Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
PonySlaystation
Superliga
Superliga

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af PonySlaystation » 9. sep 2025, 15:51

Gnu skrev:
9. sep 2025, 15:29
PonySlaystation skrev:
9. sep 2025, 15:03
Gnu skrev:
9. sep 2025, 14:23
baresi skrev:
9. sep 2025, 14:00
Gnu skrev:
9. sep 2025, 13:36
baresi skrev:
9. sep 2025, 12:09
Stærkt vindue af AaB og Tuxen Boll.

efter Tuxen fik nøglerne og satte holdet sammen var der fokus på sportschef og træner
Begge løst flot med højer og møller.

så var der fokus på at arbejde med en bruttoliste på +150 spillere der blev barberet ned til en 60-70 stykker
Her arbejdede man med så høj hylde muligt og har været i dialog med flere emner man ikke er lykkes med husk det. Vi aner ikke hvem de ikke er lykkes med, man man har satset stort på kvalitet.
Det er ikke en succes at være i dialog med og bruge en masse dyrebar tid på urealistiske emner, som ender med at sige nej. Tværtimod.
det er da en succes at prøve at gå efter nogle emner der på papiret virker urealistiske men hvor der er chancer for at det lykkes. Det er da godt at stræbe efter en ambitiøs tilgang til vinduet og være afklaret i hvad grænsen er for hvad kvalitet skal være i AaB, og så naturligvis række ud efter stjernerne engang imellem.
Det gør alle andre klubber da også. FCK og FCM lykkes da heller ikke med alt de vil eller ønsker.
synes det er et sundhedstegn at man virkelig flytter overliggeren. eller forsøger på det og så lykkes i det omfang man nu kan.
Selvfølgelig skal man være ambitiøs, men samtidig skal man også kende sit marked så godt, at man har en klar ide om, hvad der er realistisk, og hvad der slet ikke er, så man ikke spilder for meget tid.
Men hvorfor skulle Onugkha være urealistisk? Man har vel vurderet, at chancen for at lande en aftale var stor nok til, at det gav mening at bruge den tid, man nu engang brugte på det. Han havde da været en kæmpe gevinst, men jeg synes ikke, man kan sige, at han hørte til i kategorien "helt usandsynligt".
Det siger da sig selv, at en spiller som scorer 13 superligamål på en sæson og nærmest ene mand holder Vejle oppe har bedre bud end en kaosklub i 1. division. Og han sagde da også nej.
Det er jeg ikke enig i, at det siger sig selv, når man ser på, hvad det rent faktisk lykkedes at hente ind. Desværre for Tuxen Boll og co. havde de ikke bagklogskabens klare lys at træffe beslutningen ud fra.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 9. sep 2025, 16:14

Gnu skrev:
PonySlaystation skrev:
Gnu skrev:
baresi skrev:
Gnu skrev:
baresi skrev:

efter Tuxen fik nøglerne og satte holdet sammen var der fokus på sportschef og træner

så var der fokus på at arbejde med en bruttoliste på +150 spillere der blev barberet ned til en 60-70 stykker
Her arbejdede man med så høj hylde muligt og har været i dialog med flere emner man ikke er lykkes med husk det. Vi aner ikke hvem de ikke er lykkes med, man man har satset stort på kvalitet.
Det er ikke en succes at være i dialog med og bruge en masse dyrebar tid på urealistiske emner, som ender med at sige nej. Tværtimod.
det er da en succes at prøve at gå efter nogle emner der på papiret virker urealistiske men hvor der er chancer for at det lykkes. Det er da godt at stræbe efter en ambitiøs tilgang til vinduet og være afklaret i hvad grænsen er for hvad kvalitet skal være i AaB, og så naturligvis række ud efter stjernerne engang imellem.
Det gør alle andre klubber da også. FCK og FCM lykkes da heller ikke med alt de vil eller ønsker.
synes det er et sundhedstegn at man virkelig flytter overliggeren. eller forsøger på det og så lykkes i det omfang man nu kan.
Selvfølgelig skal man være ambitiøs, men samtidig skal man også kende sit marked så godt, at man har en klar ide om, hvad der er realistisk, og hvad der slet ikke er, så man ikke spilder for meget tid.
Men hvorfor skulle Onugkha være urealistisk? Man har vel vurderet, at chancen for at lande en aftale var stor nok til, at det gav mening at bruge den tid, man nu engang brugte på det. Han havde da været en kæmpe gevinst, men jeg synes ikke, man kan sige, at han hørte til i kategorien "helt usandsynligt".
Det siger da sig selv, at en spiller som scorer 13 superligamål på en sæson og nærmest ene mand holder Vejle oppe har bedre bud end en kaosklub i 1. division. Og han sagde da også nej.
Tror du seriøst på, at det har haft nogen som helst indflydelse på vores transfervindue, at man har forhørt sig på Onugkha?

