Han skal lidt op i gear så, den unge mand.Erasmus Montanus skrev: ↑14. aug 2026, 08:22Fedt, han er skøn. Hvis han forlænger, så kan vi sælge ham, når han har kørt en sæson med 9 mål og 8 assist i Superligaen 27/28.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Man har lov at drømme.
Jeg kan dog godt være lidt nervøs for at skulle have ham ind nu, hvor han har været stoppet. Han har jo ikke haft nogen opstart og kampformen må være et stykke fra at kunne bidrage.
RAUS RAUS SSE!
jeg kan ikke tro det er som spiller. men måske en eller anden spændende rolle ville også være fint. han er en stærk person der passer godt i AaB
Vindermentalitet, much.baresi skrev: ↑14. aug 2026, 12:57jeg kan ikke tro det er som spiller. men måske en eller anden spændende rolle ville også være fint. han er en stærk person der passer godt i AaB
Pænt ærgerligt, vi ikke fik ham hjem og spille igen, kan vi nu se.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
fantastisk personlighed, flot at sige nej til ham 2 gange hvor han endda selv tilbød sig.Funky skrev: ↑14. aug 2026, 13:09Vindermentalitet, much.baresi skrev: ↑14. aug 2026, 12:57jeg kan ikke tro det er som spiller. men måske en eller anden spændende rolle ville også være fint. han er en stærk person der passer godt i AaB
Pænt ærgerligt, vi ikke fik ham hjem og spille igen, kan vi nu se.
men for sent nu, kunne være fint med en rolle til ham.