AaB - Hillerød fredag den 24. juli 2026
-
Alpa Chino
- Superliga

Re: AaB - Hillerød fredag den 24. juli 2026
Vi bruger Jasson som 6’er. Han fumler bolden og må trække et gult efter 10 minutter
-
PonySlaystation
- Superliga

Kampens dommer gør ikke noget godt for kvindelige dommeres omdømme
Fornuftig start. Jazzon sucks stadig, og så kan jeg ikke helt finde ud af hvilken linje det er dommeren prøver at ramme!
Brian ser god ud!
Brian ser god ud!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Dommeren har etableret en utrolig mærkelig linje. Det kunne godt blive afgørende..
Jeg kan kun få lov til at vælge premiummed reklamer, og jeg skal ikke have flere reklamer i mit liv. Er allerede ved at blive vanvittig, og jeg gider ikke at de pludselig sender reklamer midt i en kamp eller lignende. Har det allerede på HBO til cykling, og de elsker simpelthen at smide uendeligt lange reklmaeblokke ind midt i de mest afgørende momenter.AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 19:15Det lyder da underligt, jeg har premium uden tv kanaler ?jonas386 skrev: ↑24. jul 2026, 19:09Nå, Viaplay har helt fjernet 1. Division fra Total-pakken, og man kan ikke opgradere til premium uden TV kanaler. Altså hvad fanden er det der foregår.
Jeg vil bare gerne kunne se fodbold uden ekstra reklamer og uden at betale for deres shitty TV-kanaler. Pakken eksisterer ganske enkelt ikke når jeg prøver at opgradere. Hader dem seriøst så meget.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det sjovt de skal gøre det så svært at gøre det lovligtjonas386 skrev: ↑24. jul 2026, 19:09Nå, Viaplay har helt fjernet 1. Division fra Total-pakken, og man kan ikke opgradere til premium uden TV kanaler. Altså hvad fanden er det der foregår.
Jeg vil bare gerne kunne se fodbold uden ekstra reklamer og uden at betale for deres shitty TV-kanaler. Pakken eksisterer ganske enkelt ikke når jeg prøver at opgradere. Hader dem seriøst så meget.
jeg tror på dig, men det lyder godt nok mærkeligt.. jeg har nemlig premium uden tv kanaler, og heller ingen reklamer.. var ved og opsige det for en måned siden, men så gav de et tilbud på 150-170 kroner noget i den stil, de næste 3 måneder så har beholdt det lidt endnu.jonas386 skrev: ↑24. jul 2026, 19:23Jeg kan kun få lov til at vælge premiummed reklamer, og jeg skal ikke have flere reklamer i mit liv. Er allerede ved at blive vanvittig, og jeg gider ikke at de pludselig sender reklamer midt i en kamp eller lignende. Har det allerede på HBO til cykling, og de elsker simpelthen at smide uendeligt lange reklmaeblokke ind midt i de mest afgørende momenter.AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 19:15Det lyder da underligt, jeg har premium uden tv kanaler ?jonas386 skrev: ↑24. jul 2026, 19:09Nå, Viaplay har helt fjernet 1. Division fra Total-pakken, og man kan ikke opgradere til premium uden TV kanaler. Altså hvad fanden er det der foregår.
Måske det skyldes jeg er på ipaden, selvom det virker underligt at jeg kan vælge 15 andre pakker. Ligner endnu en sæson uden at se AaB spille..AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 19:29jeg tror på dig, men det lyder godt nok mærkeligt.. jeg har nemlig premium uden tv kanaler, og heller ingen reklamer.. var ved og opsige det for en måned siden, men så gav de et tilbud på 150-170 kroner noget i den stil, de næste 3 måneder så har beholdt det lidt endnu.jonas386 skrev: ↑24. jul 2026, 19:23Jeg kan kun få lov til at vælge premiummed reklamer, og jeg skal ikke have flere reklamer i mit liv. Er allerede ved at blive vanvittig, og jeg gider ikke at de pludselig sender reklamer midt i en kamp eller lignende. Har det allerede på HBO til cykling, og de elsker simpelthen at smide uendeligt lange reklmaeblokke ind midt i de mest afgørende momenter.AlbertE skrev: ↑24. jul 2026, 19:15Det lyder da underligt, jeg har premium uden tv kanaler ?jonas386 skrev: ↑24. jul 2026, 19:09Nå, Viaplay har helt fjernet 1. Division fra Total-pakken, og man kan ikke opgradere til premium uden TV kanaler. Altså hvad fanden er det der foregår.
Anyway. Skal ikke fylde kamptråden med mere brok.
Vores højreside står pivåben defensivt...
Lidt ærgerligt at dommeren intet gør for at afkræfte en masse fordomme. Er du gal, det sejler.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Åh hvor pisser Adedeji mange gode situationer væk med sin tøven og dårlige beslutninger. Fint noget ser smart ud midt på banen, men det tæller ikke i tabellen..
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Og lidt ærgerligt at du absolut heller intet gør for at afkræfte den bevidstløse konklusion om, at hvis det sejler er det dommerens skyld, og hvis hun så samtidig er 27 år og kvinde så sejler det endnu mere.
Velkommen til 2026, alle andre end dig er landet i det
Müller med to klasse redninger!
Jeg synes heller ikke der er nogen grund til at habe særæige fordomme om de kvindelige dommere, når mændene allerede er så sygeligt ringe. Hvorfor åbner man ikke op for et europæisk dommerkorps, hvor det er mere udbredt med svenske, tyske, hollandske osv dommere i vores bedste række. Så slipper man også for hele diskussionen om dommeren nu er skabs-BIF'er, ikke tør dømme imod OB eller hvad nu.MarkyMark skrev: ↑24. jul 2026, 19:39Og lidt ærgerligt at du absolut heller intet gør for at afkræfte den bevidstløse konklusion om, at hvis det sejler er det dommerens skyld, og hvis hun så samtidig er 27 år og kvinde så sejler det endnu mere.
Velkommen til 2026, alle andre end dig er landet i det![]()
Kan godt ske dommeren ikke gør det det alt for godt, men stop med de skjulte fordomme fordi det er kvinde! Det klæder ikke særligt godt. Vi er i år 2026.
Hvis ikke dommeren er skyld i en sejlende dommerlinje, hvem er så?MarkyMark skrev: ↑24. jul 2026, 19:39Og lidt ærgerligt at du absolut heller intet gør for at afkræfte den bevidstløse konklusion om, at hvis det sejler er det dommerens skyld, og hvis hun så samtidig er 27 år og kvinde så sejler det endnu mere.
Velkommen til 2026, alle andre end dig er landet i det![]()
Jeg kunne i øvrigt personligt ikke være mere ligeglad med kønnet på dommeren. Min pointe var netop, at hendes køn allerede nu diskuteres på Facebook og Nordjyske, og at jeg ville ønske hun dømte en god kamp, så folk ikke fik anledning til at bruge hendes køn. Du ved, at hun kunne “afkræfte en masse fordomme” som allerede nu fylder.
I min verden skal de dygtigste da bare dømme.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
På målmandsposten er det vist ret lige, alderen på Grønkjær giver fordel (hvis han ellers er klar på forlængelse), men begge ikke imponerende med bolden ved fødderne, Muller hurtigere reflekser er min lægmands vurdering.
Kampen ser nogenlunde ud, AaB mister for meget når de kan spille lige op i midten og en første berøring sætter presset skakmat.
Hillerød med de største tilbud. Nwadike ser glimrende ud, men skal nok lige overveje at blive lidt mere på benene.
Kampen ser nogenlunde ud, AaB mister for meget når de kan spille lige op i midten og en første berøring sætter presset skakmat.
Hillerød med de største tilbud. Nwadike ser glimrende ud, men skal nok lige overveje at blive lidt mere på benene.