Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kristian » 27. feb 2026, 21:20

troelsh skrev:
27. feb 2026, 21:00
Idiotisk at Andersson rører hans trøje, men han laver godt nok også svanens død, jeg synes den er tynd.
Nå men sikke en lortekamp, 3-3 er et fair resultat, hvilket også næsten dræber det spinkle håb om oprykning.

Shit hvor blev vi 200% bedre offensivt med Helenius på banen, tiltrods for han næsten bevæger sig som en på 82, så har vi bare brug for en rigtig 9’er derinde, i stedet for tre dybdeløbere.
Resten af kampene i grundspillet skal vindes for at bevarer håb om oprykning og en forhåbenligt tæt stilling påkær lyngby der nok stikker af.

AaBWanKenobi
2. div
2. div
Indlæg: 222
Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AaBWanKenobi » 27. feb 2026, 21:31

R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 20:59
Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.

Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Er det dig, Messerschmidt?!?
Selv om flere i forsvaret ikke har dansk pas, er der ingen af dem, der er tyskere.
Uanset hvad der sker, så er det tilsynelandende ALTID tyskernes skyld.
Må man stadig lige minde om, at der var 0….NUL!!!…andre, der var villige til at smide penge i det bundløse AaB-hul, da det var nødvendigt. Det er langt overvejende gået forfærdelig med SSE ved roret, men den komplet uduelige nordjyske bestyrelse kunne have ført til en nordjysk Esbjerg.

Skuffende med 1 point, når man har ført 2 gange. Det er i forvejen pisseirriterende med trøjeryk - uanset hvem der gør det - men at gøre det i feltet 2 min. i lukketid er jo bare udtryk for 0% fodboldintelligens.

Asdfghj
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 5. aug 2020, 11:49
Favoritspiller: Uche

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Asdfghj » 27. feb 2026, 21:40

Synes egentlig Det er meget fortjent med en uafgjort

Det foregår underlige ting i begge ender begge hold har gode perioder og dårlige perioder.

Selvfølgelig er det altid ærgerligt at inkassere helt til sidst, men på den anden side var vi lige blevet foræret et mål lige inden

Den kamp her var bare et skridt til højre. Vi skal til at have sat en stime sammen hvis vi skal rykke op

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af R Rosenberg » 27. feb 2026, 21:41

AaBWanKenobi skrev:
27. feb 2026, 21:31
R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 20:59
Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.

Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Er det dig, Messerschmidt?!?
Selv om flere i forsvaret ikke har dansk pas, er der ingen af dem, der er tyskere.
Uanset hvad der sker, så er det tilsynelandende ALTID tyskernes skyld.
Må man stadig lige minde om, at der var 0….NUL!!!…andre, der var villige til at smide penge i det bundløse AaB-hul, da det var nødvendigt. Det er langt overvejende gået forfærdelig med SSE ved roret, men den komplet uduelige nordjyske bestyrelse kunne have ført til en nordjysk Esbjerg.

Skuffende med 1 point, når man har ført 2 gange. Det er i forvejen pisseirriterende med trøjeryk - uanset hvem der gør det - men at gøre det i feltet 2 min. i lukketid er jo bare udtryk for 0% fodboldintelligens.
Selvfølgelig er det nuværende morads tyskernes skyld, Lidegaard.
Ædruelighedens stemme

Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Belwas » 27. feb 2026, 22:04

Jeg gider altså ikke se mere på Andres Jason. Det bliver aldrig godt. At 4 trænere har startet ham står snart for mig for symbolet og beviset på tilstanden i AaBs trup.

Lad os nu bare gå all-in på at spille Kaasa ind og i form. Vi har set loftet med Jason og det er ikke AaB niveau.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af baresi » 27. feb 2026, 22:12

Belwas skrev:
27. feb 2026, 22:04
Jeg gider altså ikke se mere på Andres Jason. Det bliver aldrig godt. At 4 trænere har startet ham står snart for mig for symbolet og beviset på tilstanden i AaBs trup.

