Krydser fingre for at han får jobbet i AGF
Kamptråd: Vejle Boldklub - AaB, 14.03.2021
- KongGulerod
- Landshold

Re: Kamptråd: Vejle Boldklub - AaB, 14.03.2021
Mon ikke der er tale om rådgivningsopgaven, ikke at han selv er i spil. Det tror jeg slet ikke han er interesseret i.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg har en hund der hedder Bimmer
Det er jo ikke fordi han får ansvaret for at ansætte trænerne. Han skal lave fodarbejdet, med at kortlægge mulighederne, lave profiler på dem, og så præsentere dem for klubben, der så selv tager beslutningen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jo, præcis. Det skulle være noget konsulentvirksomhed. Gaarde har næppe indflydelse på konkrete navne
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
1-1 i Aarhus er vel et ok resultat.
Hvis vi “bare” vinder vores kamp, så tvinger vi Randers til at slå fck og sønderjyske til at slå Nordsjælland
Hvis vi “bare” vinder vores kamp, så tvinger vi Randers til at slå fck og sønderjyske til at slå Nordsjælland
Jeg magter næsten heller ikke, at AGF bliver mestre - i øvrigt har de ikke slået Randers i 100 år.
Jeg tror ikke rigtigt på det for vores vedkommende. Vi har meget svært ved at vinde kampe, og OB taber sjældent.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Du glemte Børsting...Gnu skrev: ↑15. mar 2021, 10:39Prøv lige at se dig selv i spejle og overvej dine egne endeløse tirader om Gaarde, MC og Patrick Kristensen.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Jeg tror såmænd heller ikke, at vi taber. Bare heller ikke at vi vinder. OB havde ikke tabt de sidste 4 opgør op til Brøndbykampen, og jeg ser bestemt ikke, at AaB skulle være storfavoritter til den kamp. Vores hjemmebane har jo været den rene ynk. Til gengæld er det vigtigt - hvis vi skulle vinde - at vi kan hænge hatten på både Randers og SønderjyskE.
-
Ibiza Polar
Jeg vrøvler da ganske rigtigt. De tabte 0-2 i Vejle og så 1 sejr og 2 uafgjorte før det.
OB har to sejre og 3 uafgjorte i 10 kampe i 2021. Lægger man dertil, at de lige har fyret Michelsen og ikke for alvor har noget at spille for, så må vi regnes som forholdsvis store favoritter til kampen. Jeg tror en sejr vil være nok til at sikre top 6 da jeg har svært ved at se Randers hente 3 pund mod FCK.Hovedet skrev: ↑15. mar 2021, 22:12Jeg vrøvler da ganske rigtigt. De tabte 0-2 i Vejle og så 1 sejr og 2 uafgjorte før det.
Fair nok. Men han er stadig en ringe kommentator9520AaB skrev: ↑15. mar 2021, 19:49Jeg gentager gerne en gang til. Ortved er IKKE AaB fan. Jeg kender ham, han er træner i vores lokale håndboldklub.Hybris skrev:Daniel Ortved er en ualmindelig ringe kommentator. Han plaprer uafbrudt og er meget ‘sensationslysten’. Jeg hører, at han vist nok er AaB-fan og jeg ved ikke om det spiller ind - altså, at han ikke vil lyde for partisk omkring AaB og derfor ofte ender med det modsatte. Men når jeg ser ham i neutrale kampe synes jeg også han er ringe. Går ud fra, at han er akkord-lønnet når han føler han skal snakke ustandseligt.FIDEL skrev: ↑15. mar 2021, 15:17Det viser jo bare, hvor lidt faglig viden de kommentatorer besidder.Soren skrev: ↑15. mar 2021, 15:04Det var en vanvittig udtalelse, han kom med. De, der så hans første kampe, kunne se glimt af noget meget lovende. F.eks. når han kom ned i banen og vendte rundt og lagde afleveringer i dybden til kanterneJakobsen skrev: ↑15. mar 2021, 13:55Er jeg den eneste der syntes Ortved ulidelig at høre på igen i går. Kaldte Samuelsen for en usynlig gæst bl.a.
Samuelsen har da været mega meget involvert og man har kunnet se tegningen hele tiden, men han var spillet forkert. Godt nok en usaglig omgang af Ortved de sidste to uger.
Han er AGF fan, og mikro Hobro fan.
Som jeg skrev for et par år siden, er 9520 traditionelt meget stort AaB land, men Hobro ligger geografisk tættere på, og der var pludselig en del Hobro trøjer i bybilledet da de var oppe(Jonas Damborg er også herfra).
Sent from my iPhone using Tapatalk
...hvad var det nu du sagde dit brugernavn var?Hybris skrev: ↑15. mar 2021, 23:12OB har to sejre og 3 uafgjorte i 10 kampe i 2021. Lægger man dertil, at de lige har fyret Michelsen og ikke for alvor har noget at spille for, så må vi regnes som forholdsvis store favoritter til kampen. Jeg tror en sejr vil være nok til at sikre top 6 da jeg har svært ved at se Randers hente 3 pund mod FCK.Hovedet skrev: ↑15. mar 2021, 22:12Jeg vrøvler da ganske rigtigt. De tabte 0-2 i Vejle og så 1 sejr og 2 uafgjorte før det.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg er overhovedet ikke ukritisk overfor Inge. Jeg foretrækker blot at se mindst et stort, normaliseret transfervindue før jeg vil bedømme ham.Gnu skrev: ↑15. mar 2021, 12:37For mig at se er det mere besynderligt med denne ihærdige fastholden i bestemte synspunkter med meget lidt plads til nuancering. Jeg synes fx også, at det var en god ide med en ny mand som sportschef, men jeg kan stadig godt finde nogle Inges handlinger mærkværdige. Der er faktisk ikke modstrid mellem at bakke op og samtidig forholde sig kritisk.
Som en klog mand engang sagde: Det er kun de dumme og de døde, der aldrig ændrer mening.
Udover at repræsentere AaB, så er det handlingerne i de store transfervinduer der kommer til at definere en sportschefs virke.
Hvor vil han hen med sine beslutninger?
Hvilke ambitioner har han på indkøbssiden?
Hvordan vil han indrette holdet?
Jeg synes han kom OK fra start - ikke mindst ifht. at få luget ud i nogle af vores ‘talenter’. Træningsmiljøet har været for slapt.
Det afgørende for mig er, at vi får adresseret ubalancen på holdet i ‘21, og løftet kvaliteten på de enkelte pladser.
Den proces skal vi gerne nå langt med i sommervinduet.
I øvrigt: Til den bruger herindefra, der lader til at have en besættelse af mig på bold.dk, hvor mit navn skal nævnes i hver 2. AaB-relaterede nyhed... Tag dig sammen.
hvis vi spille med en fuldblodsstriker så kan det blive godt tænker jeg
AaB AaB AaB AaB
Jeg mente naturligvis, at jeg tror, at AaB rykker ned og at AGF, Brøndby og FC Midtjylland ender på lige mange point og de ender med at dele titlen i mellem dem.Pastorius skrev: ↑16. mar 2021, 00:59...hvad var det nu du sagde dit brugernavn var?Hybris skrev: ↑15. mar 2021, 23:12OB har to sejre og 3 uafgjorte i 10 kampe i 2021. Lægger man dertil, at de lige har fyret Michelsen og ikke for alvor har noget at spille for, så må vi regnes som forholdsvis store favoritter til kampen. Jeg tror en sejr vil være nok til at sikre top 6 da jeg har svært ved at se Randers hente 3 pund mod FCK.Hovedet skrev: ↑15. mar 2021, 22:12Jeg vrøvler da ganske rigtigt. De tabte 0-2 i Vejle og så 1 sejr og 2 uafgjorte før det.
That's more like it!Hybris skrev: ↑16. mar 2021, 13:09Jeg mente naturligvis, at jeg tror, at AaB rykker ned og at AGF, Brøndby og FC Midtjylland ender på lige mange point og de ender med at dele titlen i mellem dem.Pastorius skrev: ↑16. mar 2021, 00:59...hvad var det nu du sagde dit brugernavn var?Hybris skrev: ↑15. mar 2021, 23:12OB har to sejre og 3 uafgjorte i 10 kampe i 2021. Lægger man dertil, at de lige har fyret Michelsen og ikke for alvor har noget at spille for, så må vi regnes som forholdsvis store favoritter til kampen. Jeg tror en sejr vil være nok til at sikre top 6 da jeg har svært ved at se Randers hente 3 pund mod FCK.Hovedet skrev: ↑15. mar 2021, 22:12Jeg vrøvler da ganske rigtigt. De tabte 0-2 i Vejle og så 1 sejr og 2 uafgjorte før det.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert