Lørdag 22/8 klokken 14: Cirkus Bernhard - HB Køge
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Lørdag 22/8 klokken 14: Cirkus Bernhard - HB Køge
Det er godt nok langsomt spil af AaB....
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Så bør Køges anfører vel få et gult kort.....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Det er Mike Jensen. Det kommer....
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
I guuuuuder, hvor foregår det i lysbillede-tempo...
Og så med uduelig slutprodukt, når de når op til deres felt...
Håber da at Steffen H sidder og koger ude på bænken, fordi det her kan umuligt være det, som han planlægger taktik udfra..
Og så med uduelig slutprodukt, når de når op til deres felt...
Håber da at Steffen H sidder og koger ude på bænken, fordi det her kan umuligt være det, som han planlægger taktik udfra..
Så kender vi 1 DIV dommerarbejde...
Hvordan fanden skulle Børsting kunne lave det der, uden at HB Køge spilleren rammer ham?
Gennemført håbløst..
Hvordan fanden skulle Børsting kunne lave det der, uden at HB Køge spilleren rammer ham?
Gennemført håbløst..
Han er nemlig ikke i kampform. Så noget tidligt at dømme ham ude. Jeg har store forventninger til ham.jens fup skrev: ↑29. aug 2026, 14:13Det kan da for pokker også tænkes at han endnu ikke er i kampform til en startplads.troelsh skrev: ↑29. aug 2026, 14:09At han ikke har formået at slå Børsting af en højre baclDr. Holst skrev: ↑29. aug 2026, 13:19Vil da gerne høre dine argumenter for den påstand.
Jeg har set ham nogle gange til træning og der har han vist noget nær den bedste indlægsfod jeg har set fra nuværende trup. Dog har jeg ikke set nok til hans defensive evner.
Det er hvad jeg har at dømme ud fra. Hvad har du?
Han når ikke bolden før Børsting sparker ind i hans fod..
Så han sætter foden ind foran Børsting,så så sparker ind i hans fod,så bolden ryger videre...
Det er et frispark
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det lugter mere og mere af en Køge scoring
Det lugter af et stensikkert 0-1 nederlag.
I guder - sørgeligt at se på.
Fan siden 1974
29.8.2026
Fan siden 1974
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Det virker altså som om AaB ikke har en plan - eller at spillerne ikke forstår den, hvis de har.
Alt foregår langsomt - som om spillerne lige skal tænkte 4-5 sekunder inden de slipper bolden....og vi bliver på intet tidspunkt farlige, da det langsomme spil er alt for nemt at dæmme op for.
Alt foregår langsomt - som om spillerne lige skal tænkte 4-5 sekunder inden de slipper bolden....og vi bliver på intet tidspunkt farlige, da det langsomme spil er alt for nemt at dæmme op for.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Godt nok en ynk at kigge på..
Det er nok den mest tempo og ideforladte AaB indsats i meget lang tid. I guder hvor er det ringe. 
Jeg sad lige og tænkte, tjah, når Marc Nielsen ikke er en faktor i offensiven længere, så KAN man da lige så godt spille med Noel derude.
Og så kom først et komplet håbløst forsøg på indlæg.
Og dernæst bliver han overløbet i det, der ender som en kæmpechance til Køge.
Han må være den langsomste spiller i truppen? Altså, han ser SÅ sløv ud i optrækket! Glem da lige al snak om Pudel som en langsom spiller. Noel…det ser da helt galt ud.
Håpnes: Ikke god nok i offensiven.
Kaasa: Den gryende fremgang er afløst af middelmådighed.
Vi startede fint, med tempo og bevægelse foran bolden.
Og så kom først et komplet håbløst forsøg på indlæg.
Og dernæst bliver han overløbet i det, der ender som en kæmpechance til Køge.
Han må være den langsomste spiller i truppen? Altså, han ser SÅ sløv ud i optrækket! Glem da lige al snak om Pudel som en langsom spiller. Noel…det ser da helt galt ud.
Håpnes: Ikke god nok i offensiven.
Kaasa: Den gryende fremgang er afløst af middelmådighed.
Vi startede fint, med tempo og bevægelse foran bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Mange personlige fejl når afgørende afleveringer skal sættes.
Vi har egentlig været nogenlunde (alt er vel fint nok sammenlignet med pokalkampen) men Køge er vel et hold man ret let burde køre over hvis man skal kæmpe med om oprykning.
Vi har egentlig været nogenlunde (alt er vel fint nok sammenlignet med pokalkampen) men Køge er vel et hold man ret let burde køre over hvis man skal kæmpe med om oprykning.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
De vil ikke klubben. Det er så uacceptabelt hele bundtet. HVOR ER VILJEN!?
Heldigvis har vi en ledelse, der også i dette transfervindue har arbejdet utrætteligt på ... et eller andet. Dette skulle ifølge den administrerende direktør i løbet af de næste 3 til 5 år (nu 2½ til 4½ år) udmønte sig i ... et eller andet.
Han spillede hele sidste sæson for sin tidligere klub.jens fup skrev: ↑29. aug 2026, 14:13Det kan da for pokker også tænkes at han endnu ikke er i kampform til en startplads.troelsh skrev: ↑29. aug 2026, 14:09At han ikke har formået at slå Børsting af en højre baclDr. Holst skrev: ↑29. aug 2026, 13:19Vil da gerne høre dine argumenter for den påstand.
Jeg har set ham nogle gange til træning og der har han vist noget nær den bedste indlægsfod jeg har set fra nuværende trup. Dog har jeg ikke set nok til hans defensive evner.
Det er hvad jeg har at dømme ud fra. Hvad har du?
Og han har været her i 5 uger nu, og konkurrencen er ikke ligefrem benhård
Der må være sket et eller andet på Hornevej siden de første kampe i sæsonen… hvordan kan vi falde så meget i tempo, gejst og vilje?
Vi er satme få på stadion, og vores luddovne lejesvende gør absolut intet for at få flere herud
Hold kæft det hele er sølle i øjeblkkket
Vi er satme få på stadion, og vores luddovne lejesvende gør absolut intet for at få flere herud
Hold kæft det hele er sølle i øjeblkkket