester det kan blive til - jeg regner bestemt med, at den sidste spiller vil blive bekræftet på selve deadlinedag. Hvis det så ender med lejemål, så må det være sådan. Alle kan se, at holdet lige nu ikke har kvalitet til at komme i nærheden af oprykning.
Måske. Jeg tror overhovedet ikke på 3 og jeg tvivler meget på 2. Mit bud er en enkelt lejeaftale.
…og hvad baserer du det på?!?!
Har du nogen reel viden ift. det, eller er det bare et udsagn, du har trukket ud af den tyk-kindede tuba?
AaBs historik i dette vindue og Tuxens udtalelse om at de hellere vil lade være end at tage nogen ind uden kvalitet.
Tror ikke AaB kommer til at smide de mønter som kvalitet koster.
Så med andre ord: Ingen reel viden!
MTB har hele tiden sagt, at AaB langt fra står i en gunstig position, så derfor skal vi laaaangt hen i transfervinduet, før vi kan forvente noget. Hvem gider danse med den grimme pige (= spille i et galehus i 1. div.), hvis man kan få noget bedre?
Når klokken er tættere på 10 min. i lukketid, bliver flere ting mulige, og jeg tror stadig på, at der kommer forstærkninger, og hvis ikke det reelt ER forstærkninger, men Hernes/Seydel-typer, så undværer jeg hellere med de konsekvenser, det må medføre. Vi skal ikke ikke ud og sprænge banken for med penge at overtale spillere til at komme til AaB. Det er det overforbrug i årevis, der har ført til, at vi nu er der, hvor vi er.