Gennemspillede angreb, arh. Det synes jeg nu ikke, de gør. Og deres mål opstod også kun pga. en ‘individuel kvalitet’, som dommeren måske skulle have bremset.
Hobro - AaB den 21. august
Re: Hobro - AaB den 21. august
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nej. Det skal vi heller ikke.
Vi skal i denne sæson se en positiv udvikling der kan blive til mere, samtidig med at vi fortsætter besparelserne i forretningen. Vi er på ingen måde klar til oprykning og bliver det heller ikke på én sæson, men forhåbentlig kan vi begynde at lægge nogle sten til et mere holdbart fundament. Men selv dette ser sku også mere end svært ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Altså jeg håber, vi vinder, men vi tager simpelthen vores eneste fysiske tilstedeværelse ud (uagtet at vi ikke kan slå et indlæg der kan ramme en medspiller) for at sætte en “hurtigløber” ind mod en bagkæde der står dybt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Prove me wrong, men jeg nægter at tro at det er et step op at erstatte Nwadike med Kelvin John. Ingen 9'er kan jo præstere, når holdkammeraterne fejler i alle forsøg på at sætte ham i scene.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
R Rosenberg
- Allstar

Den eneste måde at skabe et holdbart fundament i dansk fodbold, er ved at spille i superligaen. I top 6. Hvert år.Hanga skrev: ↑21. aug 2026, 18:59Nej. Det skal vi heller ikke.
Vi skal i denne sæson se en positiv udvikling der kan blive til mere, samtidig med at vi fortsætter besparelserne i forretningen. Vi er på ingen måde klar til oprykning og bliver det heller ikke på én sæson, men forhåbentlig kan vi begynde at lægge nogle sten til et mere holdbart fundament. Men selv dette ser sku også svært ud.
Som AaB burde, hvis ikke nogen havde valgt at skylle klubben ud i das Spülklosett.
Der bliver aldrig skabt noget holdbart ved at fjumre rundt i midten eller bunden af 1. division.
Ædruelighedens stemme
Nu er vi “heldigvis” snart ude af top 6 og så er man jo snart nødt til at trykke på knappen.
Den træner og den DBU stil skal væk asap
Og jeg syns man skal trykke på knappen nu
Det går kun 1 vej. Han skal væk asap så vi har chancen for at se et andet udtryk
Den træner og den DBU stil skal væk asap
Og jeg syns man skal trykke på knappen nu
Det går kun 1 vej. Han skal væk asap så vi har chancen for at se et andet udtryk
Også været fedt at høre på Højer når han snakker om alle de chancer man producerer
Han mangler da en lup
Han mangler da en lup
Meget lidt der kommer fra Kubel af, tænk vi har betalt millioner for det 
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Hvilken træner gider efterhånden at træne AaB?
Edit: Bare Jacob Friis gad se gennem fingre med vores elendighed og ville tage en tørn.
Edit: Bare Jacob Friis gad se gennem fingre med vores elendighed og ville tage en tørn.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Jeg tror ik det er svært at finde en træner og man kunne jo starte i HobroErasmus Montanus skrev: ↑21. aug 2026, 19:20Hvilken træner gider efterhånden at træne AaB?
Super fin træner de har
Tror ikke vi har råd til at fyre flere trænere. Sådan råd i kroner og øre til flere lønninger.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tror faktisk, grundet faciliteter og forhold, at mange gerne ville. Naturligvis forudsat, at der var lovning på bedre spillere også.
For som arbejdsplads er klubben jo i superligaen.
Ædruelighedens stemme
Der skal heller ikke en skid til at være den bedste i dag... det siger vel bare lidt om det generelle niveau.. han er sku ligeså ringe som de andre
-
Jeghad Erbif
- Miniput

Det er fint at vi sidder og skælder ud på Steffen Højer. Men jeg tvivler stærkt på at de bruger alle træninger på at instruere alle spillerne i at smide indlæggene ud over baglinjen eller afleveringer ind i fødderne på modspillere. Han kan jo simpelthen ikke klandres for de børnefejl som bliver præsteret.
Der er åbenbart et eller andet i vores klub som gør at 90% af spillere underpræsterer, og samtlige trænere.
Der er åbenbart et eller andet i vores klub som gør at 90% af spillere underpræsterer, og samtlige trænere.
Det er håbløst at tale om - endnu - et trænerskifte, som om det er dét, AaB lige står og mangler for at forløse et gevaldigt potentiale.
Højer kan ikke vinde en luftduel for Noel, eller se et prispark for dommeren, eller tæmme bolden for Normann og Kaasa, eller ramme målet for Møller, eller slå et skarp indlæg for Marc N. Lige så lidt som en ny træner vil kunne.
Højer kan ikke vinde en luftduel for Noel, eller se et prispark for dommeren, eller tæmme bolden for Normann og Kaasa, eller ramme målet for Møller, eller slå et skarp indlæg for Marc N. Lige så lidt som en ny træner vil kunne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
om så vi får Josep Guardiola som ny træner såændre det ikke på at det her hold er super dårligt
AaB AaB AaB AaB