Lad os nu bare gå all-in på at spille Kaasa ind og i form. Vi har set loftet med Jason og det er ikke AaB niveau.
Fuldstændig enig
Der er så meget mere i kaasa
Han skal ha tillid
Jasson er uduelig

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 22:15

baresi skrev:
27. feb 2026, 22:12
Belwas skrev:
27. feb 2026, 22:04
Jeg gider altså ikke se mere på Andres Jason. Det bliver aldrig godt. At 4 trænere har startet ham står snart for mig for symbolet og beviset på tilstanden i AaBs trup.

Lad os nu bare gå all-in på at spille Kaasa ind og i form. Vi har set loftet med Jason og det er ikke AaB niveau.
Fuldstændig enig
Der er så meget mere i kaasa
Han skal ha tillid
Jasson er uduelig
Jasson knokler fint nok på, han prøvede da at fylde lidt i dag, men jeg er enig, med det, som Kaasa viste i sit indhop, så burde han kunne klemme sig foran.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kasper » 27. feb 2026, 22:27

Dejligt med et gensyn med en masse AaB'ere på og udenfor stadion idag.

På den baggrund vil jeg gerne runde af med et par positive.

Fornuftigt at få et enkelt point efter 75 skrækkelige minutter.

Møller og Bonde giver en smule håb for fremtiden.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

AaBWanKenobi
2. div
2. div
Indlæg: 222
Tilmeldt: 18. okt 2019, 20:43

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AaBWanKenobi » 27. feb 2026, 22:29

R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 21:41
AaBWanKenobi skrev:
27. feb 2026, 21:31
R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 20:59
Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.

Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Er det dig, Messerschmidt?!?
Selv om flere i forsvaret ikke har dansk pas, er der ingen af dem, der er tyskere.
Uanset hvad der sker, så er det tilsynelandende ALTID tyskernes skyld.
Må man stadig lige minde om, at der var 0….NUL!!!…andre, der var villige til at smide penge i det bundløse AaB-hul, da det var nødvendigt. Det er langt overvejende gået forfærdelig med SSE ved roret, men den komplet uduelige nordjyske bestyrelse kunne have ført til en nordjysk Esbjerg.

Skuffende med 1 point, når man har ført 2 gange. Det er i forvejen pisseirriterende med trøjeryk - uanset hvem der gør det - men at gøre det i feltet 2 min. i lukketid er jo bare udtryk for 0% fodboldintelligens.
Selvfølgelig er det nuværende morads tyskernes skyld, Lidegaard.
Jeg kan godt skrive det én gang for prins Albert: AaB havde 75 mio. i underskud de seneste 5 år op til SSE’s indtræden. Når man ikke er en klub med en stor omsætning og/eller har en sugardaddy, der dækker underskud, så er det rigtig mange penge. Læg dertil en nedrykning fra SL, en generel svag økonomi uden vækst og et akademi/organisation, der er kørt helt i grøften. Uagtet at SSE bød på mere skidt end kanel, så var INGEN andre interesserede i det håndværkertilbud.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af R Rosenberg » 27. feb 2026, 22:40

AaBWanKenobi skrev:
27. feb 2026, 22:29
R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 21:41
AaBWanKenobi skrev:
27. feb 2026, 21:31
R Rosenberg skrev:
27. feb 2026, 20:59
Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.

Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Er det dig, Messerschmidt?!?
Selv om flere i forsvaret ikke har dansk pas, er der ingen af dem, der er tyskere.
Uanset hvad der sker, så er det tilsynelandende ALTID tyskernes skyld.
Må man stadig lige minde om, at der var 0….NUL!!!…andre, der var villige til at smide penge i det bundløse AaB-hul, da det var nødvendigt. Det er langt overvejende gået forfærdelig med SSE ved roret, men den komplet uduelige nordjyske bestyrelse kunne have ført til en nordjysk Esbjerg.

