Ny Træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Dennis Nielsen
Allstar
Allstar

Re: Ny Træner / Fyr Jacob Friis

Indlæg af Dennis Nielsen » 29. okt 2020, 12:47

Patmand skrev:
29. okt 2020, 12:27
De sidste tre trænere; Søndergaard, Wieghorst og Friis har ikke været større profiler og jeg tænker det har haft en helt del med den foruddefinerede rolle at gøre - altså rent taktisk.
De har været tvunget til at købe ind på Villarreal stilen, uden mulighed for at ændre det helt store. Hvis ikke jeg husker forkert så kom der også nogle pip fra Wieghorst i den retning.

Det er naturligvis min opfattelse af tingene, jeg ved ikke om jeg står alene med den.

Så tænker jeg med pensionen af PEA og tilgangen af Inge, er der så åbnet op for, at en ny træner har noget mere råderum taktisk mv.?

Det forestiller jeg mig gør stillingen mere spændende og dermed også lettere at tiltrække en dygtig træner. Så syntes jeg også AaB har en spændende spillertrup efter danske forhold, det må også trække op. Egentlig er jeg positiv omkring hele situationen hvor vi nu skal finde en ny træner.
Det eneste ultimative krav til den nye træner bør være, at mindst én angriber skal indgå i startformationen.

Hvad tænker I?
Jeg kan ikke ligefrem se et mønster igennem de ansættelser der og ej heller noget taktisk.

De har stået for meget forskellige måder at spille på. Så kan det godt være, at der har været en overordnet linje, men den er ikke rigtig blevet fuldt.

Vi skal have en type, der oser af professionalisme og en der serverer motivation til spillernes morgen havregryn.

Kunne jeg frit vælge i dk, så hentede vi David Nielsen.

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 29. okt 2020, 12:54

Dennis Nielsen skrev:
29. okt 2020, 12:47
Patmand skrev:
De sidste tre trænere; Søndergaard, Wieghorst og Friis har ikke været større profiler og jeg tænker det har haft en helt del med den foruddefinerede rolle at gøre - altså rent taktisk.
De har været tvunget til at købe ind på Villarreal stilen, uden mulighed for at ændre det helt store. Hvis ikke jeg husker forkert så kom der også nogle pip fra Wieghorst i den retning.

Det er naturligvis min opfattelse af tingene, jeg ved ikke om jeg står alene med den.

Så tænker jeg med pensionen af PEA og tilgangen af Inge, er der så åbnet op for, at en ny træner har noget mere råderum taktisk mv.?

Det forestiller jeg mig gør stillingen mere spændende og dermed også lettere at tiltrække en dygtig træner. Så syntes jeg også AaB har en spændende spillertrup efter danske forhold, det må også trække op. Egentlig er jeg positiv omkring hele situationen hvor vi nu skal finde en ny træner.
Det eneste ultimative krav til den nye træner bør være, at mindst én angriber skal indgå i startformationen.

Hvad tænker I?
Jeg kan ikke ligefrem se et mønster igennem de ansættelser der og ej heller noget taktisk.

De har stået for meget forskellige måder at spille på. Så kan det godt være, at der har været en overordnet linje, men den er ikke rigtig blevet fuldt.

Vi skal have en type, der oser af professionalisme og en der serverer motivation til spillernes morgen havregryn.

Kunne jeg frit vælge i dk, så hentede vi David Nielsen.
Jeg syntes de har haft en kustode rolle i AaB med ganske snærende bånd, men det kan være det er mig der ser 'spøgelser'.

Ellers er jeg meget enig i den sidste del; professionalisme og en god motivator - det skal den nye træner være i besiddelse af.
Jeg er træt af at se AaB spille som nat og dag, nogle gange møder de ikke op til kampene. En type der måske minder om Hamren på de punkter.

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 29. okt 2020, 13:01

Buzz Killington skrev:
29. okt 2020, 12:40
Patmand skrev:

Hvad tænker I?

Mit indtryk efter at have lyttet til bl.a. mediano's podcast-serie om AaB, så er den røde tråd er blevet endnu mere markant efter Inge og i den grad Søren Krogh er kommet til. Hvor det tidligere var en noget mere uformel strategi inspireret (dikteret) af i høj grad PEA, er det nu nedskrevet i tykke bøger med DBU-omslag at vi skal spille chanceskabende, med højt pres. Det er den stil der skal danne grobund for at vi kan sælge spillere til de store ligaern, og det er den stil vi har købt ind til på det seneste. Så jeg tror da bestemt at forventningen er at en ny træner skal indordne sig i samme grad som de forrige trænere.

Ovenstående siger Inge forresten også mere eller mindre i Friis afskedsvideo.

Tjek den evt. når du har fri fra arbejde og når familien er blevet lagt i seng ;)
Men er 'chanceskabende med højt pres' ikke også en stil der bliver praktiseret af en helt del trænere for tiden?

Tjek den evt. når du har fri fra arbejde og når familien er blevet lagt i seng

Ok, men advar mig lige på forhånd hvis der indgår en grædende Lucas Andersen, det kan jeg ikke med.

Håber internetforbindelsen er oppe 24/7. Og husk man skal bruge mundbind, hvis du skulle vælge at bevæge dig udenfor. ;)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 29. okt 2020, 13:12

Hvis Feher går ind og vinder det hele og har truppens tillid, så kan han for min skyld sagtens være den næste cheftræner. Så skal man bare finde en, som kan udfylde den rolle, han hidtil har haft i AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 29. okt 2020, 13:34

Anubit skrev:
29. okt 2020, 12:20
Et fantastisk indslag på AaB's YouTube kanal. Man kan bare ikke andet end at holde af den mand. Bedste tanker herfra!
https://www.youtube.com/watch?v=0gfDT5vz1JU
Kæmpe respekt til Friis :thumbsup:
Sympatisk fra ende til anden og et ægte rødt AaB-hjerte
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 29. okt 2020, 14:10

Masser af love til familien Friis. Jacob har truffet det valg, som helt åbenlyst virker som det rette valg for ham.

Jeg håber, at der vil stå en dør på klem til ham i AaB, når han og familien forhåbentlig kommer godt ud på den anden side. Det vil jo i så fald nok ikke blive som cheftræner, da vi forhåbentlig finder den rigtige kandidat til at varetage dén tjans i mellemtiden, men hvis han har mod på igen at indtage en anden rolle i vores trænersetup, håber jeg, at vi har mulighed for at finde en plads til ham. Det er tydeligt, at han har AaB i årene og hans dedikation til opgaven og klubben synes der ikke at kunne sættes en finger på.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 29. okt 2020, 15:02

Patmand skrev:

Hvad tænker I?
Synes ikke de 3 trænere, du nævner, kan sammenlignes.
Søndergaard gjorde det fornuftigt, set udfra det spillermateriale han havde på det tidspunkt. Gaarde hentede nogle ringe spillere i Søndergaards æra.

Wieghorst og Gaardes possesion-projekt var jo en helt og aldeles absurd fiasko! Det var i DEN periode, hvor tilskuertallene for alvor begyndte at gå ned. Den periode viste mig, at Gaarde INGEN faglighed havde overhovedet. Han stod gang på gang og sagde, at vi havde truppen til at spille teknisk, offensivt possesion-fodbold. Det havde vi ikke, og det var Wieghorst enig i, idet han ikke ville spille offensivt mere. Han begyndte at spille meget defensivt, og det opnåede han en flot 5. plads med.

Friis ønsker jeg ikke at udtale mig yderligere om - lige idag.

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Indlæg af Gnu » 29. okt 2020, 15:24

FIDEL skrev:
29. okt 2020, 15:02
Patmand skrev:

Hvad tænker I?
Synes ikke de 3 trænere, du nævner, kan sammenlignes.
Søndergaard gjorde det fornuftigt, set udfra det spillermateriale han havde på det tidspunkt. Gaarde hentede nogle ringe spillere i Søndergaards æra.

Wieghorst og Gaardes possesion-projekt var jo en helt og aldeles absurd fiasko! Det var i DEN periode, hvor tilskuertallene for alvor begyndte at gå ned. Den periode viste mig, at Gaarde INGEN faglighed havde overhovedet. Han stod gang på gang og sagde, at vi havde truppen til at spille teknisk, offensivt possesion-fodbold. Det havde vi ikke, og det var Wieghorst enig i, idet han ikke ville spille offensivt mere. Han begyndte at spille meget defensivt, og det opnåede han en flot 5. plads med.

Friis ønsker jeg ikke at udtale mig yderligere om - lige idag.
At Wieghorst spillede defensivt har ikke noget med AaB-truppen at gøre. Det er sådan han er som træner, og det er et mysterium, hvordan han har fået ry som offensiv, for det er han ikke. Det var præcis den samme kønsløse omgang boldmassage fra side til side, som han praktiserede i AGF.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Bugatti1
2. div
2. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvete

Indlæg af Bugatti1 » 29. okt 2020, 15:26

:aabfan: ON TOPIC:

Ny træner - Vi skal have en, synes jeg, der kan RÅBE OG SKRIGE SPILLERNE IND I HOVEDET; HVIS DE FEJLER ELLER IKKE FØLGER TAKTIKKEN!! En der tør skifte dem ud efter 10 minutter, hvis de selv føler de lige skal have chancen for at spille sig ind i kampen. De skal være klar fra start! Det er Superliga og ikke Serie 5!
Synes ofte vi spiller som nat & dag med de samme spillere? Der er et sygt lavt bundniveau, hvilket skal hæves. Jeg synes for mange spillere slår op i banen, når tingene ikke kører optimalt, og at der i laaaang tid ikke har været en Plan B eller C. Vi skal have en ind, der ALDRIG tidligere har haft noget med AaB at gøre (Undtagen Kuhn som jeg MEGET gerne så), da rigtig meget omkring AaB er tidligere spillere (Bælum, Augo, Wurtz, Allan K. Jepsen osv osv osv.)

Men med tilgangen af Søren Krogh samt Inge begynder det at lysne lidt.

Hvem der så findes på markedet, der kan fungere taktisk samt har en plan B/C klar i skuffen samt kan motivere yngre som ældre spillere OG kan lære dem noget om standardsituationer / dødbolde, som vi aldrig får noget ud af, det aner jeg ikke, men jeg synes hverken Bo H eller Ståle hører til i AaB - Findes der en Hamrén to eller noget af det Davis Nielsen gør i AGF, bliver jeg helt glad.
Og rolig nu, det her er bare nogle tanker jeg gør mig.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 29. okt 2020, 15:35

Bugatti1 skrev:
29. okt 2020, 15:26

Ny træner - Vi skal have en, synes jeg, der kan RÅBE OG SKRIGE SPILLERNE IND I HOVEDET; HVIS DE FEJLER ELLER IKKE FØLGER TAKTIKKEN!! En der tør skifte dem ud efter 10 minutter, hvis de selv føler de lige skal have chancen for at spille sig ind i kampen. De skal være klar fra start! Det er Superliga og ikke Serie 5!
Synes ofte vi spiller som nat & dag med de samme spillere? Der er et sygt lavt bundniveau, hvilket skal hæves. Jeg synes for mange spillere slår op i banen, når tingene ikke kører optimalt, og at der i laaaang tid ikke har været en Plan B eller C. Vi skal have en ind, der ALDRIG tidligere har haft noget med AaB at gøre (Undtagen Kuhn som jeg MEGET gerne så), da rigtig meget omkring AaB er tidligere spillere (Bælum, Augo, Wurtz, Allan K. Jepsen osv osv osv.)

Hvem der så findes på markedet, der kan fungere taktisk samt har en plan B/C klar i skuffen samt kan motivere yngre som ældre spillere OG kan lære dem noget om standardsituationer / dødbolde, som vi aldrig får noget ud af, det aner jeg ikke, men jeg synes hverken Bo H eller Ståle hører til i AaB - Findes der en Hamrén to eller noget af det Davis Nielsen gør i AGF, bliver jeg helt glad.
Enig i 99% af det.
Dog havde jeg ikke noget i mod Ståle i AaB, selvom det nok ikke kan lade sig gøre.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 29. okt 2020, 15:42

Bugatti1 skrev:

Så er jeg glad for, du ikke skal ansætte vores nye træner.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har et job, men hvor motiveret ville du være, hvis din chef stod og skreg dig ind i ansigtet, når du lavede en fejl?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Indlæg af Legum Magister » 29. okt 2020, 17:32

Lidt tysk disciplin og "ordnung muss sein" kunne måske være en vej frem. Tyskland har på det seneste fostret mange spændende yngre trænere. Et frækt bud kunne være Michael Schiele, der rykkede op med Würzburg Kickers; men har været ledig siden september, da han fik sparket pga. en dårlig sæsonstart. Jeg mener at huske, at han i forbindelse med oprykningen blev betegnet som en fattigmandsudgave af Klopp, og det er vel ikke den værste, at være en fattigmandsudgave af...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 29. okt 2020, 17:48

Henriksen skrev:
29. okt 2020, 10:06
Ser man på mennesket Jacob Friis er det en forståelig nyhed og det fortjener kun den største respekt. Selvfølgelig er datteren og familien vigtigere end noget andet. Fodbold er irrelevant i sammenligning. Alt mulig held og lykke til en sympatisk person. Håber de alle bliver ved med at have det godt og at hans datter bliver helt rask.

Ser man 100% professionelt på træneren Jacob Friis, på ham udelukkende i kraft af hans funktion, så er det en positiv nyhed (på en forståelig baggrund ud fra en trist baggrund), da han med al tydelighed med alt det der har fyldt, næppe har været helt 100% i sync med jobbet. Dermed ikke sagt han ikke har givet sig 100% - det tror jeg han har, men med det private i baghovedet, så er det her den fornuftige løsning for alle parter. Jeg synes bestemt også vi rent træner-fagligt vurderet, har set en lang række mangler ved den gode Friis, som på sigt næppe heller har været foreneligt med det Inge er ved at bygge op. Det kræver en træner med langt mere erfaring fra andre hylder.

Så...Friis får ro til det der vigtigst, AaB får mulighed for uden dramatik at finde en ny træner der passer til set-up,et - win-win for alle.
Meget enig.
Ekstremt synd for Friis og et helt forståeligt valg fra hans side. Måske det skulle have været truffet noget tidligere, men vi kender naturligvis ikke forløbet. Jeg bliver lidt berørt af indslaget fra AaB i dag. Det er ingen hemmelighed at jeg ikke har været stor fan af ham som træner, men han har altid været meget sympatisk og en ægte AaB'er.. Alt det bedste til Friis og familien herfra.

Jeg tænker ikke at det kommer som en kæmpe bombe for Inge, at dette kunne blive aktuelt. Ligeledes var sædet nok også begyndt at blive en smule lunt ovenpå en vaklende sæsonstart. Derfor forventer jeg at Inge allerede har en ret god fornemmelse for, hvad der er af emner derude.

Det mest overraskende for mig er at han lyder ret åben for Feher som en permanent løsning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 29. okt 2020, 18:10

Man kan mene hvad man mener om træneren Jacob Friis, men mennesket Jacob Friis fortjener en statue udenfor stadion. Han har taget den beslutning som de færreste højtprofilerede idrætsfolk ikke magter, fodbold er sekundært, livet er vigtigere.
Håber dem, der har billet til næste hjemmekamp har et kæmpe banner med, hvor man hylder ham op som en af de største personligheder vi nogensinde har haft.
Kæmpe respekt herfra.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 29. okt 2020, 18:13

Ønsker alt det bedste til Friis og hans familie, det er en vandvitig hård tid de går igennem lige nu, så helt forståeligt han stopper som cheftræner. Håber hans pige snart bliver rask og vi igen kan se Friis i en rolle i AaB. Det fortjener han.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 29. okt 2020, 19:12

Brodernumsi skrev:
29. okt 2020, 15:42
Bugatti1 skrev:

Så er jeg glad for, du ikke skal ansætte vores nye træner.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har et job, men hvor motiveret ville du være, hvis din chef stod og skreg dig ind i ansigtet, når du lavede en fejl?
Arh det kan man vist ikke helt sammenligne.
Nu handler sport meget om motivation OG tænding.
Og jeg synes bestemt at vi i en del kampe under Friis har manglet begge dele.
På din almindelige arbejdsplads bliver din plads jo heller ikke taget, hvis du har en dårlig dag på jobbet?
Ved ikke om man behøver at blive skreget ind i hovedet. Men der må bestemt godt være lidt konsekvenser, hvis ikke man er skarp nok.

Synes det bedste eksempel var kampen mod Vejle. Deres back blev overspillet en del gange i løbet af de første 20 min og så blev han byttet ud, med en, som havde ild i øjnene da han kom ind. Han var tændt og klar.

Vi har i en del kampe under Friis set præstationer langt under niveau (Senest Okore mod Vejle) Men de får bare lov at spille videre.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Indlæg af Henriksen » 29. okt 2020, 19:43

Hanga skrev:
29. okt 2020, 17:48
Henriksen skrev:
Ser man på mennesket Jacob Friis er det en forståelig nyhed og det fortjener kun den største respekt. Selvfølgelig er datteren og familien vigtigere end noget andet. Fodbold er irrelevant i sammenligning. Alt mulig held og lykke til en sympatisk person. Håber de alle bliver ved med at have det godt og at hans datter bliver helt rask.

Ser man 100% professionelt på træneren Jacob Friis, på ham udelukkende i kraft af hans funktion, så er det en positiv nyhed (på en forståelig baggrund ud fra en trist baggrund), da han med al tydelighed med alt det der har fyldt, næppe har været helt 100% i sync med jobbet. Dermed ikke sagt han ikke har givet sig 100% - det tror jeg han har, men med det private i baghovedet, så er det her den fornuftige løsning for alle parter. Jeg synes bestemt også vi rent træner-fagligt vurderet, har set en lang række mangler ved den gode Friis, som på sigt næppe heller har været foreneligt med det Inge er ved at bygge op. Det kræver en træner med langt mere erfaring fra andre hylder.

Så...Friis får ro til det der vigtigst, AaB får mulighed for uden dramatik at finde en ny træner der passer til set-up,et - win-win for alle.
Meget enig.
Ekstremt synd for Friis og et helt forståeligt valg fra hans side. Måske det skulle have været truffet noget tidligere, men vi kender naturligvis ikke forløbet. Jeg bliver lidt berørt af indslaget fra AaB i dag. Det er ingen hemmelighed at jeg ikke har været stor fan af ham som træner, men han har altid været meget sympatisk og en ægte AaB'er.. Alt det bedste til Friis og familien herfra.

Jeg tænker ikke at det kommer som en kæmpe bombe for Inge, at dette kunne blive aktuelt. Ligeledes var sædet nok også begyndt at blive en smule lunt ovenpå en vaklende sæsonstart. Derfor forventer jeg at Inge allerede har en ret god fornemmelse for, hvad der er af emner derude.

Det mest overraskende for mig er at han lyder ret åben for Feher som en permanent løsning.
100% enig, Hanga. Jeg har bandet og svovlet over mange af Friis' dispositioner, men både da det kom frem at datteren var syg og senest nu med hans afgang, blandt andet via videoindslaget, så rører det en dybt og en så loyal og gennemført ægte klubmand som ham, han fortjener kun stående applaus og al mulig god vind fremover. Håber han en dag igen er at finde i og omkring AaB.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 29. okt 2020, 20:29

Henriksen skrev:
29. okt 2020, 19:43
Hanga skrev:
29. okt 2020, 17:48
Henriksen skrev:

Meget enig.

100% enig, Hanga. Jeg har bandet og svovlet over mange af Friis' dispositioner, men både da det kom frem at datteren var syg og senest nu med hans afgang, blandt andet via videoindslaget, så rører det en dybt og en så loyal og gennemført ægte klubmand som ham, han fortjener kun stående applaus og al mulig god vind fremover. Håber han en dag igen er at finde i og omkring AaB.
100% enig. Jeg ønskede så meget han skulle lykkes som cheftræner, og har ikke helt afskrevet ham endnu, han har været under et gigantisk pres følses mæsigt, og det kan sagtens have spillet en rolle så han ikke har kunnet levere 100% på jobbet.

Alt det bedste til en ægte klubmand her fra, jeg er sikker på vi kommer til at se meget mere til ham i fremtiden.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 29. okt 2020, 21:31

jonas386 skrev:
29. okt 2020, 09:01
Fremragende nyhed, selvom det stadig er dybt tragisk med datteren. Jeg håber ikke, at hendes situation er blevet værre, og jeg håber naturligvis at han og familien kommer igennem det her forløb uden de store kvaler.

Tak for denne gang, Friis. Alt held og lykke med den videre færd og med familien.

Nu har vi så muligheden for at fuldende truppen, og jeg er spændt på hvad Inge kan finde frem

EDIT: Datterens situation er heldigvis ikke forværret

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/jac ... de-hjerte/
Hold kæft, hvor udtrykker du dig usmageligt. I det her lys kan det aldrig nogensinde være en god nyhed uanset, hvad pokker man så end mente om Friis's trænergerning. Er der ikke en klub nede på heden du skal ned og hygge dig i med ligesindede?
RAUS RAUS SSE!

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 29. okt 2020, 21:36

Jakobsen skrev:
29. okt 2020, 21:31
jonas386 skrev:
29. okt 2020, 09:01
Fremragende nyhed, selvom det stadig er dybt tragisk med datteren. Jeg håber ikke, at hendes situation er blevet værre, og jeg håber naturligvis at han og familien kommer igennem det her forløb uden de store kvaler.

Tak for denne gang, Friis. Alt held og lykke med den videre færd og med familien.

Nu har vi så muligheden for at fuldende truppen, og jeg er spændt på hvad Inge kan finde frem

EDIT: Datterens situation er heldigvis ikke forværret

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/jac ... de-hjerte/
Hold kæft, hvor udtrykker du dig usmageligt. I det her lys kan det aldrig nogensinde være en god nyhed uanset, hvad pokker man så end mente om Friis's trænergerning. Er der ikke en klub nede på heden du skal ned og hygge dig i med ligesindede?
Skal der koges mere suppe på den? Den er allerede gennemdebateret tidligere i tråden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar