Jeg kan ikke ligefrem se et mønster igennem de ansættelser der og ej heller noget taktisk.Patmand skrev: ↑29. okt 2020, 12:27De sidste tre trænere; Søndergaard, Wieghorst og Friis har ikke været større profiler og jeg tænker det har haft en helt del med den foruddefinerede rolle at gøre - altså rent taktisk.
De har været tvunget til at købe ind på Villarreal stilen, uden mulighed for at ændre det helt store. Hvis ikke jeg husker forkert så kom der også nogle pip fra Wieghorst i den retning.
Det er naturligvis min opfattelse af tingene, jeg ved ikke om jeg står alene med den.
Så tænker jeg med pensionen af PEA og tilgangen af Inge, er der så åbnet op for, at en ny træner har noget mere råderum taktisk mv.?
Det forestiller jeg mig gør stillingen mere spændende og dermed også lettere at tiltrække en dygtig træner. Så syntes jeg også AaB har en spændende spillertrup efter danske forhold, det må også trække op. Egentlig er jeg positiv omkring hele situationen hvor vi nu skal finde en ny træner.
Det eneste ultimative krav til den nye træner bør være, at mindst én angriber skal indgå i startformationen.
Hvad tænker I?
De har stået for meget forskellige måder at spille på. Så kan det godt være, at der har været en overordnet linje, men den er ikke rigtig blevet fuldt.
Vi skal have en type, der oser af professionalisme og en der serverer motivation til spillernes morgen havregryn.
Kunne jeg frit vælge i dk, så hentede vi David Nielsen.