I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 1. jun 2026, 08:58
Jakobsen skrev: ↑1. jun 2026, 08:51
Rolf Engels skrev: ↑1. jun 2026, 08:49
Jimmy1 skrev: ↑1. jun 2026, 07:58
Nå. Victor Fjeldgaard slutter sæsonen af med 2 scoringer og ender dermed på 19 mål i 26 kampe - og det er vel at mærke for et hold der slutter som nummer 10 ud af 14. Næst mest scorende u-19 spiller.
Håber man giver ham en kontrakt og lader ham konkurrere med Brian og Bertram, selvom udsigten til spilletid ser begrænset ud.
Jeg har undret mig gevaldigt over, at man end ikke har haft ham med på bænken i de her sidste ligegyldige kampe, hvor vi ingen rigtig angriber har haft. Det har virket mærkeligt. Så jeg tænker ikke tilliden er ret stor.
Mon ikke han fortsætter i Hobro, og laver en Mads Freundlich?
Både og. Der kan vel også være noget i, at der er brug for ham på U19 eller klubben vurderer den bedste udvikling ligger, men vil også hellere se Fjeldgaard end any given SSE spiller starte inde.
Men han har ikke fået en kontrakt eller forsøgt på 1. holdet. Det må tyde på at man enten ikke tror på ham - eller at man er meget i tvivl.
På baggrund af hans stats, så kan jeg også undre mig. Jeg har dog ikke set ham spille, så man må tro at de har en dybere indsigt der kan retfærdiggøre det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
NicoBasso
- Drenge

- Indlæg: 28
- Tilmeldt: 24. sep 2018, 11:22
- Favoritspiller: Phillip Ochs
Indlæg
af NicoBasso » 1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
-
andy
- Ynglinge

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Indlæg
af andy » 1. jun 2026, 09:30
NicoBasso skrev: ↑1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
Satans også! Det er en af de eneste spillere i klubben som der rent faktisk er lidt perspektiv i. Hvor lang tid gælder hans nuværende kontrakt?
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Indlæg
af R Rosenberg » 1. jun 2026, 09:30
NicoBasso skrev: ↑1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
As predicted...
Ædruelighedens stemme
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 1. jun 2026, 09:31
NicoBasso skrev: ↑1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
For helvede. Det ville simpelthen være vanvittigt hvis de ikke kan finde hinanden. Har netop fået kæmpet sig ind i varmen og står overfor en kommende sæson med en større rolle i en klub der satser gevaldigt på ungdommen.
Samtidig har AaB virkelig brug for at talenterne bliver.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 1. jun 2026, 09:31
andy skrev: ↑1. jun 2026, 09:30
NicoBasso skrev: ↑1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
Satans også! Det er en af de eneste spillere i klubben som der rent faktisk er lidt perspektiv i. Hvor lang tid gælder hans nuværende kontrakt?
Udløber i sommeren 2027.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 1. jun 2026, 09:33
Det irriterer mig også enormt at nærmest alle talenter har kontraktudløb indenfor et år. Altså, de skal sgu da forlænges tidligere hvis det er spillere man tror på.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
NicoBasso
- Drenge

- Indlæg: 28
- Tilmeldt: 24. sep 2018, 11:22
- Favoritspiller: Phillip Ochs
Indlæg
af NicoBasso » 1. jun 2026, 09:34
Forza skrev: ↑1. jun 2026, 09:31
andy skrev: ↑1. jun 2026, 09:30
NicoBasso skrev: ↑1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
Satans også! Det er en af de eneste spillere i klubben som der rent faktisk er lidt perspektiv i. Hvor lang tid gælder hans nuværende kontrakt?
Udløber i sommeren 2027.
OBS! Så afskriver William Thomsen ikke at blive i AaB, det skulle eftersigende være økonomien i AaBs tilbud som han ikke mener er godt nok. Man kan håbe at AaB vælger at øge deres løntilbud.
Selvom det giver dårlige associationer til Tengstedt mf.
-
andy
- Ynglinge

- Indlæg: 94
- Tilmeldt: 4. aug 2014, 12:33
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Indlæg
af andy » 1. jun 2026, 09:34
Forza skrev: ↑1. jun 2026, 09:31
andy skrev: ↑1. jun 2026, 09:30
NicoBasso skrev: ↑1. jun 2026, 09:28
William Thomsen har afvist et kontrakttilbud på mellem 25-30.000 om måneden fra AaB. Flere udenlandske klubber står klar i kulissen, men også Lyngby skulle være meget interesseret.
Satans også! Det er en af de eneste spillere i klubben som der rent faktisk er lidt perspektiv i. Hvor lang tid gælder hans nuværende kontrakt?
Udløber i sommeren 2027.
Pis og lort. Så skal han jo skydes af nu. Shit hvor er det altså deprimerende at være AaB fan - det er det rene selvpineri...
-
Brodernumsi
- Allstar