Skuffende med 1 point, når man har ført 2 gange. Det er i forvejen pisseirriterende med trøjeryk - uanset hvem der gør det - men at gøre det i feltet 2 min. i lukketid er jo bare udtryk for 0% fodboldintelligens.
Selvfølgelig er det nuværende morads tyskernes skyld, Lidegaard.
Jeg kan godt skrive det én gang for prins Albert: AaB havde 75 mio. i underskud de seneste 5 år op til SSE’s indtræden. Når man ikke er en klub med en stor omsætning og/eller har en sugardaddy, der dækker underskud, så er det rigtig mange penge. Læg dertil en nedrykning fra SL, en generel svag økonomi uden vækst og et akademi/organisation, der er kørt helt i grøften. Uagtet at SSE bød på mere skidt end kanel, så var INGEN andre interesserede i det håndværkertilbud.
Det ændrer ikke på status.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af baresi » 27. feb 2026, 22:50

Take på kampen
Formationen fungerer stadig ikke .. vi har slet ikke styrken til en 3 mands midtbane og balance er helt off
Müller duer ikke
Makolli havde en off dag koncentrationsmæssigt
Jasson løber vildt rundt og har farlige boldtab og er ikke 5 potter pis værd
Ingen på midtbanen har lederegenskaber eller kommunikerer eller andet. De løber alle 3 for sig selv uden yderligere større kommunikation
Bonde og Møller - talenter ja men stamspillere og afgørende nej ( trods et flot Møller mål) De har ikke det der skal til endnu for at de skal være afgørende nu og her ift oprykning
Offensiven med kelvin i front var super tam -
Tydeligt Kubel ik Johan højre side som favorit - men AaB classic - ud af position med de bedste spillere
Højer mangler en plan B a han fraviger aldrig fra taktikken a ændrer kun udskiftninger 1:1 …

Lyspunkter
Helenius og kaasa vender kampen
Normann virker klar igen og tændt
Kubel skal nok komme meeeen der var langt ml snapsede i dag trods alt

Helenius gav tyngde og noget som forsvaret skulle forholde sig til - han guider også de andre og kommmukikere mv.
Kaasa med fint indhop og fik passet bedre på bolden en Jasson.

Vi bør prøve
Adam - makolli - tiede - Marc n
Bonde - kaasa
Kelvin - normann - Kubel
Helenius

Brugeravatar
andy
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aaleren

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af andy » 27. feb 2026, 23:12

Hanga skrev:
27. feb 2026, 20:56
Same old shit.
Det er simpelthen grotesk så mange point vi har smidt i de døende minutter i denne sæson. Kan ikke holde en føring hjem om det så galt vores liv.
Det er faktisk ikke rigtigt. Vi har vel ret beset kun smidt point i de døende minutter sidste gang vi mødte Hillerød ude. Vi kan så også godt tage pokalkampen med mod Vendsyssel. Men ellers har vi ikke smidt noget i de døende minutter. Vi har tværtimod hentet lidt i de minutter. Fx mod B93 og Hvidovre.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Hanga » 27. feb 2026, 23:15

andy skrev:
27. feb 2026, 23:12
Hanga skrev:
27. feb 2026, 20:56
Same old shit.
Det er simpelthen grotesk så mange point vi har smidt i de døende minutter i denne sæson. Kan ikke holde en føring hjem om det så galt vores liv.
Det er faktisk ikke rigtigt. Vi har vel ret beset kun smidt point i de døende minutter sidste gang vi mødte Hillerød ude. Vi kan så også godt tage pokalkampen med mod Vendsyssel. Men ellers har vi ikke smidt noget i de døende minutter. Vi har tværtimod hentet lidt i de minutter. Fx mod B93 og Hvidovre.
Fair nok, det er vist rigtigt - jeg tænker på forrige sæson, hvor vi gjorde det igen og igen, og den frustration sidder tydeligvis stadig dybt i mig :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Klaus » 27. feb 2026, 23:22

Så kom jeg også hjem fra stadion. Selvom resultatet vel isoleret set var fair nok, sidder man alligevel nu og er rigtig ærgerlig. De sidste to mål var jo decideret hjerneblødninger. Offensivt så det i perioder godt ud, især da Helenius kom ind. John er meget, meget bedre på kanten og så må man bare rose Marc Nielsen for et fint mål og et flot oplæg. Men for pokker, hvor var vores forsvar usikkert. Bonde er måske nok fremtidens mand på midtbanen, men skal han spille fast her og nu bliver der brug for en stejl læringskurve. Jeg troede egentlig vi var blevet bedre defensivt, men i dag virkede det samlede forsvar helt væk.