Man finder ikke ud af, om manden er træt af at sidde på bænken i FCK, hvis man ikke henvender sig. Det er helt grotesk, at folk kan finde noget negativt i denne historie.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

AlbertE
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ingen

Indlæg af AlbertE » 9. sep 2025, 16:23

Jeg er rystet over folk er utilfredse med vinduet, jeg synes det er gået over alt forventning på papiret.. når man også tænker på hvordan vi i starten af vinduet angiveligt skulle have haft en magtkamp på ledelsesgangen i forhold til flere ting f.eks. hvor mange penge og hvilke typer der skulle hentes ind og hvem der skulle stå for hvad, hvem skal være cheftræner, sportschef osv, generelt meget usikkerhed og derfor er jeg positivt overrasket over det vi har hentet ind, frygtede der ikke var nogen der ville spille/arbejde her efter det cirkus vi har været igennem.

Bombommelom
2. div
2. div
Favoritspiller: Kosten

Indlæg af Bombommelom » 9. sep 2025, 16:52

AlbertE skrev:
9. sep 2025, 16:23
Jeg er rystet over folk er utilfredse med vinduet, jeg synes det er gået over alt forventning på papiret.. når man også tænker på hvordan vi i starten af vinduet angiveligt skulle have haft en magtkamp på ledelsesgangen i forhold til flere ting f.eks. hvor mange penge og hvilke typer der skulle hentes ind og hvem der skulle stå for hvad, hvem skal være cheftræner, sportschef osv, generelt meget usikkerhed og derfor er jeg positivt overrasket over det vi har hentet ind, frygtede der ikke var nogen der ville spille/arbejde her efter det cirkus vi har været igennem.
Ja det virker lettere absurd.

Hvad enten utilfredshedens skyldes bitterhed over, at der ikke blev handlet tidligere i transfervinduet, eller bitterhed over at ens elskede SSE22 nu synes endegyldigt at være uden indflydelse på transferbeslutningerne, (så deres "koncept" med at købe lottokuponer af tvivlsom karakter med påstanden om, at der var udviklingspotentiale, er en saga blot) så virker utilfredsheden ganske malplaceret. Det er år og dag siden AaB sidst havde så løfterigt et transfervindue. Kunne det have været bedre - ja selvfølgelig. Men det kan man jo sige om ethvert transfervindue for enhver klubs vedkommende. Fakta er, at man på Hornevej har sadlet om, og har forsøgt at hente spillere, der har bevist deres værd. Forhåbentlig vil de nytilkomne også bevise det værd i de røde og hvide striber.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 9. sep 2025, 17:26

Gnu skrev:
PonySlaystation skrev:
Gnu skrev:
baresi skrev:
Gnu skrev:
baresi skrev:

Det ville også sige sig selv at en spiller fra Molde ikke ønsker at skifte til den danske 1. division. But here we are.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

DenGamleMand
1. div
1. div

Indlæg af DenGamleMand » 9. sep 2025, 17:28

Gnu skrev:
PonySlaystation skrev:
Gnu skrev:
baresi skrev:
Gnu skrev:
baresi skrev:

For ti år siden mødte jeg en kvinde. Hun var smukkere end mig, tjente langt flere penge end mig og hun var også langt klogere end mig. Jeg sendte en forsigtigt forspørgsel afsted. Vi er gift i dag. Med andre ord, det ville være håbløst ikke at forsøge med Onugkha.
SSE22 RAUS!

Lad det regne med tennisbolde.

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Indlæg af DarkHorse9000 » 9. sep 2025, 17:44

DenGamleMand skrev:
9. sep 2025, 17:28
Gnu skrev:
PonySlaystation skrev:
Gnu skrev:
baresi skrev:
Gnu skrev:

For ti år siden mødte jeg en kvinde. Hun var smukkere end mig, tjente langt flere penge end mig og hun var også langt klogere end mig. Jeg sendte en forsigtigt forspørgsel afsted. Vi er gift i dag. Med andre ord, det ville være håbløst ikke at forsøge med Onugkha.
Du brænder 100 procent af de chancer du ikke tager.

Tilykke i øvrigt.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 9. sep 2025, 18:11

Men hvorfor overhovedet gå efter en 9'er? Er Helenius vurderet til ikke at være god nok. Nu prøver vi, for vi kan ikke finde andet?

Og hvor smart er det at fortælle omverdenen, at han har været forsøgt erstattet.

Efter det er gået op for Tuxen og co, at holdet var fuldstændig vingeskudt.
Så synes jeg vinduet skriger af at klubben har skudt i øst og vest, og så man må se på senere om det passer ind i en kort og langsigtet strategi.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

DarkHorse9000
Landshold
Landshold

Indlæg af DarkHorse9000 » 9. sep 2025, 18:30

Kasper skrev:
9. sep 2025, 18:11
Men hvorfor overhovedet gå efter en 9'er? Er Helenius vurderet til ikke at være god nok. Nu prøver vi, for vi kan ikke finde andet?

Og hvor smart er det at fortælle omverdenen, at han har været forsøgt erstattet.

Så synes jeg vinduet skriger af at klubben har skudt i øst og vest, og så man må se på senere om det passer ind i en kort og langsigtet strategi.
Ja, Helenius har været enormt driftsikker de sidste par år.

Kom nu lige… :D

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 9. sep 2025, 18:38

Pontoppi skrev:
9. sep 2025, 11:29
R Rosenberg skrev:
9. sep 2025, 11:06
Hvem siger, man var gået flere millioner ned i pris?

Til gengæld forstår man jo godt, at Onugkha ikke var interesseret.
fordi ellers var vi klar til at gøre Onukgka til det næst dyreste køb nogensinde ??

tvivler på det.

andre i hans situation eller bedre sagde ja til AaB så det er ikke nødvendigvis forståeligt

men når nu man hele vinduet har skrevet at i gen vil til AaB så er det selvfølgelig lidt spøjst at påstå
Tvivl du bare.
Ja, Onugkha ville da I hvert fald ikke. At bedre spillere har sagt ja, må stå for din egen regning. Skørt, at man ikke signede dem så.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Indlæg af Sauer » 9. sep 2025, 18:42

Kasper skrev:

Jeg havde nok også foretrukket, at vi ikke fortalte åbent om de spillere, vi har forsøgt os hos. Hellere kedelig tavshed.

Men jeg kan sagtens se idéen i at forhøre sig hos Onughka eller en anden angriber. Også selvom vi har Helenius. Og hvis man kan hente Onughka, gør man det selvfølgelig.

Kritikken af at have forhørt sig hos Onughka, forstår jeg ikke. Vi har sikkert forhørt os hos rigtig mange spillere, men desværre ikke fundet den rigtige angriber endnu. Det er surt.

Skal man skælde ud, ville jeg heller gøre det over, at man i bestyrelseslokalet og hos ledelsen var så længe om at blive enige om arbejdsgangen, det nødvendige budget og få sat det sportslige team, så vi kunne komme i gang med transfervinduet. Men det er næppe kun MTB’s skyld. Alternativet havde måske været, at det var blevet til flere Diakhité’er og John Ireland’er. Så synes ikke, det er så sort/hvidt, som du gør det til.

Hanne94
Junior
Junior
Favoritspiller: Henry

Indlæg af Hanne94 » 9. sep 2025, 18:43

Vinduet er for mig at se godkendt efter omstændighederne. AaB er ikke den klub, som den var engang, derimod ikke sagt at den ikke kan blive det igen. Det at vi har kunnet hente bare lidt med kvalitet, som Tiedemann og Kaasa, skal tilskrives MTB.

Dog vil jeg stemme i, og sige at det er dybt godnat at komme efter vinduet og fortælle, at man har budt på Onughka, fået accepteret og derefter har han afvist AaB. Helenius tænker nok sit og det er the name of the game, at præsterer man ikke, så skal man forvente at blive erstattet.
Problemet for mig at se, er at det er en falliterklæring, at fortælle at man er blevet afvist - den skal bare slet ikke ud og specielt ikke fra direktøren. Det er ikke noget, som er med til at fortælle den gode fremtidshistorie om AaB.

Pontoppi
1. div
1. div
Favoritspiller: Nomvethe

Indlæg af Pontoppi » 9. sep 2025, 19:43

R Rosenberg skrev:
9. sep 2025, 18:38

Tvivl du bare.
Ja, Onugkha ville da I hvert fald ikke. At bedre spillere har sagt ja, må stå for din egen regning. Skørt, at man ikke signede dem så.
skrev bedre situation ikke bedre spillere
manden har været i fryseboxen siden han kom

kaasa har opnået langt mere end onughka der aldrig har præsteret andre steder end vejle ??

så kunne vi overtale kaasa var det også fint at tage chancen med russeren….

håber AaB får vendt din negativitet i løbet af de næste par år
hjertet i nord :aabfan:

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 9. sep 2025, 19:47

Pontoppi skrev:
9. sep 2025, 19:43
R Rosenberg skrev:
9. sep 2025, 18:38

Tvivl du bare.
skrev bedre situation ikke bedre spillere
manden har været i fryseboxen siden han kom

kaasa har opnået langt mere end onughka der aldrig har præsteret andre steder end vejle ??

så kunne vi overtale kaasa var det også fint at tage chancen med russeren….

håber AaB får vendt din negativitet i løbet af de næste par år
Ja, det kræver bare, at SSE22 pisser ad helvede til, at AaB rykker op, og at de stabiliserer sig i top 6, så skal jeg nok blive positiv igen.

Og sådan kan man vist i øvrigt ikke sammenligne to spillere på to forskellige positioner.
Ædruelighedens stemme

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 9. sep 2025, 19:58

PonySlaystation skrev:
Gnu skrev:
baresi skrev:
Gnu skrev:
baresi skrev:

Nogen gange lykkes man med at hente kvalitet fra en højere hylde end der burde være muligt - simpelthen fordi man viser spilleren sin kærlighed tidligt og får overbevist om projektet.
// gwailo

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 9. sep 2025, 20:05

Sauer skrev:
9. sep 2025, 18:42
Kasper skrev:

Jeg havde nok også foretrukket, at vi ikke fortalte åbent om de spillere, vi har forsøgt os hos. Hellere kedelig tavshed.

Men jeg kan sagtens se idéen i at forhøre sig hos Onughka eller en anden angriber. Også selvom vi har Helenius. Og hvis man kan hente Onughka, gør man det selvfølgelig.

Kritikken af at have forhørt sig hos Onughka, forstår jeg ikke. Vi har sikkert forhørt os hos rigtig mange spillere, men desværre ikke fundet den rigtige angriber endnu. Det er surt.

Skal man skælde ud, ville jeg heller gøre det over, at man i bestyrelseslokalet og hos ledelsen var så længe om at blive enige om arbejdsgangen, det nødvendige budget og få sat det sportslige team, så vi kunne komme i gang med transfervinduet. Men det er næppe kun MTB’s skyld. Alternativet havde måske været, at det var blevet til flere Diakhité’er og John Ireland’er. Så synes ikke, det er så sort/hvidt, som du gør det til.
Hvis det er på den position og den type spiller klubben har analyseret sig frem til er nødvendig, så er det da kun fint, at de har gået efter det. Selvfølgelig har der været afvisninger. Sådan er gamet sikkert.

Men hvorfor de har strukket sig så langt efter en 9'er, det forstår jeg ikke, når man kort forinden har hentet en 4-3-3 træner.
Har man vurderet at Helenius ikke er den rigtige, ja så har man i min optik fejlet i og med det er ham der står tilbage.

