Hobro - AaB den 21. august
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Hobro - AaB den 21. august
Viasat-kommentatoren: "Hold op, hvor har AaB haft en dårlig dag på kontoret." Mig: "Dårlig dag?? Sgu nærmere dårligt årti!!"
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
-
PonySlaystation
- Superliga

Tak for indsatsen Højer
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
-
haghdk
- Allstar

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Håber godt nok at John Møller allerede er igang med at ringe rundt ...
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det ligner efterhånden en stensikker nedrykning. Kampene imod Vendsyssel og HB Køge bliver enormt vigtige.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Vi kommer aldrig i Superligaen igen.
Det er lidt sjovt at nogen fandt optimisme hen over sommeren og hvor hurtigt AaB kunne slukke den igen.
Nej, vi er ikke en pind bedre end vi var sidste sæson. Big surprise.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

Enig, men det er helt gal med mentaliten på det her hold. Samtlige spillere løber rundt som en flok zombier og det er ingen, som i ingen, der tager et ekstra løb for hinanden.Funky skrev: ↑21. aug 2026, 19:26Det er håbløst at tale om - endnu - et trænerskifte, som om det er dét, AaB lige står og mangler for at forløse et gevaldigt potentiale.
Højer kan ikke vinde en luftduel for Noel, eller se et prispark for dommeren, eller tæmme bolden for Normann og Kaasa, eller ramme målet for Møller, eller slå et skarp indlæg for Marc N. Lige så lidt som en ny træner vil kunne.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Et hold med vores placering i næstbedste række kan nok ikke tiltrække mange bedre trænere end ham, er jeg bange for.Alpa Chino skrev: ↑21. aug 2026, 19:44Tænker Steffen Højer skal fyres.
Hvad har han lige vist han kan?
-
jens fup
- Superliga

Lidt pynt til at tage den værste pine....
Bill Shankly
Bill Shankly
prøv og tænk hvis de havde angrebet ligeså intensivt lidt tidligere i den her kamp.. alt for sent man vågner op
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Der er ikke sket en Skid med holdet under Højer. Havde han droppet eksperimentet I foråret så havde man kommet med i spillet om oprykning og haft en ok chance.
Faktum er han formår ikke at udvikle noget som helst, AaB skal væk fra de DBU trænere..
Men jeg tror desværre vi fans må forvente at vi er 1 div hold nu
Faktum er han formår ikke at udvikle noget som helst, AaB skal væk fra de DBU trænere..
-
jens fup
- Superliga

Jeg har heller ikke en skid tillid til Højer længere, men vi kan ikke blive ved med at fyre os ud af den her situation, og tro at det er en universalløsning på alle problemerne. Det er et langt, surt træk, der skal til, hvor vi begynder at udvikle på de unge talenter og sluse dem ind på førsteholdet - og når Højer's kontrakt står til at udløbe, skal den naturligvis ikke fornyes. Men at fyre ham nu, er bare at grave det hul, vi står i, endnu dybere.
Bill Shankly
Bill Shankly
Ja forhåbentligt da 1. division. Alternativt er værre.DenSataniskeHest skrev: ↑21. aug 2026, 19:52Der er ikke sket en Skid med holdet under Højer. Havde han droppet eksperimentet I foråret så havde man kommet med i spillet om oprykning og haft en ok chance.
Farvel Højer
Det her er uværdigt, vores spilere er piv dårlige, men de har heller ingen gameplan eller taktisk oplæg at spille på
Der er noget galt i den klub!!
Det her er uværdigt, vores spilere er piv dårlige, men de har heller ingen gameplan eller taktisk oplæg at spille på
Der er noget galt i den klub!!
- doukas
- Allstar

Den 3. dyreste trup i ligaen, og så ser top 6 særdeles svær ud.
Ja vores trup er ringe. Men hobros er mindst lige så ringe. Ud over Dietz er hele deres hold jo også elendigt. De vil det bare mere, er bedre sat op og har et mere tydeligt koncept
-
Alpa Chino
- Superliga

Det må være sådan det er. Højer skal ud.Nordic skrev: ↑21. aug 2026, 19:48Et hold med vores placering i næstbedste række kan nok ikke tiltrække mange bedre trænere end ham, er jeg bange for.Alpa Chino skrev: ↑21. aug 2026, 19:44Tænker Steffen Højer skal fyres.
Hvad har han lige vist han kan?