DBU Pokalen 26/27

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
nj27
1. div
1. div

Re: DBU Pokalen 26/27

Indlæg af nj27 » 26. aug 2026, 10:26

Der er som at gå i noget kviksand lignende, lige som man tror der er fast grund under føderne ,så synker man i igen

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 26. aug 2026, 10:28

RicoBR02 skrev:
26. aug 2026, 10:04
Kasper skrev:
26. aug 2026, 09:05
AaB er på ingen måde ligegyldigt for mig. Det er det vigtigste næstefter min familie. Og jeg er stik hamrende tosset over igår.
Fuldstændig enig! Og der er faktisk enkelte familiemedlemmer hvor AaB er vigtigere. Jeg er rasende over det lort spillere og trænere viste igår. Jeg er rasende over at andre i klubber i Danmark griner af vores klub! Jeg er stadig rasende over at klubben ikke går ud og officielt påtaler denne gigantiske fiasko! Jeg vil skide på pokalturneringen, vi har intet at gøre i den alligevel vores fokus skal være på ligaen, men satme ikke på bekostning af et amatør hold fra Brabrand, hvor er vores faglige stolthed? Havde jeg leveret den gang makværk på mit job i ligeså lang tid som trænere og spillere har, så var jeg blevet fyret!
Enig.
Når nu klubbens 3 kommunikationsansatte er færdige med formiddagskaffen kan de passende gå igang med at udarbejde en plan for hvordan denne her fiasko skal håndteres og adresseres, for det skal ikke bare blive ved det sædvanlige kampreferat og så de få interviews som Nordjyske nok har fået raget til sig, for så at gå videre til de sædvanlige indslag der skal hype næste kamp. Find ærligheden frem, venner.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 26. aug 2026, 10:39

Hanga skrev:
26. aug 2026, 10:28
RicoBR02 skrev:
Kasper skrev:
AaB er på ingen måde ligegyldigt for mig. Det er det vigtigste næstefter min familie. Og jeg er stik hamrende tosset over igår.
Fuldstændig enig! Og der er faktisk enkelte familiemedlemmer hvor AaB er vigtigere. Jeg er rasende over det lort spillere og trænere viste igår. Jeg er rasende over at andre i klubber i Danmark griner af vores klub! Jeg er stadig rasende over at klubben ikke går ud og officielt påtaler denne gigantiske fiasko! Jeg vil skide på pokalturneringen, vi har intet at gøre i den alligevel vores fokus skal være på ligaen, men satme ikke på bekostning af et amatør hold fra Brabrand, hvor er vores faglige stolthed? Havde jeg leveret den gang makværk på mit job i ligeså lang tid som trænere og spillere har, så var jeg blevet fyret!
Enig.
Når nu klubbens 3 kommunikationsansatte er færdige med formiddagskaffen kan de passende gå igang med at udarbejde en plan for hvordan denne her fiasko skal håndteres og adresseres, for det skal ikke bare blive ved det sædvanlige kampreferat og så de få interviews som Nordjyske nok har fået raget til sig, for så at gå videre til de sædvanlige indslag der skal hype næste kamp. Find ærligheden frem, venner.
Ork, de er i gang - allerede ved 7-tiden var der et fødselsdagsopslag med tillykke til random nordmand på Instagram.

Hvad fuck er det i øvrigt for noget lort med de fødselsdagsopslag? Folk er sgu da ligeglade med, hvornår en eller anden tysker, hollænder eller tanzanianer har fødselsdag.
Ædruelighedens stemme

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 26. aug 2026, 10:40

Hanga skrev:
RicoBR02 skrev:
Kasper skrev:
Enig.
Det tror jeg godt vi kan skyde en hvid pil efter.

Hvor er det vildt at vi igennem en årrække kontinuerligt synker dybere og dybere. Hver gang man tænker at klubben har vendt sig en smule, så smider de alt på jorden igen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

haghdk
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af haghdk » 26. aug 2026, 10:56

Håber der er nogle der har tid til at tage ud til træningen i dag og se om de bare sidder i en rundkreds og holder om hinanden, med Højer i midten, og snakker om at det da var lidt træls i går - eller om de tæsker igennem i ren frustration.

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Indlæg af Dr. Holst » 26. aug 2026, 10:58

Er til træning...

Den skarpe analytisk anlagte debatside-debattør vil bemærke at baggrunden er lysegrøn som håbet, teksten er brun som lort, og skrifttypen en gammel sur mands.

Billede

Der står:

"Er I min TID værd?
Så vis det"
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 26. aug 2026, 11:04

Dr. Holst skrev:
26. aug 2026, 10:58
Er til træning...

Den skarpe analytisk anlagte debatside-debattør vil bemærke at baggrunden er lysegrøn som håbet, teksten er brun som lort, og skrifttypen en gammel sur mands.

Billede

Der står:

"Er I min TID værd?
Så vis det"
Det er helt på sin plads at minde spillerne om, at forholde sig til hvem de er og hvem de gerne vil være. Det er fuldstændig uacceptabelt det vi har set fornyligt, der skal man virkelig overveje om man vil yde det der skal til for en karrierer som professionel fodboldspiller. Jeg er ligeglad hvor i verden man kommer fra.. Det er os der følger med, som man holder for nar. Det samme gælder ejerskabet, det bliver sgu svært at stole på en tysker igen efter den her omgang.

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Indlæg af Dr. Holst » 26. aug 2026, 11:04

Tror sgu vi har matjiss Tieleman til træning

Billede
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/

jens fup
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Indlæg af jens fup » 26. aug 2026, 11:06

Dr. Holst skrev:
26. aug 2026, 10:58
Er til træning...

Billede

Der står:

"Er I min TID værd?
Så vis det"
Hvad står der ved hjertet i bunden? Det er i øvrigt værd at sprede det billede!
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 26. aug 2026, 11:07

Prøv at forestil jer, at vores spillere havde bare halvdelen af den gejst, ild, stolthed og glæde, som Vatanspor-spillerne udviste i går. Så ville vi kunne komme langt.
I stedet så jeg en samling arrogante "professionelle", der tydeligvis troede, de bare lige kunne drible to-tre mand. Som ikke følte, at de behøvede at kommunikere med hinanden. Som tænkte, at deres overlegne fysik automatisk vandt nærkampene. Og som i bund og grund spillede hver for sig og på ingen måde som et hold. Det var skammeligt.

Men på positivsiden har jeg da fået beskeder fra mennesker, der ikke har skrevet til mig i årevis.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 26. aug 2026, 11:22

Hanga skrev:
RicoBR02 skrev:
Kasper skrev:
Enig.
Ærlig og nøgent kommunikation over tingenes tilstand fra AaBs kommunikationsansatte vil chokere mig mere end nederlaget i går.

Men helt enig, det kunne i disse tider være særdeles befriende med noget mere no-bullshit kommunikation fra AaB. Men det kommer ikke til at ske, dette historiske nederlag vil fra nu af blive totalt ignoreret af AaB.

Jeg gad egentlig godt vide, hvor mange der efterhånden læser de spændende nyheder som "Ny tredjetrøje får premiere i morgen", "Kom til Partnerklubbernes Dag 20. september" eller "Børsting før lokalopgør: Altid tænding på". GAAAAAAAB.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar