Hvis det passer, at der for tiden er gang i en større armlægning i bestyrelseslokalet og usikkerhed omkring ejerskabet og økonomien, løser man det jo ikke bare med kommunikation. Kan godt være, vi fans hungrer efter nyt, men udmeldinger i dag kan hurtigt se dumme og misvisende ud, hvis virkeligheden er en helt anden om en måned.baresi skrev: ↑15. jun 2026, 08:35ahh jeg synes sgu de har haft mange muligheder for at stikke hovedet frem. Der har lige været et bestyrelsesmøde med det ene, andet og tredje rygte og der er virkelige trælse historier derude fra generelt. jeg må være ærlig at sige at AaB for mig ikke står særligt skarpt kommunikativt. Som jeg skrev i et indlæg for nogle dage siden. Tak BIFs nye sønderjyske træner og se hans indtræden på den store scene. han tager bare teten fra første minut og beder ikke om tid eller tålmodighed og fortæller hvad han vil med holdet.Forza skrev: ↑15. jun 2026, 07:15Hvad er det du tænker de skal sige lige nu? Højer har vel ferie og Møller står for transfers. Vi bliver vel nødt til at afvente handlerne og ideerne i det nye sæson for at kunne vurdere hvordan det reelt ser ud.baresi skrev: ↑15. jun 2026, 07:12Man kunne jo også savne noget tydelig geneeelt fra hornevej og en plan.Hanne94 skrev: ↑14. jun 2026, 23:17Er det en “fyring af træner tråd”, eller kan vi snart få lidt seriøst transferdebat?
Jeg bliver lidt træt af, at se Kolding IF hente den ene efter den anden i 2. Division lige pt. Jeg synes de har en klar og fed strategi. Hente spillere i start tyverne, som har spillet2. Division på et højt niveau.
Ikke at AaB skal gøre det samme, men jeg mangler en klar transferstrategi. Bliver der hentet en lottokupon mere i Norge, eller kigger man i egne rækker herhjemme.
Et forsigtigt bud og en spiller, som er skrevet artikel om i nordjyske. Christian Wagner - bomber pt i superettan. Har spillet i AaB, men også en stor håndfuld kampe i 2. Division med en del mål til følge. Ham kunne jeg godt se udfordre på den forreste position.
Møller og Højer siger begge at man går efter oprykning ingen siger hvordan
Jeg synes det ville klæder Tuxen boll og eller bestyrelsesformanden at gå ud og hælde lidt vand på det store bål der brænder.
kom og sig at vi i bestyrelsen bakker op om at der skal rykkes op næste år, eller sig at vi har været ved at gå alt igennem og med respekt for den vej vi vil med AaB og den økonomi vi kigger ind i, der har vi valgt at komme med en 3 års plan for vores tilbage venden til superligaen.
Jeg mangler at de kommer mere ud af busken. De bør omfavne fans og sponsorer mere og så skabe mere ro og tryghed ud af til. Det gør de ikke.
i AaB bliver alt kommunikation det rene leverpostej af ingenting. Sæt en retning og kommuniker derefter.
Lyder til, der mangler at blive truffet beslutninger helt øverst - og så kan man tale ambitioner og planer derefter.