AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Igen ser vi et mentalt/moralsk scenarier hvor AaB har flyttet sig og får ændret på det vi plejer at se. Alle gange vi har skullet forsvare en 1-måls føring hjem er kikset gud ved hvor længe. I dag lykkedes det, og endda uden at det skyldes brændte chancer fra Lyngby.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 16:18Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
hjertet i nord 
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Kaasa kan jeg heller ikke se man overhovedet skal afskrive. Han har været ramt af en mindre skade og har været her i kort tid.Funky skrev: ↑25. okt 2025, 13:30Kallesøe og Andersson er solide forstærkninger, som desværre er løbet ind i skader. Kaasa kan da sagtens nå at vise sig at være en forstærkning også. Hans seneste indhop var ret godt.FlemmingG skrev: ↑25. okt 2025, 13:15Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Vi er bare ret hårdt ramt af skader i forsvaret. Pudel, Makolli, Kallesøe, Andersson. Det er jo forbandet uheldigt.
Der er intet i hans fortid der indikerer massive skadsproblemer og han har et CV fra en hylde over hvad AaB er lige nu.
Det er jo heller ikke fordi, at Kaasa har været tude elendige i de kampe han har spillet.
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Indlæg: 6762
- Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
- Geografisk sted: Middelfart
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
En dejlig sejr. Fint af alle spillerne.
Lyngby har få chancer, som de imponerende nok får forvandlet til to mål.
Lyngby har få chancer, som de imponerende nok får forvandlet til to mål.
- FlæskeFrank
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Krigen mod SSE skal selvføgelig fortsætte. De skal ud de sataner, men tror at Vesttribunen tier stille i et minuts tid har cirka lige så meget betydning som at undlade at skylle ud i toiletet derhjemme i protest mod SSE.Kunji skrev: ↑25. okt 2025, 14:58Jeg er ret sikker på, at konstant pres og opmærksomhed på SSE22 er vejen frem, hvis man vil AaB det bedste. I den enkelte kamp - måske ikke.Klaus skrev: ↑25. okt 2025, 14:56Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....RufusTheDog skrev: ↑25. okt 2025, 14:36Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.Noerresundby skrev: ↑25. okt 2025, 14:28Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Men det er godt nok en mærkelig position at indtage, at folk ikke må lade være med at synge.
Der skal jo i meget højere grad sættes fokus på de folk og føres en informationskrig, som sætter Peters og Co i så dårligt lys, at det bliver for omkostningsfuldt for deres fortsatte karrierer som fodboldkonsulenter.
RAUS RAUS SSE!
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Det er vildt nok med de indgangs-forventninger, man kunne have til kampen, at vi leverer så samlet set god en indsats, med så stabilt spillende backs.
Arnorsson ser og væsentligt bedre ud på en cb end ude på den vb.
Maarup med en decideret flot kamp.
Og så er Helenius bare en magtfaktor i feltet og i vores opspil.
Arnorsson ser og væsentligt bedre ud på en cb end ude på den vb.
Maarup med en decideret flot kamp.
Og så er Helenius bare en magtfaktor i feltet og i vores opspil.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Der er meget at kritisere Müller for, men lige den her ligner for mig mest en Marc Nielsen-fejl. Han forsøger end ikke at dække sin mand - ser meget underligt ud. Tiedemann og Arnorsson så heller ikke ud til at være tilfredse med ham i den situation.Pontoppi skrev: ↑25. okt 2025, 16:25det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 16:18Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
-
Noerresundby
- Drenge

- Indlæg: 40
- Tilmeldt: 31. aug 2022, 15:28
- Favoritspiller: Kusk
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Vesttribunen gør et unikt arbejde, og tak for det. Men stemningsboykot rammer spillerne på banen og resten af stadion - jeg kan på igen måde forestille mig at det ændrer noget for SSE. Brøndbys fans kører også stemningsboykot for snart det ene, så det andet - mens man bagefter råber at ingen er over klubben. Fortsat jeres unikke støtte af AaB i medgang og modgang - og find på andre metoder hvis I ønsker at ramme det som åbenbart er den fælles fjende - SSE. Jeg synes nu stadig det er Herning. Og Århus. Og København.Jakobsen skrev: ↑25. okt 2025, 16:58Krigen mod SSE skal selvføgelig fortsætte. De skal ud de sataner, men tror at Vesttribunen tier stille i et minuts tid har cirka lige så meget betydning som at undlade at skylle ud i toiletet derhjemme i protest mod SSE.Kunji skrev: ↑25. okt 2025, 14:58Jeg er ret sikker på, at konstant pres og opmærksomhed på SSE22 er vejen frem, hvis man vil AaB det bedste. I den enkelte kamp - måske ikke.Klaus skrev: ↑25. okt 2025, 14:56Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....RufusTheDog skrev: ↑25. okt 2025, 14:36Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.Noerresundby skrev: ↑25. okt 2025, 14:28Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Men det er godt nok en mærkelig position at indtage, at folk ikke må lade være med at synge.
