Nok også fornuftigt og prøve Marc Nielsen længere fremme, han er jo ikke ligefrem stærk defensivt
Lyngby vs. AaB 27.09.2025
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Nemlig. Man ser flere og flere elskelige sider af denne prægtige mand i hver kamp. Kultpotientale.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Nej det er ikke til rødt, han behøver jo heller smide sig fordi han bliver grebet i nakken. Gult er fairR Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:06Gult er fint. Rabbien er enig. Men folk herinde skal slappe af med deres københavnske dame-anskuelser.Sauer skrev: ↑27. sep 2025, 17:04Enig i den ikke er til rødt, men stadig ikke kosher. Det må rabbien vide.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:01Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.
Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Underligt at sende Marc Nielsen ind for Kaasa.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Jasson har faktisk haft et rigtig fint indhop.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Præcis. Han er en tøs.troelsh skrev: ↑27. sep 2025, 17:08Nej det er ikke til rødt, han behøver jo heller smide sig fordi han bliver grebet i nakken. Gult er fairR Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:06Gult er fint. Rabbien er enig. Men folk herinde skal slappe af med deres københavnske dame-anskuelser.Sauer skrev: ↑27. sep 2025, 17:04Enig i den ikke er til rødt, men stadig ikke kosher. Det må rabbien vide.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:01Styr jer nu, spelt-madammer. Det er et let, faderligt greb i nakken på en gavflab, der lige har jernet en albue i ansigtet på en modspiller.
Der er intet i fodboldloven, der kunne give dette rødt.
Underligt at sende Marc Nielsen ind for Kaasa.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Enig. Flot er han også. Tænk, hvis vi havde 3-4 stykker med den karakter.RufusTheDog skrev: ↑27. sep 2025, 17:08Nemlig. Man ser flere og flere elskelige sider af denne prægtige mand i hver kamp. Kultpotientale.
Ædruelighedens stemme
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Kallesøe er savnet, Noel har ikke niveau til at starte inde.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Han har været ude med ryggen, måske det stadig er den der drillerGentleman Finn skrev: ↑27. sep 2025, 17:13Ved vi hvad han fejler, han har været bedste mand i et par kampe
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Aldeles nydelig, faktisk. Og et gennemført godt menneske med sunde værdier.R Rosenberg skrev: ↑27. sep 2025, 17:10Enig. Flot er han også. Tænk, hvis vi havde 3-4 stykker med den karakter.RufusTheDog skrev: ↑27. sep 2025, 17:08Nemlig. Man ser flere og flere elskelige sider af denne prægtige mand i hver kamp. Kultpotientale.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Jason har virkelig gjort det godt. Siden han kom ind er der kommet meget mere styr på spillet
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Muller
Jesus mand en klovn
Jesus mand en klovn
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Jeg synes det er forkert træk at tage Kaasa ud for Marc Nielsen, skidt taktisk
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Væsentligt bedre 2. halvleg fra vores side hvor især Jasson har været en god indskiftning men skuffende at vi ikke kan lave et tryk her til sidst.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Men hvorfor klapper de ik på kassen og tager chancen
Den skal spilles på tværs og tværs
Den skal spilles på tværs og tværs
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Utilgiveligt at tabe denne kamp, der skal som minimum uafgjort med hjem, dumpet.
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Den første halvleg dumper denne kamp…pis også.
Vi mister kvalitet de sidste 10 min.
Vi mister kvalitet de sidste 10 min.
-
raekkeettre
- Allstar

- Indlæg: 3260
- Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Lyngby vs. AaB 27.09.2025
Tilgængel fandme godt set med Jasson på 6'er - Den havde jeg ikke set komme. Men fuck han spillede godt, og meget medvirken til at vi var klart best i de sidste 45. Men øv....


