Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 958
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af haghdk » 27. maj 2026, 18:21

baresi skrev:
27. maj 2026, 17:10
haghdk skrev:
27. maj 2026, 16:52
Funky skrev:
27. maj 2026, 16:34
FlemmingG skrev:
27. maj 2026, 16:33
R Rosenberg skrev:
27. maj 2026, 16:25
Forza skrev:
27. maj 2026, 15:58


Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.
Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.
Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med ham
Aren't we all!? Altså bare det at der er en samtale må jo alt andet lige betyde at tyskerne vitterligt ER på vej ud og ikke har nogen interesse i klubben, ellers ville Thelander da på ingen måde gå i dialog?!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2336
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af RicoBR02 » 27. maj 2026, 18:59

"AaB melder noget ud imorgen" I min verden skriger det af skuffelse. Havde forventet at ydesen havde skrevet at der kom en ny spiller.

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af andrii » 27. maj 2026, 19:04

RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 18:59
"AaB melder noget ud imorgen" I min verden skriger det af skuffelse. Havde forventet at ydesen havde skrevet at der kom en ny spiller.
Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2336
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af RicoBR02 » 27. maj 2026, 19:09

andrii skrev:
27. maj 2026, 19:04
RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 18:59
"AaB melder noget ud imorgen" I min verden skriger det af skuffelse. Havde forventet at ydesen havde skrevet at der kom en ny spiller.
Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.
Det ville gøre mine trusser en anelse mere våde end en ny spiller

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 958
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af haghdk » 27. maj 2026, 19:13

RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 19:09
andrii skrev:
27. maj 2026, 19:04
RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 18:59
"AaB melder noget ud imorgen" I min verden skriger det af skuffelse. Havde forventet at ydesen havde skrevet at der kom en ny spiller.
Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.
Det ville gøre mine trusser en anelse mere våde end en ny spiller
Jeg har allerede fundet toiletrullen frem så jeg er klar hvis den bliver breaket.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8749
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Forza » 27. maj 2026, 19:19

RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 18:59
"AaB melder noget ud imorgen" I min verden skriger det af skuffelse. Havde forventet at ydesen havde skrevet at der kom en ny spiller.
Altså hans svar er på et konkret spørgsmål hans udmeldinger om en transfer - så jeg kan ikke forestille mig andet end det er den handel, der refereres til.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af R Rosenberg » 27. maj 2026, 19:21

RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 19:09
andrii skrev:
27. maj 2026, 19:04
RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 18:59
"AaB melder noget ud imorgen" I min verden skriger det af skuffelse. Havde forventet at ydesen havde skrevet at der kom en ny spiller.
Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.
Det ville gøre mine trusser en anelse mere våde end en ny spiller
Og de er i forvejen ikke kendt som de tørreste i Aalborg Øst - og det siger jo ikke så lidt.
Ædruelighedens stemme

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2336
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af RicoBR02 » 27. maj 2026, 19:23

R Rosenberg skrev:
27. maj 2026, 19:21
RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 19:09
andrii skrev:
27. maj 2026, 19:04
RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 18:59
"AaB melder noget ud imorgen" I min verden skriger det af skuffelse. Havde forventet at ydesen havde skrevet at der kom en ny spiller.
Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.
Det ville gøre mine trusser en anelse mere våde end en ny spiller
Og de er i forvejen ikke kendt som de tørreste i Aalborg Øst - og det siger jo ikke så lidt.
De har været knastørre siden midten af 2023

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 247
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af andrii » 27. maj 2026, 19:24

Forza skrev:
27. maj 2026, 19:19
RicoBR02 skrev:
27. maj 2026, 18:59
"AaB melder noget ud imorgen" I min verden skriger det af skuffelse. Havde forventet at ydesen havde skrevet at der kom en ny spiller.
Altså hans svar er på et konkret spørgsmål hans udmeldinger om en transfer - så jeg kan ikke forestille mig andet end det er den handel, der refereres til.
Begge dele er vi vel klar på :thumbsup: :aabfan:

Brugeravatar
MarkyMark
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 8. nov 2022, 14:11
Favoritspiller: Munken
Geografisk sted: Kastetvej

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af MarkyMark » 27. maj 2026, 20:06

andrii skrev:
27. maj 2026, 19:04

Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.
Stop nu med det der Jens Rasmussen crap.

Hvis han ville have købt AaB havde han gjort det ifm. den komplet fejlslagne kapitalforhøjelse. Hvorfor skulle han vente med at købe klubben hvis han var interesseret, vel vidende at hullet han skal dække kun bliver større og større.

Der er keine ræson i det mønster og det er intet andet end en våd drøm der ikke bliver til noget.

Jimmy1
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jimmy1 » 27. maj 2026, 20:28

MarkyMark skrev:
27. maj 2026, 20:06
andrii skrev:
27. maj 2026, 19:04

Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.
Stop nu med det der Jens Rasmussen crap.

Hvis han ville have købt AaB havde han gjort det ifm. den komplet fejlslagne kapitalforhøjelse. Hvorfor skulle han vente med at købe klubben hvis han var interesseret, vel vidende at hullet han skal dække kun bliver større og større.

Der er keine ræson i det mønster og det er intet andet end en våd drøm der ikke bliver til noget.
Det er jeg uenig i. Det handler om at Peters & Co. ønsker fuld valuta for deres aktier og dermed gå ud af døren uden et tab - selv en rigmand vil ikke betale kæmpe overpris for et aktiv. Derfor dette ingemandsland. Man forventer vel at tyskerne slækker på deres krav før eller siden så de bare bliver lidt realistiske

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Hanga » 27. maj 2026, 20:38

Funky skrev:
27. maj 2026, 16:33
Japaneren Brian. Det lyder simpelthen som en karakter fra Mandrilaftalen. Men det skal ikke ligge ham til last, tværtimod, og kan han tonse bolde i mål skal det nok blive et trøje-hit.
Hvis man nu ikke rigtig kendte noget til AaB, så ville man nok forestille sig noget andet, hvis man fik at vide at Brian og John starter i angreb :P

Hvad er det nu lige hans fulde navn er?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 958
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af haghdk » 27. maj 2026, 20:39

Hanga skrev:
27. maj 2026, 20:38
Funky skrev:
27. maj 2026, 16:33
Japaneren Brian. Det lyder simpelthen som en karakter fra Mandrilaftalen. Men det skal ikke ligge ham til last, tværtimod, og kan han tonse bolde i mål skal det nok blive et trøje-hit.
Hvis man nu ikke rigtig kendte noget til AaB, så ville man nok forestille sig noget andet, hvis man fik at vide at Brian og John starter i angreb :P

Hvad er det nu lige hans fulde navn er?
Seo Nwadike Uchebrian

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 219
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Evigglad Frederiksen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DGK » 27. maj 2026, 20:50

haghdk skrev:
27. maj 2026, 20:39
Hanga skrev:
27. maj 2026, 20:38
Funky skrev:
27. maj 2026, 16:33
Japaneren Brian. Det lyder simpelthen som en karakter fra Mandrilaftalen. Men det skal ikke ligge ham til last, tværtimod, og kan han tonse bolde i mål skal det nok blive et trøje-hit.
Hvis man nu ikke rigtig kendte noget til AaB, så ville man nok forestille sig noget andet, hvis man fik at vide at Brian og John starter i angreb :P

Hvad er det nu lige hans fulde navn er?
Seo Nwadike Uchebrian
Han må rangere højt på Google med det fornavn (jeg finder selv ud)

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4122
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 27. maj 2026, 20:58

MarkyMark skrev:
27. maj 2026, 20:06
andrii skrev:
27. maj 2026, 19:04

Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.
Stop nu med det der Jens Rasmussen crap.

Hvis han ville have købt AaB havde han gjort det ifm. den komplet fejlslagne kapitalforhøjelse. Hvorfor skulle han vente med at købe klubben hvis han var interesseret, vel vidende at hullet han skal dække kun bliver større og større.

