Mht. John, så burde Adedeji eller Skovgaard have spillet.
Det virkede som om pres om deres opspil stoppede med Johns ankomst. Og det gjorde vi både i ligakampene og pokalkampen, så det kunne godt være en Højer ide at holde op med det. Og så klart en dårlig ide...
DBU Pokalen 26/27
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: DBU Pokalen 26/27
- FlæskeFrank
Har lige set highlights - hold da op, hvor skal der lidt til at presse os så fejlene/bundniveauet vælter frem. Der er godt nok meget trænerarbejde foran Højer, hvis det skal være et hold vi kommer nogen vegne med. Og samtidig virker vi hamrende uskarpe foran mål?!?! Brian som den eneste undtagelse.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Du er klar over der var skiftet 8 mand ud af den start opstilling vi har kørt med de sidste 2 kampe.Pollack2 skrev: ↑5. aug 2026, 11:02Har lige set highlights - hold da op, hvor skal der lidt til at presse os så fejlene/bundniveauet vælter frem. Der er godt nok meget trænerarbejde foran Højer, hvis det skal være et hold vi kommer nogen vegne med. Og samtidig virker vi hamrende uskarpe foran mål?!?! Brian som den eneste undtagelse.
Det er jo ikke så meget et pres som mentalt fravær. Illustreret ved Machollis gavebod til sidst i kampen. Folk rendte rundt i deres egne små verdener og var frustrerede over, at de ikke kunne dominere som i 1.halvleg, i stedet for bare at koncentrere sig om at spille bold.Pollack2 skrev: ↑5. aug 2026, 11:02Har lige set highlights - hold da op, hvor skal der lidt til at presse os så fejlene/bundniveauet vælter frem. Der er godt nok meget trænerarbejde foran Højer, hvis det skal være et hold vi kommer nogen vegne med. Og samtidig virker vi hamrende uskarpe foran mål?!?! Brian som den eneste undtagelse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Det var også sådan jeg så det. De virkede enormt ukoncentrerede i 2. halvleg - som om at de tænkte at den kunne bare cruises hjem. Havde de holdt fokus og kørt på som i 1. halvleg, så tror jeg Holstebro var - omend ikke kørt over, så i hvert fald besejret relativt sikkert.Funky skrev: ↑5. aug 2026, 12:33Det er jo ikke så meget et pres som mentalt fravær. Illustreret ved Machollis gavebod til sidst i kampen. Folk rendte rundt i deres egne små verdener og var frustrerede over, at de ikke kunne dominere som i 1.halvleg, i stedet for bare at koncentrere sig om at spille bold.Pollack2 skrev: ↑5. aug 2026, 11:02Har lige set highlights - hold da op, hvor skal der lidt til at presse os så fejlene/bundniveauet vælter frem. Der er godt nok meget trænerarbejde foran Højer, hvis det skal være et hold vi kommer nogen vegne med. Og samtidig virker vi hamrende uskarpe foran mål?!?! Brian som den eneste undtagelse.