HoBro-AaB 10-04. 2026

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
razmatazz
Drenge
Drenge
Indlæg: 34
Tilmeldt: 8. aug 2008, 00:04

HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af razmatazz » 10. apr 2026, 17:31

Vi vinder!!!!

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 453
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: HoBro-AaB

Indlæg af Krage » 10. apr 2026, 17:32

Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16014
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 17:48

Krage skrev:
10. apr 2026, 17:32
Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?
Enormt spændende, og samtidig genvalg til Maarup på højre back, Nielsen ind på venstre, og Børsting i start-11! Posen er da blevet rystet lidt, selv om vi leverede en fin 2. Halvleg sidst og vandt stort. Spændende, Højer, meget spændende.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Hanga » 10. apr 2026, 17:51

"Spændende" tidspunkt at give Grønkjær startpladsen. Kan selvfølgelig være nødtvungen, men hvorfor er Müller så på bænken? Jeg er bestemt ikke den store fan af Müller, men jeg synes ikke det er tidspunktet at bænke ham på. Han har som en af de få haft et fornuftigt forår og at give unge Grønkjær chancen i en tid hvor nedrykningsspøgelset fortsat er der, er for mig at se et lidt farligt eksperiment. Hvis vi giver lige så mange afslutninger væk som vi plejer så får han en travl kamp. Kom så knægt!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3186
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af troelsh » 10. apr 2026, 17:59

Ifølge Flashscore spiller vi simpelthen 4-4-2

Dejligt med Grønkjær på mål, håber han klarer det godt

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 958
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af haghdk » 10. apr 2026, 18:06

Den så ikke go' ud den der!

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:06

åh nej det ser ik godt ud

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af baresi » 10. apr 2026, 18:06

Fy for satan
Tiedemanns ankel vender 180 grader

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3186
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af troelsh » 10. apr 2026, 18:10

Ville hellere have tabt 10-0 end at se Tiedemann få sådan en skade.
God bedring til ham, det så ikke godt ud

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:10

Satme synd, der går nok alligevel et stykke tid før vi ser ham i omdrejninger igen :(

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 18:10

Jeg så ikke episoden, så jeg spolede tilbage - det fortryder jeg :( Alt det bedste til Tiedemann
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Hanga » 10. apr 2026, 18:11

Puha katastrofe for både Tiedeman og AaB. Det centerforsvar vi nu skal spille sæsonen færdig med er ungt og uprøvet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:13

Hanga skrev:
10. apr 2026, 18:11
Puha katastrofe for både Tiedeman og AaB. Det centerforsvar vi nu skal spille sæsonen færdig med er ungt og uprøvet.
Ja det bliver sku nervepirrende at skulle se den konstellation resten af sæsonen.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 18:15

AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:13
Hanga skrev:
10. apr 2026, 18:11
Puha katastrofe for både Tiedeman og AaB. Det centerforsvar vi nu skal spille sæsonen færdig med er ungt og uprøvet.
Ja det bliver sku nervepirrende at skulle se den konstellation resten af sæsonen.
Der skal absolut ikke komme flere skader til i midterforsvaret, og karantæner er på det nærmeste forbudt! Har vi overhovedet nogen alternativer til Olsson og Makolli?
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16014
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 18:16

Puuuha, forfærdeligt synd for Tiedemann og lidt af en bét for vores forsvar.
Det dér kan godt ligne, at Bjarne Pudel bliver en endnu mere vigtig bestanddel af vores forsvar når næste sæson starter op. Ærgerligt han ikke er klar allerede nu.

Vi har dog også Noel som en faktor, det burde reelt være hans bedste position.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:16

jens fup skrev:
10. apr 2026, 18:15
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:13
Hanga skrev:
10. apr 2026, 18:11
Puha katastrofe for både Tiedeman og AaB. Det centerforsvar vi nu skal spille sæsonen færdig med er ungt og uprøvet.
Ja det bliver sku nervepirrende at skulle se den konstellation resten af sæsonen.
Der skal absolut ikke komme flere skader til i midterforsvaret, og karantæner er på det nærmeste forbudt! Har vi overhovedet nogen alternativer til Olsson og Makolli?
Noel kan måske få sit gennembrud i centerforsvaret :aabfan:

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4119
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af baresi » 10. apr 2026, 18:17

troelsh skrev:
10. apr 2026, 17:59
Ifølge Flashscore spiller vi simpelthen 4-4-2

Dejligt med Grønkjær på mål, håber han klarer det godt
Vi spiller 4-4-2
Møller ligger oppe ved Helenius og ser ud til have en lidt fri rolle og trækker tit ned som 10er
Adedeji højre midt Kornelius venstre midt.
Børsting og håpnes centralt
Syns det ser spændende ud

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2026, 18:17

jens fup skrev:
10. apr 2026, 18:15
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:13
Hanga skrev:
10. apr 2026, 18:11
Puha katastrofe for både Tiedeman og AaB. Det centerforsvar vi nu skal spille sæsonen færdig med er ungt og uprøvet.
Ja det bliver sku nervepirrende at skulle se den konstellation resten af sæsonen.
Der skal absolut ikke komme flere skader til i midterforsvaret, og karantæner er på det nærmeste forbudt! Har vi overhovedet nogen alternativer til Olsson og Makolli?
Noel. Som er mere CB end VB.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16014
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 18:19

R Rosenberg skrev:
10. apr 2026, 18:17
jens fup skrev:
10. apr 2026, 18:15
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:13
Hanga skrev:
10. apr 2026, 18:11
Puha katastrofe for både Tiedeman og AaB. Det centerforsvar vi nu skal spille sæsonen færdig med er ungt og uprøvet.
Ja det bliver sku nervepirrende at skulle se den konstellation resten af sæsonen.
Der skal absolut ikke komme flere skader til i midterforsvaret, og karantæner er på det nærmeste forbudt! Har vi overhovedet nogen alternativer til Olsson og Makolli?
Noel. Som er mere CB end VB.
Langt mere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16014
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 18:24

Der er relativt god struktur i holdet - det er da glædeligt at se. Hobro står også ret godt i defensiven, så det ligner en kamp, hvor en enkelt fejl kan blive afgørende.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar