pludselig….
det har stået på x i en uge
pludselig….
Men du reelt set intet om hvorvidt der har været budkrig i den uge. Kehinde har jo nok ikke siddet hjemme i hans lejlighed og spist ostepops mens han har ventet en uge med at tage ned og skrive under. Du udleder noget du INTET belæg har for at udlede.

Har vi det ikke kun fra evigt pålidelige baresi? Eller har der været noget som helst andet fremme om Kehinde?Jakobsen skrev: ↑9. sep 2025, 22:02Men du reelt set intet om hvorvidt der har været budkrig i den uge. Kehinde har jo nok ikke siddet hjemme i hans lejlighed og spist ostepops mens han har ventet en uge med at tage ned og skrive under. Du udleder noget du INTET belæg har for at udlede.
Det har hvis ingen steder stået neget, men harmonerer i hvert fald så langt med MTBs udtalelse om spillere der har fået ophævet og er interesserede i at vinde tilbage til Skandinavien. Det gør Lucas og storebror Normann dog også.Buzz Killington skrev: ↑9. sep 2025, 22:17Har vi det ikke kun fra evigt pålidelige baresi? Eller har der været noget som helst andet fremme om Kehinde?Jakobsen skrev: ↑9. sep 2025, 22:02Men du reelt set intet om hvorvidt der har været budkrig i den uge. Kehinde har jo nok ikke siddet hjemme i hans lejlighed og spist ostepops mens han har ventet en uge med at tage ned og skrive under. Du udleder noget du INTET belæg har for at udlede.

Der er noget jeg er utilfreds med og så skal jeg have skudt i skoene at det er vores nuværende vindue eller flere Maarup'er, Kusk og Børstinger.Jakobsen skrev: ↑9. sep 2025, 21:07Nu skifter du jo bare argument fordi det du siger ikke holder. Vi er da enige så langt, at Helenius stadig er klasse især i 1.div, men han er også en ældre herre med en skrantende fysik. Der er ikke 100% af kampene i Helenius og der er næppe 2-3 år tilbage i ham. Samtidig har vi nærmest ingen bredde på 9'er pladsen da vi kun har ret uprøvede Skovgaard i reserve efter vi endelig slap af med Glasben Seydel. Derudover skal vi jo ikke undervurede hvad en fit klasse 9'er ville gøre for vores oprykningschancer. Og nu får du jo det til at lyde som om man kun har satset på Onugka, men vågn nu lige op. Vi har hentet Normann, Kaasa, Tideman og Andersson der alle er profiler på 1. divisions niveau og er eftersigende stadig i markedet efter en spiller. Onugka er jo noget man har arbejdet på ved siden af disse og, at man også arbejdede/arbejder på endnu en kantspiller. Og hvorfor skulle AaB dog prøve, hvis ikke man havde en ide om man kunne betale en løn der var interessant for Onugka? Det er gudskelov igen professionelle mennesker vi har siddende på Hornevej og de ville da aldrig spilde tiden på noget de ikke troede var muligt/realistisk.Kasper skrev: ↑9. sep 2025, 18:11Men hvorfor overhovedet gå efter en 9'er? Er Helenius vurderet til ikke at være god nok. Nu prøver vi, for vi kan ikke finde andet?
Og hvor smart er det at fortælle omverdenen, at han har været forsøgt erstattet.
Efter det er gået op for Tuxen og co, at holdet var fuldstændig vingeskudt.
Så synes jeg vinduet skriger af at klubben har skudt i øst og vest, og så man må se på senere om det passer ind i en kort og langsigtet strategi.
Udfordringen er jo derudover, at de spillere der kan forstærke holdet og hjælpe os til oprykning jo typisk ikke vil til 1. division som første valg. Det er jo ikke kun et problem for AaB, men også et problem OB havde sidste år som Troels Bech var ude at fortælle om i pressen. Det kan jo godt være der stadig er et par huller, men hvad MTB og stab har nået er imponerende taget i betragtning, at der jo blev brugt en måned på at vinde beslutningskraten tilbage til Hornevej fra Jan Peters trådte af i starten af juni og til Puma Julius stoppede i starten af Juli. Der stod AaB reelt stadig som et galehus der skulle vinde troværdighed overfor de attraktive spillere bl.a. ved at få træner og sportschef på plads og kunne fremvise et seriøst projekt. Møller og Højer blev annonceret i slutningen af juli og derefter kunne man for alvor sætte ind med rekruttering samtidig med budgettet først blev øget i løbet af august.
Og når du nu har så travlt med kritikken, hvad er det så for en hylde af mere realistiske spillere du mener AaB burde jagte i stedet? Er det flere Maarup'er? Er det gamle koryfæer der er faldet i niveau? (Skulle de have ringet til Kusk?), er det lykkeridere fra det store udland? Jeg er med på du sikkert vil sige noget om etablerede første divisionspillere, men er du med på at de øvrige klubber i rækken måske ikke vil sælge deres profiler til os eller vil kræve en tung overpris? Derfor er pengene nok bedre brugt på at gå efter spillere i overskud på højere hylder end hos nogen der vil skyde papegøjen på at sælge til os.
At påstå, at klubben ikke har haft alternativer i deres spillerjagt er i øvrigt direkte usandt. MTB udtaler i Ridposten, hvordan man f.eks. havde en lejespiller i standby, hvis ikke man kunne få Tideman med det samme. Men du vil måske påstå at vide, at vores direktør går ud i pressen og lyver?
Nogen gange altså…