Der er keine ræson i det mønster og det er intet andet end en våd drøm der ikke bliver til noget.
Ahh så simpelt er det altså ikke “bare” lige at lave den manøvre med at købe dem ud. Og det er heller ikke rigtigt det du skriver . Der er forsøgt men de har ikke kunnet opnå enighed - og tyskerne er ikke bare lige på vej ud.. man skal huske på at Jens Rasmussen har sat sin egen førerhund ind som bestyrelses formand .. nok ikke uden grund. BPTC er forsøgt købt ud og det mislykkedes - så prøvede man fra AaBs side og jagte 75 mio også som taktik for at se om det kunne lykkes i runde 2 ved at de ville “opgive” og frasælge - men der ved de heller ikke på. Der er gået lidt hårdknude i den - men jeg kan fortælle dig arvede vel kun er 1 modstander tilbage i BPTC og han hedder Jan Peters … den sidste bastion

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 958
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af haghdk » 27. maj 2026, 21:00

DGK skrev:
27. maj 2026, 20:50
haghdk skrev:
27. maj 2026, 20:39
Hanga skrev:
27. maj 2026, 20:38
Funky skrev:
27. maj 2026, 16:33
Japaneren Brian. Det lyder simpelthen som en karakter fra Mandrilaftalen. Men det skal ikke ligge ham til last, tværtimod, og kan han tonse bolde i mål skal det nok blive et trøje-hit.
Hvis man nu ikke rigtig kendte noget til AaB, så ville man nok forestille sig noget andet, hvis man fik at vide at Brian og John starter i angreb :P

Hvad er det nu lige hans fulde navn er?
Seo Nwadike Uchebrian
Han må rangere højt på Google med det fornavn (jeg finder selv ud)
Badum tsss

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Patmand » 27. maj 2026, 21:06

haghdk skrev:
27. maj 2026, 20:39
Hanga skrev:
27. maj 2026, 20:38
Funky skrev:
27. maj 2026, 16:33
Japaneren Brian. Det lyder simpelthen som en karakter fra Mandrilaftalen. Men det skal ikke ligge ham til last, tværtimod, og kan han tonse bolde i mål skal det nok blive et trøje-hit.
Hvis man nu ikke rigtig kendte noget til AaB, så ville man nok forestille sig noget andet, hvis man fik at vide at Brian og John starter i angreb :P

Hvad er det nu lige hans fulde navn er?
Seo Nwadike Uchebrian
Ikke særligt japansk, og hans far er også fra Nigeria.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6766
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 27. maj 2026, 23:41

baresi skrev:
27. maj 2026, 20:58
MarkyMark skrev:
27. maj 2026, 20:06
andrii skrev:
27. maj 2026, 19:04

Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.
Stop nu med det der Jens Rasmussen crap.

Hvis han ville have købt AaB havde han gjort det ifm. den komplet fejlslagne kapitalforhøjelse. Hvorfor skulle han vente med at købe klubben hvis han var interesseret, vel vidende at hullet han skal dække kun bliver større og større.

Der er keine ræson i det mønster og det er intet andet end en våd drøm der ikke bliver til noget.
Ahh så simpelt er det altså ikke “bare” lige at lave den manøvre med at købe dem ud. Og det er heller ikke rigtigt det du skriver . Der er forsøgt men de har ikke kunnet opnå enighed - og tyskerne er ikke bare lige på vej ud.. man skal huske på at Jens Rasmussen har sat sin egen førerhund ind som bestyrelses formand .. nok ikke uden grund. BPTC er forsøgt købt ud og det mislykkedes - så prøvede man fra AaBs side og jagte 75 mio også som taktik for at se om det kunne lykkes i runde 2 ved at de ville “opgive” og frasælge - men der ved de heller ikke på. Der er gået lidt hårdknude i den - men jeg kan fortælle dig arvede vel kun er 1 modstander tilbage i BPTC og han hedder Jan Peters … den sidste bastion
Udover det med at blive enige er der vel også bare det i det, at Ramsussen og Co (Eller en anden køber) jo nok hellere vil gemme pengene og investere dem direkte i klubben fremfor i 2 x Peters's pensionsopsparring.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
andy
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 94
Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aaleren

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af andy » 28. maj 2026, 09:50

Min F5 knap er allerede knækket. SKER DER IKKE SNART NOGET?????

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4122
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 28. maj 2026, 10:01


Besvar