Vi prøvede mange ting sidste sæson, også et højt pres, og det var jo netop her målene haglede ind.Stegosaurus skrev: ↑18. jul 2024, 20:12En defensiv/forsigtig strategi har vi prøvet et år i NB, og målene haglede ind. Forsvaret er stadig det samme, og stadig ret elendigt. Hvorfor tænker du vi skal fortsætte en taktik, der ikke virker?troelsh skrev: ↑18. jul 2024, 18:12Jeg har gjort nogle af de samme tanker, det er fedt med en tydelig spillestil, men det er en meget ambitiøs måde vi vil forsøge at spille på, specielt med et af de laveste budgetter i rækken, og sidder presset ikke lige i skabet, så så vi mod Viborg hvad der sker.Brodernumsi skrev: ↑18. jul 2024, 17:21Holdet er egenligt fint nok, ud fra de midler man havde at købe ind for. Man håber jo altid på, at nogen kommer og smider millioner i vores elskede klub, så vi kan købe en perlerække af superligaprofiler. Så jeg synes transfervinduet, indtil videre, har set rigtigt fint ud. Dog skal der ikke mere end ét salg til at ødelægge det. (Widell eller MJ)
Der hvor kæden hopper af for mig, er den himmelråbende naive tilgang til taktikken. Jeg kan simpelthen ikke forstå, man vil starte suppen med højt pres og høj bagkæde. Vi har alt for mange rookies, til det kan lykkes og vores bagkæde kan ikke stå højt - det har vi set et hav af gange efterhånden. Det virker både respektløst og viser manglende indsigt overfor superligaen.
Håber ikke der skal mere end 3-4 store lussinger til, før man vælger at sadle om.
Jeg havde gerne set en lidt mere defensiv/forsigtig strategi, med en solid defensiv kombineret med nogle hurtige folk oppe foran, også må vi bygge på spillet med bolden derfra.
Det er dog ikke sådan tyskerne ønsker det, men lykkedes de med deres strategi vil jeg blive meget imponeret! Jeg håber bare ikke de undervurderer niveauet i superligaen, som jo efterhånden er temmelig højt.
Vi lukkede meget få mål ind når vi spillede defensivt med tre stoppede, det var bare røvsygt at se på fordi vi heller ikke skabte nogen chancer, men pointmæssigt var det det mest effektive.
Jeg siger ikke løsningen er tre stoppere, men jeg har bare en bekymring for at et højt pres i 90 minutter er for ambitiøst, specielt mod superligamodstand.
Jeg håber jeg må æde mine ord