På tribunen oplevede vi for første gang, at protesterne mod SSE blev buhet ud. Folk var ikke glade for kampafbrydelsen i dag, og jeg tænker virkelig der skal passes på, hvis det gode sammenhold på tribunen skal bevares.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 23:28

Har lige hørt Ripodsten. Fine interviews med Højer og Marc Nielsen. Det er helt tydeligt, at Højer forventer meget, meget mere af holdet, så det bliver spændende, hvad der bliver arbejdet med nu frem mod næste kamp, og hvordan opstillingen bliver til den.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af R Rosenberg » 28. feb 2026, 00:20

Funky skrev:
27. feb 2026, 23:28
Har lige hørt Ripodsten. Fine interviews med Højer og Marc Nielsen. Det er helt tydeligt, at Højer forventer meget, meget mere af holdet, så det bliver spændende, hvad der bliver arbejdet med nu frem mod næste kamp, og hvordan opstillingen bliver til den.
Og det er da fint, at han gør. Det gør vi alle vel.

Men han må også se på sig selv. Det er godt nok ikke noget ret fængslende bold, han praktiserer. Jeg er med på, at han har mange ringe spillere, men fx den midtbane er jo helt i hegnet.
Ædruelighedens stemme

Alpa Chino
Superliga
Superliga
Indlæg: 595
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Alpa Chino » 28. feb 2026, 00:21

Nu må Vesttribunen fandme stoppe med at afbryde kampene. Vi var i et godt flow, og så ødelægger vores egne fucking fans det, og Hillerød scorer lige bagefter!

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af troelsh » 28. feb 2026, 07:38

Betragtninger efter at have suget lidt luft ind.

Positivt: Vi er klart bedst i 2. Halveg, og laver nogle flotte offensive kombinationer og scorer 3 mål.
Flotte indhop af Kaasa og Helenius, flot kamp af Marc N med mål og assist fra backen, og man kan godt se Kubel har nogle vilde spidskompetencer

Negativt: Vi er meget dårlige på bolden hele 1. Halveg.
Vi indkasserer 3 mål på baggrund af personlige fejl.
Tiedemann og især Makolli spiller en dårlig kamp med utallige fejlafleveringer.
Offensiven med Normann, John og Kubel fungerer ikke.
Vi ligner på ikke en oprykker, vi har forsømt at indhente den fornødne kvalitet i vinterpausen.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kasper » 28. feb 2026, 07:46

Det er mig ubegribeligt, at folk falder på halen over at Marc Nielsen scorer et mål og laver en assist og så spiller han en god kamp. To meget flotte aktioner.
Men resten af hans kamp var lige til skraldespanden. Han er i konstant panik og sparker ustandseligt bolde upresset udover sidelinjen.
Jeg har ham igen helt i bund. Stadigvæk den eneste fodboldspiller, der kan formå at gå fra banen og have præsteret dårligere end dommeren.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af haghdk » 28. feb 2026, 07:46

troelsh skrev:
28. feb 2026, 07:38
Betragtninger efter at have suget lidt luft ind.

Positivt: Vi er klart bedst i 2. Halveg, og laver nogle flotte offensive kombinationer og scorer 3 mål.
Flotte indhop af Kaasa og Helenius, flot kamp af Marc N med mål og assist fra backen, og man kan godt se Kubel har nogle vilde spidskompetencer

Negativt: Vi er meget dårlige på bolden hele 1. Halveg.
Vi indkasserer 3 mål på baggrund af personlige fejl.
Tiedemann og især Makolli spiller en dårlig kamp med utallige fejlafleveringer.
Offensiven med Normann, John og Kubel fungerer ikke.
Vi ligner på ikke en oprykker, vi har forsømt at indhente den fornødne kvalitet i vinterpausen.
Enig.... og så sad jeg på stadion og ikke fattede noget som helst af de gentagende lange bolde, specielt i 1. halvleg. Næsten hver vi gang fik bolden tilbage fra Hillerød, så blev den losset af helvedes til og så fik Hillerød den igen og så startede det hele forfra. Det kunne simpelthen ikke have været en taktik.

Besvar