Jeg er selvfølgelig med på at SSE formentlig havde fået sammensat noget endnu værre makværk, men det ændrer ikke min holdning til Tuxen og hans arbejde i løbet af sommeren.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

DarkHorse9000
Landshold
Landshold

Indlæg af DarkHorse9000 » 9. sep 2025, 20:16

Tosin Kehinde er præsenteret i Tyrkiet.
Øv!

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 9. sep 2025, 20:54

DarkHorse9000 skrev:
9. sep 2025, 20:16
Tosin Kehinde er præsenteret i Tyrkiet.
Øv!
Det var sgu ærgerligt man ikke kunne lande ham. Eller mere ærgerligt at han pludselig røg til Tyrkiet - den var satme tæt på.
Men dejligt John Møller leder videre efter en fri offensiv forstærkning

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 9. sep 2025, 21:07

Kasper skrev:

Nu skifter du jo bare argument fordi det du siger ikke holder. Vi er da enige så langt, at Helenius stadig er klasse især i 1.div, men han er også en ældre herre med en skrantende fysik. Der er ikke 100% af kampene i Helenius og der er næppe 2-3 år tilbage i ham. Samtidig har vi nærmest ingen bredde på 9'er pladsen da vi kun har ret uprøvede Skovgaard i reserve efter vi endelig slap af med Glasben Seydel. Derudover skal vi jo ikke undervurede hvad en fit klasse 9'er ville gøre for vores oprykningschancer. Og nu får du jo det til at lyde som om man kun har satset på Onugka, men vågn nu lige op. Vi har hentet Normann, Kaasa, Tideman og Andersson der alle er profiler på 1. divisions niveau og er eftersigende stadig i markedet efter en spiller. Onugka er jo noget man har arbejdet på ved siden af disse og, at man også arbejdede/arbejder på endnu en kantspiller. Og hvorfor skulle AaB dog prøve, hvis ikke man havde en ide om man kunne betale en løn der var interessant for Onugka? Det er gudskelov igen professionelle mennesker vi har siddende på Hornevej og de ville da aldrig spilde tiden på noget de ikke troede var muligt/realistisk.

Udfordringen er jo derudover, at de spillere der kan forstærke holdet og hjælpe os til oprykning jo typisk ikke vil til 1. division som første valg. Det er jo ikke kun et problem for AaB, men også et problem OB havde sidste år som Troels Bech var ude at fortælle om i pressen. Det kan jo godt være der stadig er et par huller, men hvad MTB og stab har nået er imponerende taget i betragtning, at der jo blev brugt en måned på at vinde beslutningskraten tilbage til Hornevej fra Jan Peters trådte af i starten af juni og til Puma Julius stoppede i starten af Juli. Der stod AaB reelt stadig som et galehus der skulle vinde troværdighed overfor de attraktive spillere bl.a. ved at få træner og sportschef på plads og kunne fremvise et seriøst projekt. Møller og Højer blev annonceret i slutningen af juli og derefter kunne man for alvor sætte ind med rekruttering samtidig med budgettet først blev øget i løbet af august.

Og når du nu har så travlt med kritikken, hvad er det så for en hylde af mere realistiske spillere du mener AaB burde jagte i stedet? Er det flere Maarup'er? Er det gamle koryfæer der er faldet i niveau? (Skulle de have ringet til Kusk?), er det lykkeridere fra det store udland? Jeg er med på du sikkert vil sige noget om etablerede første divisionspillere, men er du med på at de øvrige klubber i rækken måske ikke vil sælge deres profiler til os eller vil kræve en tung overpris? Derfor er pengene nok bedre brugt på at gå efter spillere i overskud på højere hylder end hos nogen der vil skyde papegøjen på at sælge til os.

At påstå, at klubben ikke har haft alternativer i deres spillerjagt er i øvrigt direkte usandt. MTB udtaler i Ridposten, hvordan man f.eks. havde en lejespiller i standby, hvis ikke man kunne få Tideman med det samme. Men du vil måske påstå at vide, at vores direktør går ud i pressen og lyver?
RAUS RAUS SSE!

