Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af AlbertE » 27. sep 2025, 17:07

Belwas skrev:
27. sep 2025, 17:05
Vi mangler fløjspillere. Nielsen er gået på venstre fløj og så Møller ned på 8er.
Nok også fornuftigt og prøve Marc Nielsen længere fremme, han er jo ikke ligefrem stærk defensivt

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af RufusTheDog » 27. sep 2025, 17:08

R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 16:52
RufusTheDog skrev:
27. sep 2025, 16:51
Jeg kan godt li’ Tiedemann.
Mandfolk!
Nemlig. Man ser flere og flere elskelige sider af denne prægtige mand i hver kamp. Kultpotientale.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3186
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af troelsh » 27. sep 2025, 17:08

R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 17:06
Sauer skrev:
27. sep 2025, 17:04
R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 17:01
Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.

Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Enig i den ikke er til rødt, men stadig ikke kosher. Det må rabbien vide.

Underligt at sende Marc Nielsen ind for Kaasa.
Gult er fint. Rabbien er enig. Men folk herinde skal slappe af med deres københavnske dame-anskuelser.
Nej det er ikke til rødt, han behøver jo heller smide sig fordi han bliver grebet i nakken. Gult er fair

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Martino1 » 27. sep 2025, 17:08

Jasson har faktisk haft et rigtig fint indhop.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af R Rosenberg » 27. sep 2025, 17:09

troelsh skrev:
27. sep 2025, 17:08
R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 17:06
Sauer skrev:
27. sep 2025, 17:04
R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 17:01
Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.

Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Enig i den ikke er til rødt, men stadig ikke kosher. Det må rabbien vide.

Underligt at sende Marc Nielsen ind for Kaasa.
Gult er fint. Rabbien er enig. Men folk herinde skal slappe af med deres københavnske dame-anskuelser.
Nej det er ikke til rødt, han behøver jo heller smide sig fordi han bliver grebet i nakken. Gult er fair
Præcis. Han er en tøs.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af R Rosenberg » 27. sep 2025, 17:10

RufusTheDog skrev:
27. sep 2025, 17:08
R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 16:52
RufusTheDog skrev:
27. sep 2025, 16:51
Jeg kan godt li’ Tiedemann.
Mandfolk!
Nemlig. Man ser flere og flere elskelige sider af denne prægtige mand i hver kamp. Kultpotientale.
Enig. Flot er han også. Tænk, hvis vi havde 3-4 stykker med den karakter.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3186
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af troelsh » 27. sep 2025, 17:12

Kallesøe er savnet, Noel har ikke niveau til at starte inde.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Gentleman Finn » 27. sep 2025, 17:13

troelsh skrev:
27. sep 2025, 17:12
Kallesøe er savnet, Noel har ikke niveau til at starte inde.
Ved vi hvad han fejler, han har været bedste mand i et par kampe

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af AlbertE » 27. sep 2025, 17:14

Gentleman Finn skrev:
27. sep 2025, 17:13
troelsh skrev:
27. sep 2025, 17:12
Kallesøe er savnet, Noel har ikke niveau til at starte inde.
Ved vi hvad han fejler, han har været bedste mand i et par kampe
Han har været ude med ryggen, måske det stadig er den der driller

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af RufusTheDog » 27. sep 2025, 17:14

R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 17:10
RufusTheDog skrev:
27. sep 2025, 17:08
R Rosenberg skrev:
27. sep 2025, 16:52
RufusTheDog skrev:
27. sep 2025, 16:51
Jeg kan godt li’ Tiedemann.
Mandfolk!
Nemlig. Man ser flere og flere elskelige sider af denne prægtige mand i hver kamp. Kultpotientale.
Enig. Flot er han også. Tænk, hvis vi havde 3-4 stykker med den karakter.
Aldeles nydelig, faktisk. Og et gennemført godt menneske med sunde værdier.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Klaus » 27. sep 2025, 17:15

Jason har virkelig gjort det godt. Siden han kom ind er der kommet meget mere styr på spillet

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af baresi » 27. sep 2025, 17:18

Muller
Jesus mand en klovn

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af baresi » 27. sep 2025, 17:18

Klaus skrev:
27. sep 2025, 17:15
Jason har virkelig gjort det godt. Siden han kom ind er der kommet meget mere styr på spillet
Enig i at han har været en meget større drivkraft
Men han mister satme mange bolde
Men han har gjort det udmærket

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Sapiens » 27. sep 2025, 17:19

Jeg synes det er forkert træk at tage Kaasa ud for Marc Nielsen, skidt taktisk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Hanga » 27. sep 2025, 17:21

Væsentligt bedre 2. halvleg fra vores side hvor især Jasson har været en god indskiftning men skuffende at vi ikke kan lave et tryk her til sidst.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af baresi » 27. sep 2025, 17:23

Men hvorfor klapper de ik på kassen og tager chancen
Den skal spilles på tværs og tværs

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 974
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af emenike » 27. sep 2025, 17:25

Sapiens skrev:
27. sep 2025, 17:19
Jeg synes det er forkert træk at tage Kaasa ud for Marc Nielsen, skidt taktisk
Kandiderer til sæsonens mærkeligste indskiftning.

Sapiens
1. div
1. div
Indlæg: 319
Tilmeldt: 2. feb 2022, 17:25

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Sapiens » 27. sep 2025, 17:28

Utilgiveligt at tabe denne kamp, der skal som minimum uafgjort med hjem, dumpet.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4827
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af Kristian » 27. sep 2025, 17:30

Den første halvleg dumper denne kamp…pis også.

Vi mister kvalitet de sidste 10 min.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025

Indlæg af raekkeettre » 27. sep 2025, 17:30

Tilgængel fandme godt set med Jasson på 6'er - Den havde jeg ikke set komme. Men fuck han spillede godt, og meget medvirken til at vi var klart best i de sidste 45. Men øv....

Besvar