HoBro-AaB 10-04. 2026
- Krage
- 1. div

- Indlæg: 453
- Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Aalborg
Re: HoBro-AaB
Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?
Re: HoBro-AaB
Enormt spændende, og samtidig genvalg til Maarup på højre back, Nielsen ind på venstre, og Børsting i start-11! Posen er da blevet rystet lidt, selv om vi leverede en fin 2. Halvleg sidst og vandt stort. Spændende, Højer, meget spændende.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
"Spændende" tidspunkt at give Grønkjær startpladsen. Kan selvfølgelig være nødtvungen, men hvorfor er Müller så på bænken? Jeg er bestemt ikke den store fan af Müller, men jeg synes ikke det er tidspunktet at bænke ham på. Han har som en af de få haft et fornuftigt forår og at give unge Grønkjær chancen i en tid hvor nedrykningsspøgelset fortsat er der, er for mig at se et lidt farligt eksperiment. Hvis vi giver lige så mange afslutninger væk som vi plejer så får han en travl kamp. Kom så knægt!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Ifølge Flashscore spiller vi simpelthen 4-4-2
Dejligt med Grønkjær på mål, håber han klarer det godt
Dejligt med Grønkjær på mål, håber han klarer det godt
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 958
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Den så ikke go' ud den der!
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
åh nej det ser ik godt ud
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Fy for satan
Tiedemanns ankel vender 180 grader
Tiedemanns ankel vender 180 grader
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Ville hellere have tabt 10-0 end at se Tiedemann få sådan en skade.
God bedring til ham, det så ikke godt ud
God bedring til ham, det så ikke godt ud
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Satme synd, der går nok alligevel et stykke tid før vi ser ham i omdrejninger igen 
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Jeg så ikke episoden, så jeg spolede tilbage - det fortryder jeg
Alt det bedste til Tiedemann
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Puha katastrofe for både Tiedeman og AaB. Det centerforsvar vi nu skal spille sæsonen færdig med er ungt og uprøvet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Der skal absolut ikke komme flere skader til i midterforsvaret, og karantæner er på det nærmeste forbudt! Har vi overhovedet nogen alternativer til Olsson og Makolli?
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Puuuha, forfærdeligt synd for Tiedemann og lidt af en bét for vores forsvar.
Det dér kan godt ligne, at Bjarne Pudel bliver en endnu mere vigtig bestanddel af vores forsvar når næste sæson starter op. Ærgerligt han ikke er klar allerede nu.
Vi har dog også Noel som en faktor, det burde reelt være hans bedste position.
Det dér kan godt ligne, at Bjarne Pudel bliver en endnu mere vigtig bestanddel af vores forsvar når næste sæson starter op. Ærgerligt han ikke er klar allerede nu.
Vi har dog også Noel som en faktor, det burde reelt være hans bedste position.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Vi spiller 4-4-2
Møller ligger oppe ved Helenius og ser ud til have en lidt fri rolle og trækker tit ned som 10er
Adedeji højre midt Kornelius venstre midt.
Børsting og håpnes centralt
Syns det ser spændende ud
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Noel. Som er mere CB end VB.
Ædruelighedens stemme
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Langt mere.R Rosenberg skrev: ↑10. apr 2026, 18:17Noel. Som er mere CB end VB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Der er relativt god struktur i holdet - det er da glædeligt at se. Hobro står også ret godt i defensiven, så det ligner en kamp, hvor en enkelt fejl kan blive afgørende.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
