Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Jeg har foreslået Cornelius Allen fra Hillerød siden han skiftede til Roskilde. Det er nok ved at være en spiller over vores niveau.
Nu ved jeg godt, at man ikke kun skal se på højde, men Kelvin John på 1,75 som også er en ret spinkel fyr tror jeg ikke, at vi får nogen god wingback ud af.baresi skrev: ↑4. jul 2026, 17:47Man skulle have beholdt Noshe som højre wingback.Jakobsen skrev: ↑3. jul 2026, 22:51Jeg er lidt ambivalent med den Marc Nielsen. Han er ingen defensiv ørn, men jeg synes han er en fin spiller på nuværende niveau.
Jeg kunne godt tænke mig, at man måske greb det an med en mere skæv formation, hvor højreback f.eks. er mere defensiv og Marc N så får noget frihed. Det kune kan jo snildt i en formation med to 6'ere. Den store udfordring er selvfølgelig så, aat vi kommer til at blifve mere 3-4-3 agtige og så skal højre wing måske pludselig hæmmes for meget.
Grønkjær
Kallesøe, Tiedeman, Pudel
?, Kaasa, Ny, Nielsen
Kubel, Helenius/Brian, Normamnn
Jeg har svært ved at pege på en højre kant i det her. Børsting er selvfølgelig et bud og jeg vil faktisk mene sådan en kant/wingback er en plads, hvor han kan være god. Adedeji, Jasson og Kelvin John ser jeg ikke spille sådan en position.
Men sjovt nok så kunne jeg godt se en kelvin John på den plads. Den der lykkes med wingbacks er at omskole fysisk stærke og hurtige offensiv spillere som wingbacks.
En 3-4-3 er spændende og nu leger du naturligvis med at alle er klar. Så den går jeg med på.
Makolli - Tiedemann - Pudel
Kelvin - håpnes - kaasa - Marc n
Kubel - Brian - Normann
Jeg tror Kelvins bedste mulighed for succes er i systemer med to angribere, hvor han kan være den klassiske lille angriber.
RAUS RAUS SSE!
Og i sidste ende er det ligegyldigt - AaB spille aldrig fast 3-4-3 under Højer.Jakobsen skrev: ↑4. jul 2026, 22:54Nu ved jeg godt, at man ikke kun skal se på højde, men Kelvin John på 1,75 som også er en ret spinkel fyr tror jeg ikke, at vi får nogen god wingback ud af.baresi skrev: ↑4. jul 2026, 17:47Man skulle have beholdt Noshe som højre wingback.Jakobsen skrev: ↑3. jul 2026, 22:51Jeg er lidt ambivalent med den Marc Nielsen. Han er ingen defensiv ørn, men jeg synes han er en fin spiller på nuværende niveau.
Jeg kunne godt tænke mig, at man måske greb det an med en mere skæv formation, hvor højreback f.eks. er mere defensiv og Marc N så får noget frihed. Det kune kan jo snildt i en formation med to 6'ere. Den store udfordring er selvfølgelig så, aat vi kommer til at blifve mere 3-4-3 agtige og så skal højre wing måske pludselig hæmmes for meget.
Grønkjær
?, Kaasa, Ny, Nielsen
Jeg har svært ved at pege på en højre kant i det her. Børsting er selvfølgelig et bud og jeg vil faktisk mene sådan en kant/wingback er en plads, hvor han kan være god. Adedeji, Jasson og Kelvin John ser jeg ikke spille sådan en position.
Men sjovt nok så kunne jeg godt se en kelvin John på den plads. Den der lykkes med wingbacks er at omskole fysisk stærke og hurtige offensiv spillere som wingbacks.
En 3-4-3 er spændende og nu leger du naturligvis med at alle er klar. Så den går jeg med på.
Kubel - Brian - Normann
Jeg tror Kelvins bedste mulighed for succes er i systemer med to angribere, hvor han kan være den klassiske lille angriber.
Så det blir en 4-3-3
-
Rolf Engels
- 2. div

- Favoritspiller: Otoa
Koooom nu i gang AaB... Gør nu noget
Jeg holder ikke den her tomgang ud...