Ganz enig i ovenstående. En mærkelig form for selvhævdelse, der på ingen måde kommer hverken klub eller trup til gode.Dalbjerg skrev: ↑10. sep 2025, 08:17Fuldstændig tåbeligt at have behov for at bekræfte, at man har udvist interesse for en spiller, som ikke ville til ens klub.. Det er at sætte sig selv højere end klubben, fordi det eneste det gør, ja det viser at man selv har prøvet..
Men klubben står vingeskudt tilbage..
Derfor har man ikke nogle kommentarer til, hvilke spillere som man ikke fik.. Hvis man har behovet, så kan man sige, at man har selvfølgelig mange spillere på kortet, når man er i et vindue..
Personligt tror jeg, at hvorvidt dette vindue bliver en succes eller ej, ja det afgøres ikke af de individuelle kvaliteter på banen af de nye spillere..
Det afgøres af, om der er en af dem som tager taktstokken og ændrer en syg kultur/moral.
En person som træder ind i truppen/omklædningsrummet som Ståle eksempelvis gjorde i sin tid..
Kræver selvfølgelig at spilleren også kan bakke det op med gode præstationer på banen..
Men lige nu mangler der moral og kultur i klubben, og det er ikke fra væggene på Hornevej at det kommer ud til spillerne.. Det har de sidste ca 10 år vist os.
men det kan jo ikke være pludselig når han på det nærmeste var bekræftet for en uge siden af en pålidelig tyrkisk kilde med mere end 100000 følgere….baresi skrev: ↑10. sep 2025, 06:35Nogen gange altså…
AaB har været ude efter ham og var så langt i forhandlinger at de var sikre på de havde ham, og derfor følte man sig overhalet indenom , det var det jeg mente med pludselig.
Det var ikke et rygte den kom direkte fra hornevej + øvrig kilde der også bekræftede.. den glippede desværre eller for AaB overraskende pludselig..men havde jeg ikke skrevet pludselig så havde du fundet på noget andet at kommentere på mit svar.
Og nu prøver jeg igen.
Når DU bliver spurgt om noget er du så ikke voksen nok tilat svare???
Du har mange tidligere spørgsmål fra mig og flere der hænger som du ikke vil konkretisere
Glæder mig til dine mange næste selvstændige kommentarer hvor du ikke bare kommenterer på
Andres
Tidemann havde ihvertfald gang i den helt store taktstok til træning.R Rosenberg skrev: ↑10. sep 2025, 09:12Ganz enig i ovenstående. En mærkelig form for selvhævdelse, der på ingen måde kommer hverken klub eller trup til gode.Dalbjerg skrev: ↑10. sep 2025, 08:17Fuldstændig tåbeligt at have behov for at bekræfte, at man har udvist interesse for en spiller, som ikke ville til ens klub.. Det er at sætte sig selv højere end klubben, fordi det eneste det gør, ja det viser at man selv har prøvet..
Men klubben står vingeskudt tilbage..
Derfor har man ikke nogle kommentarer til, hvilke spillere som man ikke fik.. Hvis man har behovet, så kan man sige, at man har selvfølgelig mange spillere på kortet, når man er i et vindue..
Personligt tror jeg, at hvorvidt dette vindue bliver en succes eller ej, ja det afgøres ikke af de individuelle kvaliteter på banen af de nye spillere..
Det afgøres af, om der er en af dem som tager taktstokken og ændrer en syg kultur/moral.
En person som træder ind i truppen/omklædningsrummet som Ståle eksempelvis gjorde i sin tid..
Kræver selvfølgelig at spilleren også kan bakke det op med gode præstationer på banen..
Men lige nu mangler der moral og kultur i klubben, og det er ikke fra væggene på Hornevej at det kommer ud til spillerne.. Det har de sidste ca 10 år vist os.
Medmindre, selvfølgelig, at målet er at lægge pres på (visse) spillere om, at nu skal der leveres, ellers bliver I erstattet.
Og ja, lederskab og initiativ har denne klub manglet siden Würtz, KEP og Augo. Lad os håbe, at Kaasa og Tiedemann har det. Og i øvrigt så jeg gerne 1-2 erfarne ledere mere til nytår.

Shiiiiit mand! Håber det sker. Man vil jo kunne måle decibelniveauet på den anden siden af Jorden når hans navn bliver råbt op på stadion.hje1980 skrev: ↑10. sep 2025, 10:18Lucas tilføjelsen er hvert fald ikke død og tror vi får mere at vide i løbet af den kommende uge... Mødte ham i Fårup Sommerland (det nye rygtested fremfor lufthavnen).
Spurgte lige hurtigt om ikke han skulle skrive under med AaB... det hurtige svar tilbage: "vi får se inden den 14..."
Om det bare var noget der blev sagt for at lukke den eller om der reelt sker noget... tja. Vi får se om der sker noget her i ugen.
du forstår ikke pointen. Og du bliver ved med at mistolke på ALT....og jeg er uforstående overfor at du ikke helt simpelt forstår hvad der skrives sort på hvidt. Du kommenterer kun på alt du mere eller mindre er uenig i.Pontoppi skrev: ↑10. sep 2025, 10:02men det kan jo ikke være pludselig når han på det nærmeste var bekræftet for en uge siden af en pålidelig tyrkisk kilde med mere end 100000 følgere….baresi skrev: ↑10. sep 2025, 06:35Nogen gange altså…
AaB har været ude efter ham og var så langt i forhandlinger at de var sikre på de havde ham, og derfor følte man sig overhalet indenom , det var det jeg mente med pludselig.
Det var ikke et rygte den kom direkte fra hornevej + øvrig kilde der også bekræftede.. den glippede desværre eller for AaB overraskende pludselig..men havde jeg ikke skrevet pludselig så havde du fundet på noget andet at kommentere på mit svar.
Og nu prøver jeg igen.
Når DU bliver spurgt om noget er du så ikke voksen nok tilat svare???
Du har mange tidligere spørgsmål fra mig og flere der hænger som du ikke vil konkretisere
Glæder mig til dine mange næste selvstændige kommentarer hvor du ikke bare kommenterer på
Andres
ingen andre end dig har skrevet at han var et emne i AaB
jeg tvivler på at du er mere troværdig en en sportsredaktør med 100000 følgere

Trist, gad virkelig godt han skrev under på en kontrakt her

Hull City og Oxford United skulle begge være i forhandlinger med Lucas' agent. Hertil kommer at Livingston FC skulle have sendt følere ud.

Dertil så det ud til, at livet i England bekommer ham vel (forstå det, hvem der kan). Så det kunne nok også trække.Bombommelom skrev: ↑10. sep 2025, 17:03Hull City og Oxford United skulle begge være i forhandlinger med Lucas' agent. Hertil kommer at Livingston FC skulle have sendt følere ud.
Så spørgsmålet er vel om ikke et sidste udlandseventyr er for tillokkende for Lucas, hvilket de fleste sikkert godt kan unde ham.
fra en 10 dage gammel artikel på deadline day….Bombommelom skrev: ↑10. sep 2025, 17:03Hull City og Oxford United skulle begge være i forhandlinger med Lucas' agent. Hertil kommer at Livingston FC skulle have sendt følere ud.
Så spørgsmålet er vel om ikke et sidste udlandseventyr er for tillokkende for Lucas, hvilket de fleste sikkert godt kan unde ham.