Jo jo, men man solgte så også nærmest rub og stub af værdi, så der kkke var mere at sælge af. Skulle det godtgøre knap 8,5 mio over en 5-årig periode? Det må man jo så gøre op med sig selv.Raptorr skrev: ↑8. nov 2025, 07:20AaB har aldrig solgt så godt, som de har gjort de sidste 2 år, og hvis de nævnte konsulentydelser har bidraget til det, så har man fået valuta for pengene med den aftale.Jakobsen skrev: ↑8. nov 2025, 04:12Og det er jo meget sødt altsammen. Det kan 1) ende i et jurdisk tovtrækkeri om hvad der opfylder misligeholdt og 2) det var aldrig kommet på tale da Bernhards marionetter var i klubben. De var jo loyale og at rokke ved aftalen kunne til en hver tid overrules højere oppe og at prøve havde nok også udløst en fyreseddel.Pontoppi skrev: ↑8. nov 2025, 00:53jeg har ikke postet videre ??
det står klart og tydeligt i det materiale AaB har sendt ud hvor aftalen er nævnt - skal nok se om jeg kan finde det igen
jeg har endda skrevet om det før herinde
fremgår af side 81 i prospektet fra juni 2024 at ved væsentlig misligholdelse kan aftalen opsiges….
Levere man ikke de ydelser som AaB kvartalsmæssigt kræver så er det væsentlig misligholdelse af aftalen
Personligt er det ikke beløbet, der interesserer mig så meget. Det er nærmere konstruktionen.