Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
R Rosenberg
- Allstar

Belwas skrev: ↑14. aug 2026, 16:22
R Rosenberg skrev: ↑14. aug 2026, 13:52
Der er sådan cirka INGEN, der taler om svindel eller fiflerier.
R Rosenberg skrev: ↑14. aug 2026, 12:25
Præcis. Og selvfølgelig er der papir på det. Det er bare
ikke specificeret i et regnskab, som det påstås, så det et kun bestyrelsen, Tuxen samt
Bernhard og de andre svindlere, det ved det.
Yikes mand - kom nu lige... At betale penge der ikke fremgår af regnskab er ulovligt, og du brugte ordret svindlere direkte i ovenstående for kort tid siden. Hvorfor tror du vi er så mange der reagerer?
Jeg tænker for øvrigt de fleste af os er 100% enige i at BPTC har fejlet, er inkompetente, og de ydelser der var skrevet i aftalen er spild af penge (og som nævnt grænsende til interessekonflikt), og at de skal ud hurtigst muligt. Det er bare forkert og lavt debat niveau og påstå at der i AaB foregår svindel.
Det har jeg heller aldrig påstået, heller ikke i det, du citerer - men skrift kan naturligvis være en svær størrelse.
Og ja, jeg synes da, de er nogle svindlere - den blår, de smed i øjnene på både tidligere ledelse, sponsorer og omgivelser, men især trofaste, mangeårige fans, er i mine øjne svindleri.
Men jeg er ikke jurist, så jeg benytter termen i lægmandsmodus - det kan jeg se, man skal være varsom med.
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
af DenSataniskeHest » 14. aug 2026, 22:49
AaB får Peter sand ind for at få fodbold viden, noget han blev fyret for i fcm da den ikke var god nok, hvor han blev erstattet af en af vores egne som sse22 smed på porten.. Måske AaB bare skulle trækkes ud bagved og få en værdig død
-
Jakobsen
- Allstar

- Favoritspiller: Augu
Jegt synes det er lidt vildt at BPTC debatten gøres til beskyldninger om svindel.
Dybest kan sådan nogle konsulentydelser jo været købt helt legalt omend de har været en totalt unødvendig udgiftspost.
Problemet består jo i, at det ikke har været vandtætte skodder mellem BPTC og AaB ifht. hvem der har syntes der skulle købes ydelser og hvad de har skullet koste. Det vil være klædeligt, at det hver eneste femører AaB har betalt i BPTCs kasse kommer til offentlighedens kendskab og den komplette ordlyd af den famøse samarbejdsaftale og alle eventuelle tilægsaftaler. Det samme gælder selvsagt udspecificerede fakturaer for alt hvad der er betalt til BPTC og her taler vi både timeforbrug, software og lign. ydelser, og ikke mindst hoteller til rejser og hoteller. Det bør altsammen frem i lyset.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Jakobsen skrev: ↑14. aug 2026, 22:57
Jegt synes det er lidt vildt at BPTC debatten gøres til beskyldninger om svindel.
Dybest kan sådan nogle konsulentydelser jo været købt helt legalt omend de har været en totalt unødvendig udgiftspost.
Problemet består jo i, at det ikke har været vandtætte skodder mellem BPTC og AaB ifht. hvem der har syntes der skulle købes ydelser og hvad de har skullet koste. Det vil være klædeligt, at det hver eneste femører AaB har betalt i BPTCs kasse kommer til offentlighedens kendskab og den komplette ordlyd af den famøse samarbejdsaftale og alle eventuelle tilægsaftaler. Det samme gælder selvsagt udspecificerede fakturaer for alt hvad der er betalt til BPTC og her taler vi både timeforbrug, software og lign. ydelser, og ikke mindst hoteller til rejser og hoteller. Det bør altsammen frem i lyset.
Det gør det jo heller ikke. Det bliver til beskyldninger om beskyldninger om svindel - på baggrund af nada.
Og enig. Men det kommer jo ikke til at ske.
Ædruelighedens stemme