- Indlæg: 3467
- Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Indlæg
af Brodernumsi » 1. jun 2026, 10:26
25-30k er da også latterligt lidt, hvis han er vores største talent.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Forza
- Allstar

- Indlæg: 8746
- Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59
Indlæg
af Forza » 1. jun 2026, 10:30
Brodernumsi skrev: ↑1. jun 2026, 10:26
25-30k er da også latterligt lidt, hvis han er vores største talent.
Ja, men også svært at vurdere. Det kan jo være at kontrakten er lagt op på gode bonusser for at spille.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Dr. Holst
- 1. div

- Indlæg: 333
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:53
- Geografisk sted: 9tuz baby baby
Indlæg
af Dr. Holst » 1. jun 2026, 10:41
Forza skrev: ↑1. jun 2026, 10:30
Brodernumsi skrev: ↑1. jun 2026, 10:26
25-30k er da også latterligt lidt, hvis han er vores største talent.
Ja, men også svært at vurdere. Det kan jo være at kontrakten er lagt op på gode bonusser for at spille.
Ja, hvis de tal står til troende må man håbe der er bonusser oveni. En spiller der enten har (betydende) indhop eller er starter skal vel ha en højere løn som grundløn?
Gælder det ikke stadig at hvis spilleren er dygtig nok så er alder uden betydning ifht at få spilletid? Det gælder vel også løn -hvis en spiller præsterer godt, så skal han også have en løn derefter.
Den lave grundløn kan være udtryk for at der er ikke mere at rutte med. Møller udtalte senest i Ripodsten at man luger ud i bunden/midten af truppen for at skabe mere økonomi til at styrke toppen af truppen. I lyset af at økonomien er dårligere end i mange år, så kan det være at der simpelthen ikke er mere at skyde med i budgettet. Det kan selvfølgeligt også være udtryk for forhandlingsstrategi.
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i
https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
-
Gnu
- Allstar

- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Indlæg
af Gnu » 1. jun 2026, 10:50
Hvis man vil forlænge med et talent, som har kontrakt et år endnu, må det jo være fordi man godt ved, at man skal se at få papir på ham.
Så er det jo at tage pis på den unge mand, hvis man tilbyder 25-30k.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
FIDEL
- Allstar

- Indlæg: 6607
- Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
- Favoritspiller: Milan Makaric
Indlæg
af FIDEL » 1. jun 2026, 10:50
Man bør give W. Thomsen en bedre kontrakt. Hvornår har vi sidst set et talent komme ind fra bænken og gøre en forskel hver gang? Der langt imellem, og vi skal vel tilbage til Mæhle.
Der er krummer i Thomsen.
-
baresi
- Allstar

- Indlæg: 4116
- Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
- Favoritspiller: baresi
Indlæg
af baresi » 1. jun 2026, 11:07
FIDEL skrev: ↑1. jun 2026, 10:50
Man bør give W. Thomsen en bedre kontrakt. Hvornår har vi sidst set et talent komme ind fra bænken og gøre en forskel hver gang? Der langt imellem, og vi skal vel tilbage til Mæhle.
Der er krummer i Thomsen.
Man SKaL satme også sende et signal til omverden og øvrige talenter om at AaB skal være stedet hvor man udvikler sig for så at komme videre til større adresser.
Ellers er hele tankegangen om at spille ungt jo håbløst.
Sse22 version var en talent fabrik hvor de asap skulle have debut og sælges så hurtigt som muligt. Det handlede kun om penge
Nu må man træde i karakter og så få forlænget den kontrakt.
-
Lyngehoevdingen
- 1. div

- Indlæg: 316
- Tilmeldt: 17. dec 2016, 15:16
- Favoritspiller: Milan Timko
Indlæg
af Lyngehoevdingen » 1. jun 2026, 11:13
FIDEL skrev: ↑1. jun 2026, 10:50
Man bør give W. Thomsen en bedre kontrakt. Hvornår har vi sidst set et talent komme ind fra bænken og gøre en forskel hver gang? Der langt imellem, og vi skal vel tilbage til Mæhle.
Der er krummer i Thomsen.
Du har ret.
Bortset fra at Mæhle nærmest aldrig blev brugt som indskifter. I hans tredje optræden startede han inde, og så var han fast mand derfra. Men det har ikke så meget med W. Thomsen at gøre.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.
Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.
-
FIDEL
- Allstar

