Altså der er vel ingen, som betvivler de data om mål og assist. Han har dog haft det problem, at målene har været for få og så kom tingene lidt i klumper. Hvis man drager parallel til Nomvethe, så var han pissegod de første 60 minutter af kampen og elsket af hele stadion. Men når en spiller ikke kan spille en hel kamp, så skal der jo være penge til at have en som kan spille de sidste 30 min.R Rosenberg skrev: ↑14. jul 2022, 11:49Altså, ret beset har Kusk vel ikke noget at bevise i forhold til at "have vist noget". Han topper vores assistliste trods en hel del tid på bænken. Han gør vores offensiv meget mere sprudlende, når han er på banen.
Så er der alt muligt bagvedliggende, som jeg ikke aner noget om, så det gider jeg ikke at beskæftige mig med. Jeg vil nøjes med, at han har vist en masse, når han har været på banen.
De to forrige sæsoner spillede Kusk svarende til 60 min. pr. kamp. I den overstået sæson var det nærmere kun 45 min. Så hvis vi skal forlænge med ham, så skal han selv være med til at betale den spiller, som skal spille resten af kampen. Jeg mener sidst, at vi så tal for hans løn(EB) så var det 2,2-2,3 mio kr. om året.
Iøvrigt det med kreativitet. Så synes jeg faktisk - og det har jeg ikke syntes tidligere, trods min til tider liden begejstring for Kusk - at hans indlæg i feltet her i foråret mere havde karakter af "tilfældigheder" end en skarp fod. Jeg ved godt, at det er gudsbespottelse, men jeg synes, at de ikke var helt så præcise som tidligere og angriberne skulle arbejde mere for at få konverteret indlægget til en assist. Men det er måske hvilket mål, man husker.