Jeg er ikke helt enig, men det kan meget vel have været tilfældet det sidste lange stykke tid. Jeg tror dog langt hen ad vejen det skyldes, at man trods enorm glæde over en AaB-sejr har svært ved at se det positive i måden sejren kom i hus på. Sejr efter dårligt spil og uden udsigt til nær fremtidig succes avler bare ikke megen eufori. Det tror jeg ikke, er et specielt nordjysk fænomen. I hvert fald ikke i en klub med ambitioner om at være med i toppen af dansk fodbold.Pastorius skrev: ↑7. apr 2021, 22:36Kampetrådene har alle dage enten været døde eller handlet om alt muligt andet, når vi har vundet en kamp. Når vi taber, er der ikke problemer med at holde fokus på den elendige præstation og alt det spillerne og trænerne burde have gjort anderledes.Legum Magister skrev: ↑7. apr 2021, 22:04Er det Corona-nedlukningen, der gør visse brugere så ulidelige i deres såkaldte argumentation, eller er det fordi de ikke længere har Ekstra Bladets "Nationen" som ventil for deres opsparede galde? Uagtet, hvad grunden end måtte være, ville det godt nok være rart, hvis man kunne gå ind på et forum om kampen mellem AaB og SønderjyskE, og rent faktisk læse indlæg, der handlede om kampen mellem AaB og SønderjyskE, og ikke alverdens perfide personangreb og misytringer vendt mod andre brugere. Det er trættende og på ingen måde befordrende for en god og saglig debat.
Tag ikke fejl - jeg elsker når AaB vinder. Også selvom det er i et nedrykningsspil mod knap så spændende hold. Det får mig bare ikke til at løbe rundt med armene højt over hovedet, mens jeg drømmer om metal og europæisk fodbold.