Der skal jo i meget højere grad sættes fokus på de folk og føres en informationskrig, som sætter Peters og Co i så dårligt lys, at det bliver for omkostningsfuldt for deres fortsatte karrierer som fodboldkonsulenter.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Heldigt at telefonen ringede, lige efter at jeg så holdopstillingen.....; ville ha' skrevet, at den midtbane blev rendt over ende
Mærkelig kamp med Lyngby meget på bolden, men de kom jo nærmest ikke frem til noget som helst, hvilket vi vel reelt set heller ikke gjorde, udover de tre gange vi lynede
Synes faktisk Lyngby var taktisk sat meget mærkeligt op, hvor det virkede til, at vi var en mand i overtal lige så snart vi kom på bolden, hvor de efterlod kæmpestore frie arealer.
Rigtig go' (offensiv) kamp af Marc Nielsen, og selvom han har haft en svær tid, spillemæssigt, i AaB, lyser det bare ud af ham, hvor meget han vil det her. Bedst illustreret efter kampen, hvor han kom blæsende ind på banen og jublede som en gal.
Også en rigtig go', og overraskende kontrolleret, kamp af Jasson, der viste ikke blot stort arbejdsraseri som sædvanlig, men også overblik og ro på bolden.
Umiddelbart en af de to som min MOM, men så tænker man alligevel på, om ikke Tiedemanns blotte tilstedeværelse er med til at gøre hele forskellen.
Mærkelig kamp med Lyngby meget på bolden, men de kom jo nærmest ikke frem til noget som helst, hvilket vi vel reelt set heller ikke gjorde, udover de tre gange vi lynede
Rigtig go' (offensiv) kamp af Marc Nielsen, og selvom han har haft en svær tid, spillemæssigt, i AaB, lyser det bare ud af ham, hvor meget han vil det her. Bedst illustreret efter kampen, hvor han kom blæsende ind på banen og jublede som en gal.
Også en rigtig go', og overraskende kontrolleret, kamp af Jasson, der viste ikke blot stort arbejdsraseri som sædvanlig, men også overblik og ro på bolden.
Umiddelbart en af de to som min MOM, men så tænker man alligevel på, om ikke Tiedemanns blotte tilstedeværelse er med til at gøre hele forskellen.
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Var ikke klar over, at Kaasa kæmpede med en skade. Ved vi, hvad der er efter ham?Jakobsen skrev: ↑25. okt 2025, 16:51Kaasa kan jeg heller ikke se man overhovedet skal afskrive. Han har været ramt af en mindre skade og har været her i kort tid.Funky skrev: ↑25. okt 2025, 13:30Kallesøe og Andersson er solide forstærkninger, som desværre er løbet ind i skader. Kaasa kan da sagtens nå at vise sig at være en forstærkning også. Hans seneste indhop var ret godt.FlemmingG skrev: ↑25. okt 2025, 13:15Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Vi er bare ret hårdt ramt af skader i forsvaret. Pudel, Makolli, Kallesøe, Andersson. Det er jo forbandet uheldigt.
Der er intet i hans fortid der indikerer massive skadsproblemer og han har et CV fra en hylde over hvad AaB er lige nu.
Det er jo heller ikke fordi, at Kaasa har været tude elendige i de kampe han har spillet.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Han gik ud efter 16 minutter i en future cup kamp mod Fredericia, ved ikke helt hvad der skete.Sauer skrev: ↑25. okt 2025, 17:53Var ikke klar over, at Kaasa kæmpede med en skade. Ved vi, hvad der er efter ham?Jakobsen skrev: ↑25. okt 2025, 16:51Kaasa kan jeg heller ikke se man overhovedet skal afskrive. Han har været ramt af en mindre skade og har været her i kort tid.Funky skrev: ↑25. okt 2025, 13:30Kallesøe og Andersson er solide forstærkninger, som desværre er løbet ind i skader. Kaasa kan da sagtens nå at vise sig at være en forstærkning også. Hans seneste indhop var ret godt.FlemmingG skrev: ↑25. okt 2025, 13:15Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Vi er bare ret hårdt ramt af skader i forsvaret. Pudel, Makolli, Kallesøe, Andersson. Det er jo forbandet uheldigt.
Der er intet i hans fortid der indikerer massive skadsproblemer og han har et CV fra en hylde over hvad AaB er lige nu.
Det er jo heller ikke fordi, at Kaasa har været tude elendige i de kampe han har spillet.
Det er to fuldstændige unødvendige mål vi giver væk i dag, lidt som mod B93 hvor vi laver to tossede straffespark.
Vi mangler den defensive stabilitet og rutine vi havde med Kallesøe og Andersson, håber snart de er klar igen.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Opdækning er elendig. Men det er slet ikke pointen. En keeper skal opsøge en bold så tæt på sit mål. Især, når spilleren står helt blank.Sauer skrev: ↑25. okt 2025, 17:37Der er meget at kritisere Müller for, men lige den her ligner for mig mest en Marc Nielsen-fejl. Han forsøger end ikke at dække sin mand - ser meget underligt ud. Tiedemann og Arnorsson så heller ikke ud til at være tilfredse med ham i den situation.Pontoppi skrev: ↑25. okt 2025, 16:25det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 16:18Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
En keeper må bruge hænderne, hvilket giver ham 50-75 cm oveni sin højde. Det er en fordel ift modstanderen.
Jeg er med på, at keeper-trenden nu ikke på samme måde som for 15-20 år siden, er keepere, der totalt dominerer luftrummet i hele det store felt. Men altså, det er helt inde i det lille felt. Der skal selv en moderne keeper ud og vise sig frem.
Ædruelighedens stemme
-
raekkeettre
- Allstar

- Indlæg: 3260
- Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Så skulle Lyngbys målmand også ud til 2-0 målet?R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 18:22Opdækning er elendig. Men det er slet ikke pointen. En keeper skal opsøge en bold så tæt på sit mål. Især, når spilleren står helt blank.Sauer skrev: ↑25. okt 2025, 17:37Der er meget at kritisere Müller for, men lige den her ligner for mig mest en Marc Nielsen-fejl. Han forsøger end ikke at dække sin mand - ser meget underligt ud. Tiedemann og Arnorsson så heller ikke ud til at være tilfredse med ham i den situation.Pontoppi skrev: ↑25. okt 2025, 16:25det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 16:18Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
En keeper må bruge hænderne, hvilket giver ham 50-75 cm oveni sin højde. Det er en fordel ift modstanderen.
Jeg er med på, at keeper-trenden nu ikke på samme måde som for 15-20 år siden, er keepere, der totalt dominerer luftrummet i hele det store felt. Men altså, det er helt inde i det lille felt. Der skal selv en moderne keeper ud og vise sig frem.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
I dag var Jasson man of match med sin evne til at falde ned i banen og holde fint på bolden, og i stærk kontrast til tidligere kampe spillede han hæderligt. Helenius var også rigtig god i dueller og falde ned i banen. Er meget uenig i Normann er man of match, idet han var anonym udover målene.
Bomholt var også god i spillet fremad.
Til vesttribunen (Unitas) hvis alle handlinger værdsættes, fordi i gør sådan et fedt stykke arbejde, hvad har I gjort jer af tanker om, hvordan jeres stemningsboykot påvirker flowet i kampene? Momentum i 1. Halvleg og stemningen var et minimum i kontrast til de første 22 min. Selv tre min stemningsboykot påvirker spillere og andre tribuner negativt. Alle budskaber minus et der har været afholdt er jeg enig i, jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvor vidt det er med i overvejelserne. Tak for indsatsen - jeg synes bare det er interessant at spillerne og andre tribuner påvirkes, langt ud over de små minutter der er boykot.
Bomholt var også god i spillet fremad.
Til vesttribunen (Unitas) hvis alle handlinger værdsættes, fordi i gør sådan et fedt stykke arbejde, hvad har I gjort jer af tanker om, hvordan jeres stemningsboykot påvirker flowet i kampene? Momentum i 1. Halvleg og stemningen var et minimum i kontrast til de første 22 min. Selv tre min stemningsboykot påvirker spillere og andre tribuner negativt. Alle budskaber minus et der har været afholdt er jeg enig i, jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvor vidt det er med i overvejelserne. Tak for indsatsen - jeg synes bare det er interessant at spillerne og andre tribuner påvirkes, langt ud over de små minutter der er boykot.
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Det er helt vildt med Jasson. Det har været decideret imponerende at se ham på 6'eren.alb skrev: ↑25. okt 2025, 18:52I dag var Jasson man of match med sin evne til at falde ned i banen og holde fint på bolden, og i stærk kontrast til tidligere kampe spillede han hæderligt. Helenius var også rigtig god i dueller og falde ned i banen. Er meget uenig i Normann er man of match, idet han var anonym udover målene.
Bomholt var også god i spillet fremad.
