I guder hvor er det ringe fodbold, og AaB er dd dårligste
Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
Re: Kamptråd Hobro - AaB 14.3.26
Godt der ikke er VAR, fordi så sparkede Hobro vist straffespark lige nu...
-
R Rosenberg
- Allstar

Horribelt teknisk niveau hos de spillere, især midtbanen. Så mange afleveringer, som kunne skabe farlige situationer, hvis de sad i skabet, er enten for slatne eller for upræcise eller begge dele.
Ædruelighedens stemme
hvis man vil spille med 3 inde på midten så skal det ikke være 3 ligegyldige bold flytter
AaB AaB AaB AaB
Håber Højer bliver fyret snart. Spillet er totalt tandløst. Det er som at se Danmark i Qatar. Frygteligt!
“Det er en skændsel at sidde og se AaB lige nu”
- Jesper Thygesen, 2026
- Jesper Thygesen, 2026
-
R Rosenberg
- Allstar

Wieghorst er jo nærmest brasilianer i sammenligning.
Ædruelighedens stemme
José Mourinho kunne ikke gøre noget med det elendige sammensatte hold vi har
AaB AaB AaB AaB
Hvis vi ryger i bund 6 og der går panik i den, så er vi altså ikke bedre end at vi kan rykke ned.
planer kan være nok så gode når man har så et ringe hold
AaB AaB AaB AaB
Problemet med Højer er at der på ingen måde er fremgang at spore, ja faktisk tværtimod, vi er jo bare blevet ringere og ringere det seneste halve år.
Og at han bliver ved med at insistere på en 3 mands midtbane er jo helt på månen, vi rykker ned hvis ikke vi ændrer kurs
Og at han bliver ved med at insistere på en 3 mands midtbane er jo helt på månen, vi rykker ned hvis ikke vi ændrer kurs
-
Dongdongwh0
- 2. div

Får Adedeji høj løn ?
Truppen er meget dårlig, men der er også noget helt galt med mentaliteten, når vi hele tiden bliver så passive. Og så er der trænerteamets evindelige vaklen og udskiftning i staropstillingen, manglen på koncept osv.
Hvis vi havde råd til endnu en fyring, ville jeg også tænke, at Højers sæde var varmt.
Det så da fint nok ud i 15-20 min hvor vi fik et overtag og hvilede på bolden, men pånær en enkelt chance, der kom på individuel aktion af John, skabte vi ingenting. Siden har det været os der er under pres og Hobro har haft flere gode muligheder.
Vi ligner et hold der er meget dårligt trænet - både taktisk og fysisk.
Vi ligner et hold der er meget dårligt trænet - både taktisk og fysisk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg synes nu ikke holdet er så dårligt, at det er acceptabelt at vi er presset i bund af en nedrykningskandidat i 1. division.
Jeg synes det er fair nok at vurdere Højer på hvad han får ud af det han har at gøre med.
Helt enig, vi har simpelthen ikke råd til at fyre endnu en.Sauer skrev: ↑14. mar 2026, 13:41Truppen er meget dårlig, men der er også noget helt galt med mentaliteten, når vi hele tiden bliver så passive. Og så er der trænerteamets evindelige vaklen og udskiftning i staropstillingen, manglen på koncept osv.
Hvis vi havde råd til endnu en fyring, ville jeg også tænke, at Højers sæde var varmt.
Hvor ville det være komisk hvis Wichmann får bragende success i FCK
Jeg frygter lidt at Højer overser noget basalt, synes afleveringer ligger en meter forkert nærmest hver gang, indimellem bliver en bold over 3 meter spillet retur 40 cm over græshøjde.
Flere spiller over satser også defensivt og vinder derfor ikke deres direkte duel.
Der er nogle klassiske dyder der skal indskærpes.
Flere spiller over satser også defensivt og vinder derfor ikke deres direkte duel.
Der er nogle klassiske dyder der skal indskærpes.
jeg troer bare ikke det ændre en skid hvis vi skifter træner
AaB AaB AaB AaB