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 9. sep 2025, 21:59

Jakobsen skrev:
9. sep 2025, 21:07
Kasper skrev:

Nu skifter du jo bare argument fordi det du siger ikke holder. Vi er da enige så langt, at Helenius stadig er klasse især i 1.div, men han er også en ældre herre med en skrantende fysik. Der er ikke 100% af kampene i Helenius og der er næppe 2-3 år tilbage i ham. Samtidig har vi nærmest ingen bredde på 9'er pladsen da vi kun har ret uprøvede Skovgaard i reserve efter vi endelig slap af med Glasben Seydel. Derudover skal vi jo ikke undervurede hvad en fit klasse 9'er ville gøre for vores oprykningschancer. Og nu får du jo det til at lyde som om man kun har satset på Onugka, men vågn nu lige op. Vi har hentet Normann, Kaasa, Tideman og Andersson der alle er profiler på 1. divisions niveau og er eftersigende stadig i markedet efter en spiller. Onugka er jo noget man har arbejdet på ved siden af disse og, at man også arbejdede/arbejder på endnu en kantspiller. Og hvorfor skulle AaB dog prøve, hvis ikke man havde en ide om man kunne betale en løn der var interessant for Onugka? Det er gudskelov igen professionelle mennesker vi har siddende på Hornevej og de ville da aldrig spilde tiden på noget de ikke troede var muligt/realistisk.

Udfordringen er jo derudover, at de spillere der kan forstærke holdet og hjælpe os til oprykning jo typisk ikke vil til 1. division som første valg. Det er jo ikke kun et problem for AaB, men også et problem OB havde sidste år som Troels Bech var ude at fortælle om i pressen. Det kan jo godt være der stadig er et par huller, men hvad MTB og stab har nået er imponerende taget i betragtning, at der jo blev brugt en måned på at vinde beslutningskraten tilbage til Hornevej fra Jan Peters trådte af i starten af juni og til Puma Julius stoppede i starten af Juli. Der stod AaB reelt stadig som et galehus der skulle vinde troværdighed overfor de attraktive spillere bl.a. ved at få træner og sportschef på plads og kunne fremvise et seriøst projekt. Møller og Højer blev annonceret i slutningen af juli og derefter kunne man for alvor sætte ind med rekruttering samtidig med budgettet først blev øget i løbet af august.

Og når du nu har så travlt med kritikken, hvad er det så for en hylde af mere realistiske spillere du mener AaB burde jagte i stedet? Er det flere Maarup'er? Er det gamle koryfæer der er faldet i niveau? (Skulle de have ringet til Kusk?), er det lykkeridere fra det store udland? Jeg er med på du sikkert vil sige noget om etablerede første divisionspillere, men er du med på at de øvrige klubber i rækken måske ikke vil sælge deres profiler til os eller vil kræve en tung overpris? Derfor er pengene nok bedre brugt på at gå efter spillere i overskud på højere hylder end hos nogen der vil skyde papegøjen på at sælge til os.

At påstå, at klubben ikke har haft alternativer i deres spillerjagt er i øvrigt direkte usandt. MTB udtaler i Ridposten, hvordan man f.eks. havde en lejespiller i standby, hvis ikke man kunne få Tideman med det samme. Men du vil måske påstå at vide, at vores direktør går ud i pressen og lyver?
Flot skrevet @Jakobsen
Man er nødt til
At forstå AaBs situation.
For få dage / uger siden var det Peters og Co der dikterede alt
Nøglerne blev overdraget - der er kæmpet for at få frigivet midler
Man har arbejdet med en fin fin liste af spiller muligheder og jagtet mulighedernes kunst.
Vi ligger i bunden af 1. Div - oprykning i denne sæson er ikke lige til
At spore , men vi lander alligevel Normann , Tiedemann , kaasa…
Det er sgu fine tilføjelser som alle i 1. Div ville kunne bruge og også nogle i suppen.

Man har kæmpet med hvad man har og det virker til man tænker mere langsigtet nu. Og man har netop bevist valgt at gå skandinavisk til værks og fjerne alle de tossede destinationer
Tilbage til en tryg base …

Besvar