Brodernumsi skrev: ↑21. jun 2021, 15:38
Vi har jo ikke råd til, at hente 24 spillere udefra, så ca halvdelen af truppen vil altid være unge og såkaldt 'leverpostej'.
Det er ikke MCs, Børstings eller KPs skyld, at vi har været ringe til at hente spillere udefra og at mange af dem aldrig slog til. Dette er ej heller et specielt Gaarde-problem, IAO har samme udfordringer.
Det er blevet langt sværere og dyrere at hente de gode spillere, der er alt for mange om buddet. Vi kan ligeså godt vænne os til, at truppen i fremtiden, vil have nok leverpostej, til at brødføde Vestbyen med dyrlægens natmad.
Jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har læst "det er ikke x's skyld, at de andre er for ringe". Kan vi ikke droppe den? Der er ingen, der giver nogen skyld for noget.
AaB bærer ansvaret for, at AaB's talenter generelt er alt for ringe. AaB bærer ansvaret for, at pløkelendige spillere får 100+ kampe i trøjen.
AaB må således også bære ansvaret for, at begge dele ændres - hvilket er alfa og omega, hvis man ønsker mere end at spille om positionerne 7-12.
Det er svært, det kræver meget, men vil man højere op, må det gøres. Og det kan gøres.
Og enig mht leverpostej, dog tror jeg godt, at man kunne ændre lidt på mængden, så det kun fx er Vestbyen fra Kamilianergården til Kastet Grill, der brødfødes.
Fx ved ikke at have idiotiske strategier om X% af egen avl, men fx satsede på, at dem af egen avl skulle være gode nok. Og fx ikke solgte dem, der er gode nok med det samme for 10 mio...