Jo, men vi kan vel blive enige om, at den manglende modenhed og energi falder tilbage på ham? Eller man kan vende den om og sige, at andre trænere evner at få den modenhed og energi frem.Kunji skrev: ↑9. aug 2026, 21:58Jeg er heller ikke Højer-fan, men jeg synes ikke, han har meget at gøre med.
Nwadike kramper efter 60. Helenius må kun spille 15.
Persyn er på begrænsede minutter og spillede i midtugen.
Resten er knejtrøve.
Vi har ikke en bænk, der kan ændre forholdkampe pt.
Jeg var frustreret over, at vi ikke hælder bolde i feltet til sidst. Det var Højer også selv.
Han efterlyser også selv modenhed og energi fra spillerne på banen. Igen, jeg er ikke forrest i Højer-fanbussen, men jeg ser ikke, at det er træneren, der fejler i dag. Og han var ikke en tilfreds mand i ripodsten, som jeg ellers nogle har har oplevet til egen frustration. Han var irriteret.
Min pointe er, at en cheftræner er meget mere og andet end en strateg, der skal excellere ved taktiktavlen. Han skal jo også coache, motivere og meget andet.
Jeg siger ingenlunde, at Højer er eneste årsag, for spillerne skal jo også selv kunne, og der mangler desuden ledere på banen, der er mange kids osv., men i den sidste ende er træneren jo den ansvarlige for det hold, der løber på banen. Og der synes jeg alt for ofte, vi har set to forskellige hold mentalt i to forskellige halvlege i samme kamp.