Jeg tror det venter på sig …Rolf Engels skrev: ↑5. jul 2026, 14:40Koooom nu i gang AaB... Gør nu noget![]()
Men skovgård er jeg ret sikker på skal have nye græsgange
Han forventes vist at skulle videre som jeg hører det.
Ja, og med en ganske fin indsats mod VFF, bl.a. fra Kaasa, så kan Møller jo godt tænke, at han måske skal være ekstra varsom med at få fyret de begrænsede transfermidler af for hurtigt.baresi skrev: ↑5. jul 2026, 14:43Jeg tror det venter på sig …Rolf Engels skrev: ↑5. jul 2026, 14:40Koooom nu i gang AaB... Gør nu noget![]()
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Mærkeligt at det ikke er lykkes at forløse ham. Umiddelbart en meget spændende fysisk pakke han har, til at spille spille på toppen.baresi skrev: ↑5. jul 2026, 14:43Jeg tror det venter på sig …Rolf Engels skrev: ↑5. jul 2026, 14:40Koooom nu i gang AaB... Gør nu noget![]()
Og en med en målnæse. Det er ærgerligt.andrii skrev: ↑5. jul 2026, 15:28Mærkeligt at det ikke er lykkes at forløse ham. Umiddelbart en meget spændende fysisk pakke han har, til at spille spille på toppen.baresi skrev: ↑5. jul 2026, 14:43Jeg tror det venter på sig …Rolf Engels skrev: ↑5. jul 2026, 14:40Koooom nu i gang AaB... Gør nu noget![]()
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det er frygteligt. Og det lader ikke til der er noget tæt på.Rolf Engels skrev: ↑5. jul 2026, 14:40Koooom nu i gang AaB... Gør nu noget![]()
baresi skrev: ↑5. jul 2026, 12:36Hmm jeg tror nu fysikken er god nok til det. Se gift links - hm er endnu ringere fysisk.Jakobsen skrev: ↑4. jul 2026, 22:54Nu ved jeg godt, at man ikke kun skal se på højde, men Kelvin John på 1,75 som også er en ret spinkel fyr tror jeg ikke, at vi får nogen god wingback ud af.baresi skrev: ↑4. jul 2026, 17:47Man skulle have beholdt Noshe som højre wingback.Jakobsen skrev: ↑3. jul 2026, 22:51Jeg er lidt ambivalent med den Marc Nielsen. Han er ingen defensiv ørn, men jeg synes han er en fin spiller på nuværende niveau.
Grønkjær
?, Kaasa, Ny, Nielsen
Kubel - Brian - Normann
Og i sidste ende er det ligegyldigt - AaB spille aldrig fast 3-4-3 under Højer.
Så det blir en 4-3-3
Ibaresi skrev: ↑5. jul 2026, 19:35baresi skrev: ↑5. jul 2026, 12:36Hmm jeg tror nu fysikken er god nok til det. Se gift links - hm er endnu ringere fysisk.Jakobsen skrev: ↑4. jul 2026, 22:54Nu ved jeg godt, at man ikke kun skal se på højde, men Kelvin John på 1,75 som også er en ret spinkel fyr tror jeg ikke, at vi får nogen god wingback ud af.baresi skrev: ↑4. jul 2026, 17:47Man skulle have beholdt Noshe som højre wingback.Jakobsen skrev: ↑3. jul 2026, 22:51Jeg er lidt ambivalent med den Marc Nielsen. Han er ingen defensiv ørn, men jeg synes han er en fin spiller på nuværende niveau.
Grønkjær
?, Kaasa, Ny, Nielsen
Kubel - Brian - Normann
Og i sidste ende er det ligegyldigt - AaB spille aldrig fast 3-4-3 under Højer.
Så det blir en 4-3-3
Og nu er emmery i agf ved at blive omskolet som wingback
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Bassogog står uden klub.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
R Rosenberg
- Allstar

Kan man sælge ham igen for 40 mio, så er det en no-brainer.
Ædruelighedens stemme
Han har vel lige kommet ud af teenageårene, så der burde være grobund for endnu et salg
-
sorenmoller95
- 2. div

Beklager at jeg ikke lige er vendt tilbage. De vil helst til Sjælland, idet de har tættere relationer til familien derovre, ligesom at sidste forløb i AaB heller ikke ligefrem taler op.baresi skrev: ↑22. jun 2026, 06:10
Han vil ikke helst selv til SjællandR Rosenberg skrev: ↑21. jun 2026, 17:51Damen er fra Aalborg, og min fornemmelse er da, at det netop var en af de primære grunde til, at de blev boende i Aalborg dengang - familie og den slags.
Han vil helst være Aalborg - børn i skole og fritids aktiviteter
Mon ikke han er på trænings anlægget i denne uge
Det blev som forudset enten Hillerød eller Lyngby, og valget er så faldet på Hillerød, selvom de har tilbudt en noget lavere økonomisk pakke end den AaB kom med.
Fremragende nyhed - hvad skulle vi dog bruge Thelander til? At hans exit ikke blev køn senest, var der vist to parter til at sikre - og hans sportslige niveau var jo rystende ringe. Hans lederskab var jeg heller ikke imponeret af - mange gange blev der slået ud med armene ift. medspillere, mens erkendelsen af egne fejl var til at overse.Kovacs skrev: ↑6. jul 2026, 12:09Beklager at jeg ikke lige er vendt tilbage. De vil helst til Sjælland, idet de har tættere relationer til familien derovre, ligesom at sidste forløb i AaB heller ikke ligefrem taler op.baresi skrev: ↑22. jun 2026, 06:10
Han vil ikke helst selv til SjællandR Rosenberg skrev: ↑21. jun 2026, 17:51Damen er fra Aalborg, og min fornemmelse er da, at det netop var en af de primære grunde til, at de blev boende i Aalborg dengang - familie og den slags.
Det blev som forudset enten Hillerød eller Lyngby, og valget er så faldet på Hillerød, selvom de har tilbudt en noget lavere økonomisk pakke end den AaB kom med.
Rutine er bestemt en kvalitet, men vi skal have folk ind, som også kan levere på banen.
Jeg havde isoleret set ikke noget som helst problem med, at klubben vurdere at han var en aldrende spiller der måske heller ikke passede til den retning man ville i. Vi kan dog også bare se, at det skrammel Peters og Co kom med var mange gange værre, spillestil og spilelrmateriale hang ikke sammen. Der hvor førerbunken i Hamburg har bragt os hen kunne vi sgu sagtens bruge T til at stabilisere holdet og hellere det end ellerr anden ussel tvivlsom lejessvend. Vi har brug for en voksen stopper der også kan fjernestyre Makolli og der er Thelander et fint bud, hvis man også går lidt mere på kompromis med spillestilen.AaB-Jones skrev: ↑6. jul 2026, 12:22Fremragende nyhed - hvad skulle vi dog bruge Thelander til? At hans exit ikke blev køn senest, var der vist to parter til at sikre - og hans sportslige niveau var jo rystende ringe. Hans lederskab var jeg heller ikke imponeret af - mange gange blev der slået ud med armene ift. medspillere, mens erkendelsen af egne fejl var til at overse.Kovacs skrev: ↑6. jul 2026, 12:09Beklager at jeg ikke lige er vendt tilbage. De vil helst til Sjælland, idet de har tættere relationer til familien derovre, ligesom at sidste forløb i AaB heller ikke ligefrem taler op.baresi skrev: ↑22. jun 2026, 06:10
Rutine er bestemt en kvalitet, men vi skal have folk ind, som også kan levere på banen.
RAUS RAUS SSE!
Så smut dog til Sjælland, hvis det er der du helst vil være. Det er ikke et stort tab, selvom han havde været rar at få ind som transferfri løsning.sorenmoller95 skrev: ↑6. jul 2026, 12:01https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... -thelander
Thelander til Hillerød
Eftersigende to år i Hillerød. Det kan måske være det punkt AaB ikke har været med på. Jeg er synes det er positivt vi ikke binder ham til han er 36 - det kunne hurtigt blive dyrt på den lange bane.sorenmoller95 skrev: ↑6. jul 2026, 12:01https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... -thelander
Thelander til Hillerød