Til vesttribunen (Unitas) hvis alle handlinger værdsættes, hvad har I gjort jer af tanker om, hvordan jeres stemningsboykot påvirker flowet i kampene? Momentum i 1. Halvleg og stemningen var et minimum i kontrast til de første 22 min. Selv tre min stemningsboykot påvirker spillere og andre tribuner negativt. Alle budskaber minus et der har været afholdt er jeg enig i, jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvor vidt det er med i overvejelserne. Tak for indsatsen - jeg synes bare det er interessant at spillerne og andre tribuner påvirkes, langt ud over de små minutter der er boykot.
Spiller med stor modenhed på kuglen og holder et godt flow i spillet. Stor kontrast til hans sidste sæson, hvor han spillede med mange fejl og dårlig forståelse for spillet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
det er helt sort se den dog på replay den er ikke engang på kanten af det lille felt…. det er en bold med indadskru og vi er 3 mod 2 i opdækningR Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 18:22Opdækning er elendig. Men det er slet ikke pointen. En keeper skal opsøge en bold så tæt på sit mål. Især, når spilleren står helt blank.
En keeper må bruge hænderne, hvilket giver ham 50-75 cm oveni sin højde. Det er en fordel ift modstanderen.
han kan aldrig nå derud !
at påstå det er en keeperbold er helt på månen
hjertet i nord 
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Ufatteligt at denne tråd skal handle om Müller på en dag, hvor han spiller en fejlfri kamp - han løser samtlige hjørnespark perfekt og viser stor autoritet på det sidste indlæg. Han har ingen chance for at nå ud på det indlæg ved 2-1-måletPontoppi skrev: ↑25. okt 2025, 19:16det er helt sort se den dog på replay den er ikke engang på kanten af det lille felt…. det er en bold med indadskru og vi er 3 mod 2 i opdækningR Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 18:22Opdækning er elendig. Men det er slet ikke pointen. En keeper skal opsøge en bold så tæt på sit mål. Især, når spilleren står helt blank.
En keeper må bruge hænderne, hvilket giver ham 50-75 cm oveni sin højde. Det er en fordel ift modstanderen.
han kan aldrig nå derud !
at påstå det er en keeperbold er helt på månen
Men det ufattelige ved det er, at der er så mange andre præstationer at sætte lys på.
- Jasson gør det fremragende på 6'eren
- Maarup spiller som en kæmpe chef på den højre back både defensivt og på bolden
- Ross med langt større involvering og energi end længe set
- Nielsen og Arnorsson spiller med stort mod og fin kvalitet I store dele af kampen
- Bomholt leverer en første halvleg på et vildt højt niveau offensivt
- Front-trioen var pivfarlige sammen
-Tiedemann giver bare ro.
Kort sagt en vildt flot og utroligt fortjent sejr over et stærkt Lyngby-hold - pilen peger i den grad opad. Det skal tilskuertallene også snart til at gøre igen
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Det er sku let nok når han konstant laver store fejl eller tvivlsomme indgreb.. Nu har jeg ingen holdninger til om han var skyld i første mål eller ej da jeg ikke så det, men så flere gange hvor han ikke går ud i feltet som man vil forvente.Pontoppi skrev: ↑25. okt 2025, 16:25det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 16:18Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
Prøv at skrive det samme igen for 5. eller 6. gang og se om det overbeviser nogen... Du ser åbenbart noget, vi andre ikke gør.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 16:18Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.Hanga skrev: ↑25. okt 2025, 16:03Hvis vi skal rangere fejlene der bliver begået ved deres første scoring så står Mullers et godt stykke nede af listen. Jeg synes ikke det er indiskutabelt at han skal ud at bokse der må jeg sige. Til gengæld er det indiskutabelt at der ikke må stå en mand fuldstændig umarkeret i det lille felt når hele holdet er nede at stå omkring feltet.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 15:55Jo, han skal. Det er indiskutabelt. Og han kan jo åbenbart godt, så vi til sidst. Han mangler mod.AnyFellow skrev: ↑25. okt 2025, 15:38Den kan han da ikke nå ud til. Den er ikke lige foran ham.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2025, 15:34Øh nej. Han skal da ud og tæve til den bold. Det er lige foran ham. Det er svagt og det er tøset.
Hvis han står længere ude i feltet, vil målet være helt åbent.
Det er altså ikke forbudt at gå ud og bruge sine hænder, selvom man er købt til fodspil. Det handler om, at han er en meget lidt modig keeper.
Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025
I øvrigt ser det også ud til, at vores dødbolde begynder at have noget bid igen. Ikke mindst når Marc N er med til at serve.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."