- Indlæg: 6607
- Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
- Favoritspiller: Milan Makaric
Indlæg
af FIDEL » 1. jun 2026, 11:17
baresi skrev: ↑1. jun 2026, 11:07
FIDEL skrev: ↑1. jun 2026, 10:50
Man bør give W. Thomsen en bedre kontrakt. Hvornår har vi sidst set et talent komme ind fra bænken og gøre en forskel hver gang? Der langt imellem, og vi skal vel tilbage til Mæhle.
Der er krummer i Thomsen.
Man SKaL satme også sende et signal til omverden og øvrige talenter om at AaB skal være stedet hvor man udvikler sig for så at komme videre til større adresser.
Ellers er hele tankegangen om at spille ungt jo håbløst.
Sse22 version var en talent fabrik hvor de asap skulle have debut og sælges så hurtigt som muligt. Det handlede kun om penge
Nu må man træde i karakter og så få forlænget den kontrakt.
Præcis, hvis man vil bruge unge spillere, så skal man både vise dem tillid selvfølgelig, men også behandle dem som 1. holdsspillere, der bærer et ansvar. De skal ikke bare være billig arbejdskraft, og jeg bryder mig simpelthen ikke om, at det er på spillerbudgettet, der spares. AaB skal se at få fingeren ud og så få skåret ENDNU mere ned på trænere, specialister osv. Problemet er, at man stadig tror man er en del af eliten i dansk fodbold - det er man bare overhovedet ikke længere.
-
FIDEL
- Allstar

- Indlæg: 6607
- Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
- Favoritspiller: Milan Makaric
Indlæg
af FIDEL » 1. jun 2026, 11:21
Lyngehoevdingen skrev: ↑1. jun 2026, 11:13
FIDEL skrev: ↑1. jun 2026, 10:50
Man bør give W. Thomsen en bedre kontrakt. Hvornår har vi sidst set et talent komme ind fra bænken og gøre en forskel hver gang? Der langt imellem, og vi skal vel tilbage til Mæhle.
Der er krummer i Thomsen.
Du har ret.
Bortset fra at Mæhle nærmest aldrig blev brugt som indskifter. I hans tredje optræden startede han inde, og så var han fast mand derfra. Men det har ikke så meget med W. Thomsen at gøre.
Rigtigt. Det er bare bemærkelsesværdigt med den "impact" Thomsen kommer med ift. de mange andre talenter, som har fået chancen igennem årene. Hvor mange gange har vi ikke set unge lovende spillere levere anonyme indsatser, F.eks. Wessam, Noshe, Tengstedt, Arnorsson.
-
Alpa Chino
- Superliga

- Indlæg: 595
- Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06
Indlæg
af Alpa Chino » 1. jun 2026, 11:57
Thomsen må for min skyld gerne overtage både John og Adedejis løn.
Forlæng og giv ham 4 år.
-
RicoBR02
- Allstar

- Indlæg: 2334
- Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
- Favoritspiller: Strandli
Indlæg
af RicoBR02 » 1. jun 2026, 12:12
FIDEL skrev: ↑1. jun 2026, 11:17
baresi skrev: ↑1. jun 2026, 11:07
FIDEL skrev: ↑1. jun 2026, 10:50
Man bør give W. Thomsen en bedre kontrakt. Hvornår har vi sidst set et talent komme ind fra bænken og gøre en forskel hver gang? Der langt imellem, og vi skal vel tilbage til Mæhle.
Der er krummer i Thomsen.
Man SKaL satme også sende et signal til omverden og øvrige talenter om at AaB skal være stedet hvor man udvikler sig for så at komme videre til større adresser.
Ellers er hele tankegangen om at spille ungt jo håbløst.
Sse22 version var en talent fabrik hvor de asap skulle have debut og sælges så hurtigt som muligt. Det handlede kun om penge
Nu må man træde i karakter og så få forlænget den kontrakt.
Præcis, hvis man vil bruge unge spillere, så skal man både vise dem tillid selvfølgelig, men også behandle dem som 1. holdsspillere, der bærer et ansvar. De skal ikke bare være billig arbejdskraft, og jeg bryder mig simpelthen ikke om, at det er på spillerbudgettet, der spares. AaB skal se at få fingeren ud og så få skåret ENDNU mere ned på trænere, specialister osv. Problemet er, at man stadig tror man er en del af eliten i dansk fodbold - det er man bare overhovedet ikke længere.
Vi skal satme passe på. Lige nu er der træner flugt fra mange af vores ungdomshold, gode trænere der ikke får forlænget deres kontrakter eller bliver sat voldsomt ned i løn. Andre klubber i Jylland står og klapper i hænderne og fisker de trænere der er noget værd. Det sejler lige nu i organisationen og bliver vi ved med at spare på akademi delen så kommer det til at have betydning for kvaliteten..